PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
Derium (Patje1987)
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:05 schreef Reemi het volgende:
$25 gratis Google Play tegoed, iemand nog must-have betaalde apps?
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ok, het was serieus nog best moeilijk om te scoren tegen zo'n team. Daardoor heb ik maar met 2-0 gewonnen maar dit spel
Zal vast kunnen, maar barca heeft het nog niet gemeld. Dus nog niet officieel.quote:
Zij wisten het ook als eerste te melden toen Cuenca naar Ajax kwamquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:24 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Zal vast kunnen, maar barca heeft het nog niet gemeld. Dus nog niet officieel.
Als betis hem niet kan betalen door een salaris van 3 miljoen, waarom zou Ajax dat wel helemaal overnemen?Zou best ziek zijn. Feyenoord en PSV zouden dat denk ik ook niet doen/kunnen
Hij heeft een salaris van 2 miljoenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:24 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Zal vast kunnen, maar barca heeft het nog niet gemeld. Dus nog niet officieel.
Als betis hem niet kan betalen door een salaris van 3 miljoen, waarom zou Ajax dat wel helemaal overnemen?Zou best ziek zijn. Feyenoord en PSV zouden dat denk ik ook niet doen/kunnen
Ik weetquote:
Ah!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:26 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik weetBen aan het verhuizen geweest, heb 2 weken zonder internet gezeten
Barca zal wel een deel betalenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:26 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Nog rete veel voor nederlandse begrippen
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:27 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ah!
Alles goed gegaan met verhuizen?
Geen idee. Als Betis het daar op laat lopen. Dacht dat ze persoonlijk met die gozer al rond waren. Hoop hem iig niet te zien in Nederland, of het moet bij Feyenoord zijn.quote:
Ja het schiet al op voor jou!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:30 schreef dion_v_k het volgende:
[..]Ben verhuisd van Tilburg naar Oisterwijk, lekker rustig wonen weer
![]()
Maar de verhuis zelf was wel heftig, ging allemaal vrij snel en dat met een vrouwtje die 36+ weken zwanger is
Ja level 15 ofzo.quote:
eigen jeugd enz allesquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:36 schreef Tim86 het volgende:
Beetje mixed feelings, maar het is toch wel geniaal dat zo'n gast (waarschijnlijk dus) naar Ajax komt
Lekker Bojan downgraden naar 74 lijkt me ook een goed plan dan btw![]()
![]()
11 augustus, ik vind het engquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:35 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja het schiet al op voor jou!![]()
Nog een maandje?
Het ging niet echt slecht met hem maar er is altijd geroepen dat hij de 2e Messi zou worden.. En dat heeft hij (natuurlijk) niet waar kunnen maken.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:35 schreef ThadCastle het volgende:
Is die Bojan goed dan? Volgens mij heeft hij afgelopen jaren gefaaldWel slim van hem om stapje terug te doen, kan net genoeg zijn om weer te gaan presteren.
14 septemberquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:41 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
11 augustus, ik vind het eng![]()
En bij jullie?
Snel de hand aan jezelf slaan, dat helpt meestal welquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:42 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
14 september![]()
Ik schrik me af en toe echt het leplazurus als ik naar die buik kijk.
Ik heb al twee tennisarmen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:43 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Snel de hand aan jezelf slaan, dat helpt meestal wel![]()
Jij gebruikt ook alleen een T aan het eind van woorden waar het niet hoort hèquote:
Jammer dat hij het tot nu toe nog niet heeft gered hij is ook pas 22 he.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:42 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Het ging niet echt slecht met hem maar er is altijd geroepen dat hij de 2e Messi zou worden.. En dat heeft hij (natuurlijk) niet waar kunnen maken.
Het beleidquote:
Weinig goals en assists door de jaren heenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:42 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Het ging niet echt slecht met hem maar er is altijd geroepen dat hij de 2e Messi zou worden.. En dat heeft hij (natuurlijk) niet waar kunnen maken.
AZ degraderen dus..quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:47 schreef Tim86 het volgende:
Altidore naar Sunderland trouwens..alleen nog medische keuring maandag.
Hoop dat hij het daar wel weet te makenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:47 schreef Tim86 het volgende:
Er zijn genoeg slechtere spitsen in de BPL..moet daar toch wel redelijk mee kunnen komen met zijn specifieke kwaliteiten.quote:
LFR met healer nu.quote:
Als Bojan daadwerkelijk komt mogen ze Sigi wel verkopen van mij eigenlijk..lekker met Hoesen en Bojan gaan ballen. Sigi voegt echt niks toe..niet qua moyenne, niet qua spel, niet met specifieke kwaliteiten..niks.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:48 schreef Djeetje het volgende:
Vind Bojan niet echt een buitenspeler en ze hebben Kolbein nog
En dan zeggen ze dat mannen niks te lijden hebben tijdens een zwangerschapquote:
En injury pronequote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als Bojan daadwerkelijk komt mogen ze Sigi wel verkopen van mij eigenlijk..lekker met Hoesen en Bojan gaan ballen. Sigi voegt echt niks toe..niet qua moyenne, niet qua spel, niet met specifieke kwaliteiten..niks.
Precies!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:49 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
En dan zeggen ze dat mannen niks te lijden hebben tijdens een zwangerschap
Samen met Fletcher en dan Sessegnon en Gardner erachter moet het wel lukkenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Er zijn genoeg slechtere spitsen in de BPL..moet daar toch wel redelijk mee kunnen komen met zijn specifieke kwaliteiten.
404 not foundquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:47 schreef Tim86 het volgende:
http://jozyaltidore.com/n(...)nsfer-to-sunderland/
Ik hoop binnen een halfuur alles verkocht te hebbenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:50 schreef pascal08 het volgende:
Iemand die bij de ING zit en op de Xbox en 350k (incl. tax) nu wilt verkopen voor ¤30?
Zal wel mooi zijn als Bojan bij Ajax in de spits mag voetballenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als Bojan daadwerkelijk komt mogen ze Sigi wel verkopen van mij eigenlijk..lekker met Hoesen en Bojan gaan ballen. Sigi voegt echt niks toe..niet qua moyenne, niet qua spel, niet met specifieke kwaliteiten..niks.
defaq ?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:52 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Zal wel mooi zijn als Bojan bij Ajax in de spits mag voetballen
Zo niet, dan heb ik een koper voor je.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:52 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik hoop binnen een halfuur alles verkocht te hebben
Volgens mij heeft Jozy voor zijn beurt gesproken en is AZ daar niet blij meequote:
Ik wel!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:50 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Precies!
En ik heb gvd niks gehad met bijna-vaderdag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:56 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik wel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
Die bruiloft op 0:55. Plaatsvervangende schaamte.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:21 schreef Patje1987 het volgende:
http://www.skoften.net/index/video/blanka_is_a_troll
Thad, potje tegen mijn nieuwe team?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:34 schreef ThadCastle het volgende:
http://www.chelseafc.com/(...)rds-marco-van-ginkel
Geinig
Die van http://ultimateteamtrading.net/ met die BIN prijzen wel ja..of bedoel je die van futhead zelf?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:40 schreef Reemi het volgende:
Gebruiken jullie zo'n formation/position pricetracker wel eens?
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:43 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Over half uurtje? Kijk ik even deze episode van The Wire af
Nee futwiz, voor positiekaartjes enzo.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die van http://ultimateteamtrading.net/ met die BIN prijzen wel ja..of bedoel je die van futhead zelf?
Dat dus. Enige die ik gebruik eigenlijk. En af en toe udb voor de grafiekjes.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:51 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
ultimateteamtrading voor formatie en positiekaarten
UDB voor IFs vooral de dure die rare zijnquote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat dus. Enige die ik gebruik eigenlijk. En af en toe udb voor de grafiekjes.
ga jij nou maar The Wire afkijken, kokosmakroonquote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:03 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
UDB voor IFs vooral de dure die rare zijn
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb de hele wedstrijd niet gesprint. Verder hield jouw keeper van 43 alles tegen.
Ik stikte in mijn eigen huig.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Als ik had gesprint had ik toch 10-0 gewonnen dus ik wilde een uitdaging.
Even kijken met welk team ik ga verliezenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
ga jij nou maar The Wire afkijken, kokosmakroon
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:09 schreef Tim86 het volgende:
Dit is ook een mooie Boerrigter.gif trouwens
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:09 schreef Lindgren. het volgende:
Ik ga een team met Welliton maken.Het liefst in een formatie die ik nog niet (vaak) gebruikt heb.
Pak maar niet die goeie..ik heb golds dus je kan me handicappen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:11 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Even kijken met welk team ik ga verliezen
Oh ik kan ook wel mijn gold team pakkenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Pak maar niet die goeie..ik heb golds dus je kan me handicappen.
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:13 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Oh ik kan ook wel mijn gold team pakken
Waarom?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:09 schreef Lindgren. het volgende:
Ik ga een team met Welliton maken.Het liefst in een formatie die ik nog niet (vaak) gebruikt heb.
Ga je ook met een jongen tongen om te proberen?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:36 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Om te proberen. Het wordt een 4-4-1-1 met Di Maria op RM.
Nee jonge, dikke counter gewoonquote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:40 schreef ThadCastle het volgende:
GG. TOTS Mata blijf ik kut vinden![]()
Ja die uittrap ging wat mis, maar netjes van je. Gooide de bal daarna ook maar meteen naar voren vond wel dat je balbezit verdiende haha.
Oh mag ik dan?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ga je ook met een jongen tongen om te proberen?
Ja is goed. Pak ik nu een nieuw team van me wel volledig zilver. Golds vind ik sws maar vaag. Na de 1-0 ging er echt veel mis, maar net nadat je scoorde leken ze wel een boost te krijgen en scoorde ik meteenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee jonge, dikke counter gewoon
Rematch?
Was nog een beetje onwennig allemaal bij me..liep voorin nog niet echt. Ruzie met de bal ook paar keer
Mien controller was vättig.
Ja, up en down potje. Kan het ook zeker niet onverdiend noemen ofzo..beetje een tam potje.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:43 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja is goed. Pak ik nu een nieuw team van me wel volledig zilver. Golds vind ik sws maar vaag. Na de 1-0 ging er echt veel mis, maar net nadat je scoorde leken ze wel een boost te krijgen en scoorde ik meteen
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ga je ook met een jongen tongen om te proberen?
Willy is best ok hoorquote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:45 schreef Lindgren. het volgende:
Ik ga trouwens ook Mascherano én Victor Valdes proberen.
Ja, ik heb zin om keihard te verliezen.[ afbeelding ]
Laagste bin 8k.never mind. Wat een bullshit. Dan Willy Caballero maar op doel.
![]()
Ja Jelle besloot als een gek uit zijn doel te rennenquote:
Die goal van Enoh..mijn Sirigay..wtfquote:Op zaterdag 6 juli 2013 02:00 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja Jelle besloot als een gek uit zijn doel te rennen
Enoh is een baas. Bami een dwaas. BMI had niet door dat hij die spitsen bij moest houden volgens mij
Maar leuk potje dit tov vorige
quote:
Toen moest ik ook lachen, fucking Eyong Tarkang Enoh. Maar tot de 2-0 was ik wel de beterequote:Op zaterdag 6 juli 2013 02:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die goal van Enoh..mijn Sirigay..wtf
Als er kopballen komen dan krijgt hij spasmes en ontwijkt hij ze als fucking Neo in The Matrix
Snap er echt niks van..mien controller ist echt vättig blijkbaar als ik met hem speelquote:Op zaterdag 6 juli 2013 02:00 schreef ThadCastle het volgende:
Haha ja die fail fakeshots zijn grappig
Ik facepalmde echt hard toen. En toen ik de bal echt 40 meter vooruit schoot bij die ene chop failquote:Op zaterdag 6 juli 2013 02:02 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Toen moest ik ook lachen, fucking Eyong Tarkang Enoh. Maar tot de 2-0 was ik wel de betere
LW/LF Ronnie, LM Balequote:Op zaterdag 6 juli 2013 02:03 schreef pascal08 het volgende:
Bale of Ronnie?
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik bedoel dat het van de positie afhangt, tijgerquote:
Oke. Rawr.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 02:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik bedoel dat het van de positie afhangt, tijger
Maak een custom corner waarbij je iedereen achterin houdt.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 02:14 schreef ThadCastle het volgende:
Corners zijn zo kut, krijg er alleen maar super lastig te verdedigen counters door tegen.
haha je ging ze ineens kort nemen ja. Ik scoor er vaak uit, maar tot nu toe zijn ze allemaal kut met dit team. Wel 2 goals uit kopballen..dat dan weer wel. GGquote:Op zaterdag 6 juli 2013 02:14 schreef ThadCastle het volgende:
Corners zijn zo kut, krijg er alleen maar super lastig te verdedigen counters door tegen.
Die Yilmaz is schijt irritant, won echt alle duelsquote:Op zaterdag 6 juli 2013 02:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
haha je ging ze ineens kort nemen ja. Ik scoor er vaak uit, maar tot nu toe zijn ze allemaal kut met dit team. Wel 2 goals uit kopballen..dat dan weer wel. GG
Ik vond dit opzich wel de leukste..tempo lag wat hoger. Moet er wel echt aan wennen dat 3 van mijn 4 aanvallers niet zo snel zijn voor FIFA-begrippen. Kom continu CB's tegen die gewoon sneller zijn. En je flankspelers hebben allemaal minimaal +10 pace tov mijn backs. Gelukkig speel jij er verder niet naar, maar dat kan wel een probleem worden.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 02:22 schreef ThadCastle het volgende:
GG. Maar dit was ook maar een vaag potje
Haha ja was EA aids, maar ook mijn eigen falen. Ik merk dat ik tegen jou echt geduldig moet afwachten want als ik hap ben ik steeds de lul en nu hap ik 2x op rij en dan kan je meteen scoren.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 02:25 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Die Yilmaz is schijt irritant, won echt alle duelsDonk en Mancienne een 5,7 en 5,4
![]()
Bij die eerste goal kon ik echt niks, alle ballen die ik tackelde kwamen weer bij jou terecht. Maar ook wel echt typisch dat ik daarna meteen kan doorlopen sloeg ook nergens op.
Labyrat is wel lastig om tegen te spelen. Is lastig bij te houden en hij laat de bal niet los. En je verdediging heeft volgens mij elk potje wel gemiddeld een 7,5 gehaald ofzo, dus dat zit inderdaad wel goed.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 02:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik vond dit opzich wel de leukste..tempo lag wat hoger. Moet er wel echt aan winnen dat 3 van mijn 4 aanvallers niet zo snel zijn voor FIFA-begrippen. Kom continu CB's tegen die gewoon sneller zijn. En je flankspelers hebben allemaal minimaal +10 pace tov mijn backs. Gelukkig speel jij er verder niet naar, maar dat kan wel een probleem worden.
Speel nog niet echt soepel met dit team, maar er zit een stijgende lijn in en Kazim bevalt wel goed..daar is het team omheen gebouwd. Verdedigend middenveld is vooral degelijk, backs doen weinig in aanvallend opzicht. Kan alleen nog weinig brengen met de CAM's en Yilmaz is ook een beetje mehh nog qua voor het doel komen..amper kansen. Duels idd wel goed.
Teringleyequote:Op zaterdag 6 juli 2013 02:27 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Labyrat is wel lastig om tegen te spelen. Is lastig bij te houden en hij laat de bal niet los. En je verdediging heeft volgens mij elk potje wel gemiddeld een 7,5 gehaald ofzo, dus dat zit inderdaad wel goed.
IF Leye gaat btw op de trade pile, staat nooit op de goede plek en heeft verder niet echt een kwaliteit haha
Nog even kijken. Misschien verander ik het een en ander. Dit team was vooral om spelers te proberen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 02:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Teringleye![]()
Zag hem niet vaak nee..wel die dekselse Tchité. Gaat Cyriac er nu naast komen?
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 02:30 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Nog even kijken. Misschien verander ik het een en ander. Dit team was vooral om spelers te proberen.
Platje ookquote:
Ja is goed. Even mijn zweetbandjes pakken, kijken hoe je team daar op reageertquote:Op zaterdag 6 juli 2013 02:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]![]()
Wil je er nog eentje doen? Ik vermaak me wel
GLquote:Op zaterdag 6 juli 2013 02:32 schreef BDIL het volgende:
Ik ga pitten, morgen weer Toegepaste micro leren![]()
Bring it out, goede testquote:Op zaterdag 6 juli 2013 02:32 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja is goed. Even mijn zweetbandjes pakken, kijken hoe je team daar op reageert
[..]
GL
duidelijk. Gr bojan krkicquote:Op zaterdag 6 juli 2013 02:31 schreef el-blanchito het volgende:
Tip bd dag, nooit uitgaan met alleen.vrouwen.
Ja, was het ook zeker. Sirigu was echt geniaal deze wedstrijd en het enige verschil voor rust kwam uit een longshot en een corner..dan weet je het wel. Wel typisch dat nu meteen jouw meeste gevaar uit 2 LB+Y's kwamen ineensquote:Op zaterdag 6 juli 2013 02:50 schreef ThadCastle het volgende:
Kijk de ratings van mijn verdedigersEn die van jouw verdedigers haha
Sirigu eerste twee potjes slecht. Laatste 2 zeer goedZouma en Sakho zijn echt kut om tegen te spelen. Vond dit potje de eindstand wel vertekend
Als ik geen steekbal aanval deed stond er niemand vrij. En is ook wel de kracht van dat team haha. Ik heb vreselijk moeite met jouw spitsen, zijn altijd aanspeelbaar en krijg ze echt met moeite getackled, zelfde met Labyrat.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 02:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, was het ook zeker. Sirigu was echt geniaal deze wedstrijd en het enige verschil voor rust kwam uit een longshot en een corner..dan weet je het wel. Wel typisch dat nu meteen jouw meeste gevaar uit 2 LB+Y's kwamen ineens
Merkte weinig van die rode kaart eigenlijk, al was het toen ook al 3-0.
Ja, ze zijn wel echt sterk..winnen zoveel duels en zijn stiekem aardig dodelijk geweest in die potjes. Heb weinig grote kansen verneukt eigenlijk. Alleen met El Arabi kan ik echt nog he-le-maal niets. Hij voelt veel trager aan dan bijv Vargas en van die zieke 86 dribbling merk ik nog niks. Die deed echt iedere wedstrijd mee voor spek en bonenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 02:55 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Als ik geen steekbal aanval deed stond er niemand vrij. En is ook wel de kracht van dat team haha. Ik heb vreselijk moeite met jouw spitsen, zijn altijd aanspeelbaar en krijg ze echt met moeite getackled, zelfde met Labyrat.
Over het algemeen wel. In Nederland hebben we veel slappe grond zoals klei en veen, dus worden gebouwen vaak gefundeerd op palen die de draagkracht in de zandlaag verkrijgen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 02:37 schreef quer het volgende:
is zand een goede plek om op te bouwen of juist een slechte?
El Arabi vind ik ook maar een rare gast. Hij is idd maar traag, zeker voor buitenste CAM. Heb hem volgens mij nu in een team als ST staan en daarvoor had ik hem als CAM in 352. Hij heeft mij nooit echt overtuigd helaasquote:Op zaterdag 6 juli 2013 02:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, ze zijn wel echt sterk..winnen zoveel duels en zijn stiekem aardig dodelijk geweest in die potjes. Heb weinig grote kansen verneukt eigenlijk. Alleen met El Arabi kan ik echt nog he-le-maal niets. Hij voelt veel trager aan dan bijv Vargas en van die zieke 86 dribbling merk ik nog niks. Die deed echt iedere wedstrijd mee voor spek en bonen
Misschien dat hij voor echte skillers wel fijn is, maar ik kom niet veel verder dan een Ronaldo chopje op z'n tijd. Dribbel wel graag, maar dan vind ik Labyrat veel wendbaarder ogen dan hem..en dat is echt niet alleen die pace want die gebruik je vaak niet. Volgens mij verneukte El Arabi ook iedere aanname als er een speler van jou binnen 5 meter stond..echt te kansloos. Maar goed, ik kan altijd nog iets omgooien. Wilde er eigenlijk een silver, maar evt kan een Taarabt of Boussoufa er ook met 1 of 2 aanpassingen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 02:58 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
El Arabi vind ik ook maar een rare gast. Hij is idd maar traag, zeker voor buitenste CAM. Heb hem volgens mij nu in een team als ST staan en daarvoor had ik hem als CAM in 352. Hij heeft mij nooit echt overtuigd helaas
Paella? Nog nooit van gehoordquote:Op zaterdag 6 juli 2013 03:01 schreef Lindgren. het volgende:
Ik zit weer op mijn wekelijkse IHHNNG-momentje.
Die Alex.Na een date met een actrice: "Enneuh, ik vroeg me af of er eehh.. een kus eh in zit."
![]()
Gewoon alleen maar '' Godver.
Zo wereldvreemd.
IT-Alex.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 03:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Paella? Nog nooit van gehoord
Ook die gast zit op fok trouwens..IT-Alex heet hij. Doet er alles aan om een IHHNNG meet te organiseren
Volgens mij is die knul niet helemaal goed.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 03:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Paella? Nog nooit van gehoord
Ook die gast zit op fok trouwens..IT-Alex heet hij. Doet er alles aan om een IHHNNG meet te organiseren
Die Michael uit Utregggg deed mij het meeste facepalmen though
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 03:02 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
IT-Alex.
Als de vrouwen dan niet van de bureaustoel afglijden.
Die post ook op fokquote:Op zaterdag 6 juli 2013 03:03 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Volgens mij is die knul niet helemaal goed.
Die jasper is ook echt niet goed snik.
Daar ben ik wel benieuwd naarquote:Op zaterdag 6 juli 2013 03:04 schreef ThadCastle het volgende:
Oh tuurlijk TOTS Chewbacca wordt de vervanger van Teringleye
Ik ken 'm niet.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 03:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kende jij dat nr van Gambino dat ik net postte?
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 03:06 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik ken 'm niet.Even geluisterd, vind 'm echt gigantisch hyperactief en totaal niet een nummer met hitpotentie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 50% gewijzigd door Lindgren. op 06-07-2013 03:33:47 ]hallo dus dit noemen ze nou twitter
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 03:10 schreef Lindgren. het volgende:
Ik vind die Joost van IHHNNG echt een sympathieke kerel. Sneu.
Die Alex alleen![]()
![]()
![]()
Vraagt 'ie dus zo superkansloos aan dat mokkel of hij een kus mag, zegt hij tegen die mocro van 'm dat hij heeft geprobeerd haar te zoenen.Wat een hark.
haha die alex is echt een klaphark jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat het team waarmee je 10 van de 10 potjes verloren had?quote:
Ajax betaalt een miljoen bruto aan salaris las ik, dus dat valt best mee. Ben benieuwd hoe hij het gaat doen, het is in ieder geval een mooie naam.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 08:33 schreef poker4lifee het volgende:
http://www.fcbarcelona.ca(...)t-a-lajax-damsterdam
Bojan dus naar Ajax1 jaar huur met optie voor nog een jaar. Wel faal als het en veel salaris gaat kosten en geen optie tot koop
Hier kan je natuurlijk niks over zeggen, of je moet de plannen in Utrecht etc. al weten..quote:Op zaterdag 6 juli 2013 09:15 schreef Fuszy het volgende:
Al die oude toptalenten van Feyenoord die zo graag naar het buitenland wilden en nu ineens allemaal opduiken bij PSV of Twente.Merkwaardig op zijn zachts gezegd. Ben wel benieuwd of ze er wat van bakken dan. 'jongste defensie in de eredivisie' bij PSV. Weet niet of ze dat nou willen. Eerst een paar malloten en nu jeugd er neer zetten. Paar fouten en je wordt afgestraft bij de lampies.
Luijckxquote:Op zaterdag 6 juli 2013 09:21 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Hier kan je natuurlijk niks over zeggen, of je moet de plannen in Utrecht etc. al weten..
Lekkere vooroordelen weer
Die is toch al uit beeld naar de eerste training(en)? Deed daarom ook niet mee tegen SV Houten, volgens Jannechie alleen conditie op peil houden bij Utrecht.quote:
Gister las ik nog dat hij de beoogde opvolger van Vd Hoorn was. Maar er klopt sowieso nooit veel van alle transferberichten.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 09:26 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Die is toch al uit beeld naar de eerste training(en)? Deed daarom ook niet mee tegen SV Houten, volgens Jannechie alleen conditie op peil houden bij Utrecht.
Was inderdaad de perfecte vervanger voor Mike, alleen twijfelde Utrecht over zijn verdedigende kwaliteiten in vergelijking tot Mike.. als je in die prijsklasse gaat zoeken voor die kwaliteiten ben je denk ik nog lang bezigquote:Op zaterdag 6 juli 2013 09:31 schreef Reemi het volgende:
[..]
Gister las ik nog dat hij de beoogde opvolger van Vd Hoorn was. Maar er klopt sowieso nooit veel van alle transferberichten.
Dit dus, denk dat een der deze dagen PSV zich ook nog gaat melden voor Viergever.. dan houd je centraal achterin Reijnen - Lam over..quote:Op zaterdag 6 juli 2013 09:46 schreef Reemi het volgende:
Altidore inderdaad naar Sunderland.Ben benieuwd wat er overblijft van AZ...
Wuytens en Gouwelul hebben ze gehaald hoorquote:Op zaterdag 6 juli 2013 09:55 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Dit dus, denk dat een der deze dagen PSV zich ook nog gaat melden voor Viergever.. dan houd je centraal achterin Reijnen - Lam over..
Ben benieuwd wat AZ gaat ondernemen!
Van gisteren:quote:Op zaterdag 6 juli 2013 09:31 schreef Reemi het volgende:
[..]
Gister las ik nog dat hij de beoogde opvolger van Vd Hoorn was. Maar er klopt sowieso nooit veel van alle transferberichten.
Mulenga gaat ook nog weg trouwens..vraag is waarnaartoe. Kan naar QPR, Norwich en Nottingham Forest o.a. Tel daarbij Wuytens, Kali en Asare op die al weg zijn en er blijft weinig over.quote:FC Utrecht heeft besloten Kees Luijckx niet aan te trekken voor het nieuwe seizoen. De 27-jarige verdediger is transfervrij vertrokken bij NAC Breda en meldde zich in de Domstad om te kijken of er een contract voor hem in het verschiet lag. Na twee oefenwedstrijden heeft de technische staf echter besloten af te zien van zijn definitieve komst.
Vrijdagmiddag voerde de club een gesprek met Luijckx, waarin hem duidelijk werd gemaakt dat aan zijn defensieve kwaliteiten wordt getwijfeld. De Castricummer is van oorsprong een middenvelder, maar ontwikkelde zich bij NAC tot een gewaardeerde speler in de laatste linie. Desondanks is FC Utrecht onvoldoende van hem onder de indruk geraakt.
Trainer Jan Wouters bagatelliseert in gesprek met FOX Sports de bedoelingen van FC Utrecht met Luijckx, toen hij zich recent meldde. “We hebben hem niet afgetest, hij heeft gewoon zijn conditie bij ons op peil kunnen houden”, geeft de coach aan. Vrijdag verkocht FC Utrecht Mike van der Hoorn aan Ajax; gedacht werd dat Luijckx als zijn opvolger vastgelegd zou worden. De bij AZ opgeleide mandekker moet nu verder zoeken.
Willems, Rekik, Bruma, Manolevquote:Op zaterdag 6 juli 2013 09:15 schreef Fuszy het volgende:
Al die oude toptalenten van Feyenoord die zo graag naar het buitenland wilden en nu ineens allemaal opduiken bij PSV of Twente.Merkwaardig op zijn zachts gezegd. Ben wel benieuwd of ze er wat van bakken dan. 'jongste defensie in de eredivisie' bij PSV. Weet niet of ze dat nou willen. Eerst een paar malloten en nu jeugd er neer zetten. Paar fouten en je wordt afgestraft bij de lampies.
Oja natuurlijk, Gouwelul was ik even vergeten!quote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:25 schreef Zhano het volgende:
[..]
Wuytens en Gouwelul hebben ze gehaald hoor
Vorig jaar was het 2 weken voor de release. Dit jaar is de release 25 september geloof ik, dus niet eerder dan 11 september ofzo zal het wel zijn. Augustus sowieso niet.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 11:06 schreef Djeetje het volgende:
Is er al iets bekend wanneer de mensen die fut 13 speelde al op de web app kunnen van fifa 14 1 maand ofzo van te voren ?
Zal wel rond augustus zijn denk ik.
Dacht altijd een maand van te vorenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 11:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vorig jaar was het 2 weken voor de release. Dit jaar is de release 25 september geloof ik, dus niet eerder dan 11 september ofzo zal het wel zijn. Augustus sowieso niet.
Hahahahquote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb om 2 uur 's middags een event met dit weerSommige mensen.
Degene die het organiseert is ook een Nederlander maar hij kan 's avonds niet. Wel hoop ik dat dit een heel leuk event wordt en veel heb ik hier toch ook niet te doen. Ik zag dat de consumables wel weer iets waren gestegen maar het is nog niet zoals vorige week.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:21 schreef DuTank het volgende:
[..]
Hahahah
Net Turnbull in een pakje (ik weet niet wat ie kost, maar ik denk wel redelijk wat). En in het volgende pakje 2x een Squad Fitness
Nou... Ik had non-rare silver contracten erop gezet voor 500 en met nog 10 minuten te gaan ofzo werden ze al geBIN'dquote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Degene die het organiseert is ook een Nederlander maar hij kan 's avonds niet. Wel hoop ik dat dit een heel leuk event wordt en veel heb ik hier toch ook niet te doen. Ik zag dat de consumables wel weer iets waren gestegen maar het is nog niet zoals vorige week.
Hij klinkt echt als van Persiequote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:51 schreef Michaelvanb het volgende:
van ginkel chelsea interview
@ 0:15
alot of nice b(p)itches
Precies wat ik dacht.quote:
Of je gaat zonder laptop buiten zitten.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
Het event begint nu 15 minuten later. Ik kan nu niet buiten zitten want dan zie ik niks op mijn laptop.
Ik ging ook met mijn laptop buiten zitten nu is ie kapotquote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
Het event begint nu 15 minuten later. Ik kan nu niet buiten zitten want dan zie ik niks op mijn laptop.
Nee, ik ga wel meedoen aan dit event.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:55 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Of je gaat zonder laptop buiten zitten.
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, ik ga wel meedoen aan dit event.
Ik zit ook buiten met mijn laptop.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
Het is hier eerder 25 dan 30. Verder is het wel ongebruikelijk om op dit tijdstip een event te hebben maar dit wordt zo'n leuk event dat ik er beslist aan mee wil doen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:58 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Lekker met virtuele konijnen op elkaar schieten terwijl het buiten 30 graden is.[ afbeelding ]
Ik ga mijn kleertjes uitdoen en in mijn blote snaak op het gras liggen, tsjuus.
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:58 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Lekker met virtuele konijnen op elkaar schieten terwijl het buiten 30 graden is.[ afbeelding ]
ik had hem dus in de zon staanquote:Op zaterdag 6 juli 2013 14:00 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik zit ook buiten met mijn laptop.
Stoel half in de schaduw zetten zodat je laptop niet in de zon staat
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 14:01 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ik had hem dus in de zon staan
Maarja nu zit ik mooi op de laptop van mijn zus leuke foto's
Zat ik ook heel even, maar dat ding was in no-time heel erg heet, dus toch maar in de schaduwquote:Op zaterdag 6 juli 2013 14:01 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ik had hem dus in de zon staan
Maarja nu zit ik mooi op de laptop van mijn zus leuke foto's
Dan word de processor te heet ja.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 14:02 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Zat ik ook heel even, maar dat ding was in no-time heel erg heet, dus toch maar in de schaduwGoed idee dus kennelijk, kunnen ze niet tegen
![]()
Tevens pics van je zus.
Hij denkt dat hij er nog niet is vanwege de storingenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 14:10 schreef Jorwol het volgende:
Dreetje hoe is het afgelopen met die Syriër?
Weet ook niet wat het is. Maar best irritant ja.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 14:33 schreef ThadCastle het volgende:
Dat geluid van NOSvalt elke seconde zowat weg.
'Wij ..n een ...we verb..ng ..egen inm...ls'quote:Op zaterdag 6 juli 2013 14:33 schreef ThadCastle het volgende:
Dat geluid van NOSvalt elke seconde zowat weg.
Traore 7 chem toch? Die lcdmquote:Op zaterdag 6 juli 2013 14:39 schreef detennismaster het volgende:
Even een obscuur team gemaakt met wat spelers die ik nog uit wilde proberen.
[ afbeelding ]
Klopt, ik zou op LCAM wel heel veel moeten inleveren als ik Traoré op 9 chem wil.quote:
Adama tamboura kan je op lb proberen, net even gekeken en hij heeft wel redelijke stats + wr'squote:Op zaterdag 6 juli 2013 14:49 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Klopt, ik zou op LCAM wel heel veel moeten inleveren als ik Traoré op 9 chem wil.
What. The. Fuck.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 14:51 schreef Shygirl18 het volgende:
Maranhão, in the northeast of Brazil
31 year old, Josenir dos Santos Abreu, began physically abusing (kicking) 20 year old referee, Otavio Silva Cantanhede Giordano, in an amateur match after been given a red card. The referee responded by stabbing the player in the chest with a knife. The player died en route to the hospital. In response, the pitch was invaded and the referee was dismembered and beheaded, with his head placed on a pole.
Op Liveleak staat een filmpje![]()
![]()
Dit. Direct weer weggeklikt.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 14:52 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
What. The. Fuck.Dat filmpje. Dat is echt een van de ziekste dingen die ik gezien heb.
Holy...quote:Op zaterdag 6 juli 2013 14:51 schreef Shygirl18 het volgende:
31 year old, Josenir dos Santos Abreu, began physically abusing (kicking) 20 year old referee, Otavio Silva Cantanhede Giordano, in an amateur match after been given a red card. The referee responded by stabbing the player in the chest with a knife. The player died en route to the hospital. In response, the pitch was invaded and the referee was dismembered and beheaded, with his head placed on a pole.
![]()
Ja.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 14:56 schreef detennismaster het volgende:
http://www.liveleak.com/view?i=ab6_1372968263
Dit filmpje?
Dat filmpje dat er zo'n vrouw wordt onthoofd in Mexico bij zo'n kartel vind ik nog zieker.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 14:56 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja.![]()
Echt een van de allerziekste dingen die ik ooit gezien heb. Tering.
Ohja, ook maar even kopen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 14:50 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Adama tamboura kan je op lb proberen, net even gekeken en hij heeft wel redelijke stats + wr's
http://wefut.nl/player/4514 deze man dus
what the actual fuckquote:Op zaterdag 6 juli 2013 14:51 schreef Shygirl18 het volgende:
![]()
Jij hebt veel met Brazilianen gespeeld toch? Wat zijn de beste optie voorin?quote:
Leandro en Wally zijn redelijk gelijkwaardig, maar 3 vs 5* skills waren beslissend voor mij om voor Scooter te gaan. En ik vind Adryan 100x beter dan Neto Berola.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 15:05 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Jij hebt veel met Brazilianen gespeeld toch? Wat zijn de beste optie voorin?
[ afbeelding ]
Mauricio is sowieso een must
quote:
quote:
quote:
Ohja Adryan, die lesbo helemaal vergeten. Ja die wilde ik ook nog wel uit proberen dus die past mooi in mijn team. Ik skill niet dus dan ga ik gewoon voor Leandro, dan blijft het team ook lekker budget.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 15:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Leandro en Wally zijn redelijk gelijkwaardig, maar 3 vs 5* skills waren beslissend voor mij om voor Scooter te gaan. En ik vind Adryan 100x beter dan Neto Berola.
Slager? Dat viel allemaal best mee met Enoh pakte ook lang niet zoveel kaarten als sommige deden bewerenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 15:08 schreef StijnDa het volgende:
[..]![]()
Prima dat die slager vertrekt uit de eredivisie, maar 3,5 miljoen zou een mooie deal zijn voor ajax.
Lenadro is echt goed.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 15:10 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ohja Adryan, die lesbo helemaal vergeten. Ja die wilde ik ook nog wel uit proberen dus die past mooi in mijn team. Ik skill niet dus dan ga ik gewoon voor Leandro, dan blijft het team ook lekker budget.
Enoh pakte standaard geel voor rust tegen de betere teams waarna hij de rest van de wedstrijd rustig aan moest doen. Bij Jol had hij wel een heel goed seizoen, maar daar hoefde hij alleen maar af te pakken en in te leveren..die positie is er niet echt in het huidige team. Poulsen vult dat toch anders in..veel meer rust (idem wanneer Schöne of een ander er speelt)quote:Op zaterdag 6 juli 2013 15:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Slager? Dat viel allemaal best mee met Enoh pakte ook lang niet zoveel kaarten als sommige deden beweren
Voetbalpingsquote:Op zaterdag 6 juli 2013 15:22 schreef Nickskuh het volgende:
[..]
Ben ik aan 't zoeken maar kan er tot nu toe nog geen vinden.
Maar ze zullen dit toch niet voor niks tweeten.
[ afbeelding ]
voetbalpingsquote:Op zaterdag 6 juli 2013 15:22 schreef Nickskuh het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zal wel hier op gebaseerd zijnquote:Op zaterdag 6 juli 2013 15:22 schreef Nickskuh het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
twitter:SuleyOzturk twitterde op vrijdag 05-07-2013 om 23:15:55De Turkse Süper Lig keert waarschijnlijk terug in FIFA 14. Ontbrak drie jaar. reageer retweet
Zoveel kaarten heeft hij echt niet gepakt dat viel reuze mee. Enoh zou voor veel clubs een degelijke speler zijn maar het is inderdaad geen Ajax speler.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 15:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Enoh pakte standaard geel voor rust tegen de betere teams waarna hij de rest van de wedstrijd rustig aan moest doen. Bij Jol had hij wel een heel goed seizoen, maar daar hoefde hij alleen maar af te pakken en in te leveren..die positie is er niet echt in het huidige team. Poulsen vult dat toch anders in..veel meer rust (idem wanneer Schöne of een ander er speelt)
twitter:voetbalpings twitterde op zaterdag 06-07-2013 om 15:22:18De transfer van Gonzalo Higuain naar Arsenal heeft vertraging opgelopen omdat de president van Real Madrid 10 miljoen euro extra wil hebben. reageer retweet
Gooi je charmes in de strijd en maak de stalker weer hetero met je genotsknots.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 15:24 schreef BDIL het volgende:
Fucking raar wat me zusje net vertelt....
Ze werkte vanochtend bij de AH en tijdens haar shift werd er naar de servicebalie gebeld voor haar. Bleek een vader van een chick te zijn en die vertelde dat haar dochter verliefd op haar is en of ze op mannen of vrouwen valt![]()
Mijn zusje zei mannen en dat haar shift net klaar is en ze graag naar huis wilt...
Ze heeft kennelijk een stalker die of geestelijk beperkt is en gay of ze durft niet zelf op te bellen want ze heeft met zusje ook op fb toegevoegd en ze blijkt in 1988 geboren te zijn...( Geen enkele foto van haar en maar 47 vrienden...
![]()
Nu weet ik niet wat ik moet doen
Als iemand van 25 zo kinderachtig moet laten blijken dat zij verliefd is, dan is er iets mis met je en vormt het niet een ideaal beeld van een vriendinquote:Op zaterdag 6 juli 2013 15:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Gooi je charmes in de strijd en maak de stalker weer hetero met je genotsknots.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo dus dit noemen ze nou twitter
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 15:28 schreef Lindgren. het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
Weet ik veel ik volg die gozers niet.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 15:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Voetbalpings![]()
Ultieme transferjosti site is dat. ALs je die gasten tweet en zegt dat je de neef van de buurman van Enoh bent en dat hij op weg is naar Turkije dan posten ze het
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
BaasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik beuk jullie allemaal in elkaar.
Heb iets over voor je zusje man.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 15:27 schreef BDIL het volgende:
[..]
Als iemand van 25 zo kinderachtig moet laten blijken dat zij verliefd is, dan is er iets mis met je en vormt het niet een ideaal beeld van een vriendinBovendien kan ze konko lelijk zijn
zal wel met elkaar te maken hebben allemaalquote:Op zaterdag 6 juli 2013 15:50 schreef DannyDeko het volgende:
Na meer dan een maand geen fifa te hebben gedaan dacht ik weer even leuk paar potjes te kunnen spelen. En nu is ineens mn controller kapot![]()
en super goeie workratesquote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:07 schreef TBakkert het volgende:
Heeft iemand hier TOTS Kiessling gebruikt? Want hij lijkt me wel goed, maar hij heeft maar 49 balance...
In een 2-spitsensysteem vind ik dat juist wel lekker spelen. Als de ander maar high/medium of high/low heeft.quote:
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:07 schreef TBakkert het volgende:
Heeft iemand hier TOTS Kiessling gebruikt? Want hij lijkt me wel goed, maar hij heeft maar 49 balance...
Geschikt genoeg.quote:
Ibra heeft 34 balancequote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:07 schreef TBakkert het volgende:
Maar die heb ik ook niet gebruikt...quote:
Ik heb in het begin met Babel gespeeld die shoot echt alles er inquote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:13 schreef Shygirl18 het volgende:
Echt niemand hier die met Babel of Boerrigter speelt? Ze zijn echt goed.
Allebei mee gespeeld, maar wel een tijd terug. Boerrigter op LM is echt goed en Baab op LF vond ik ook primaquote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:13 schreef Shygirl18 het volgende:
Mijn eerste team was met Boerrigter en die knalde alles in de korte hoek.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:13 schreef Shygirl18 het volgende:
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:13 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Maar die heb ik ook niet gebruikt...
Maarja, het zegt dus net zo heel veel?
Zijn pace is 85 maar hij lijkt sneller dan Lens.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:13 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ik heb in het begin met Babel gespeeld die shoot echt alles er in
Hij heeft ook hogere acceleration dan Lensquote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:14 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Zijn pace is 85 maar hij lijkt sneller dan Lens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |