SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gasten
Shit! Gemist!?
Aflevering 1
Aflevering 2
Aflevering 3
Nee, maar ik plaats dan ook per week het verdiende geld.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Is daar een vraag over wanneer de tweede week begint dan
Oh zoquote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:46 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee, maar ik plaats dan ook per week het verdiende geld.
Typ je de hele OP zelf opnieuw?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:47 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Ja ik was al half bezig met een OP idd.
De eerste bergetappe is altijd wat aparts. Nerveus. En aan de ene kant zakken er renners door het ijs, die later in de ronde wel meekunnen. En er zijn renners die met de beste mee kunnen, maar daarna minder worden (Taaramae vorig jaar). Dus het blijft lastig.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Lastig te zeggen eigenlijk wie er in de aanval gaan morgen, of ruimte krijgen om iets uit te richten.
Ja met mijn lul. En die is minuscuul dus vind het nogal een kwalijke zaak.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Typ je de hele OP zelf opnieuw?
Het moet wel door de plagiaatcontrole heenkomen hé.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is een soort FOK! vrijwilligerswerk.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mensjowquote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
De eerste bergetappe is altijd wat aparts. Nerveus. En aan de ene kant zakken er renners door het ijs, die later in de ronde wel meekunnen. En er zijn renners die met de beste mee kunnen, maar daarna minder worden (Taaramae vorig jaar). Dus het blijft lastig.
Ik bedoel meer dat door zo'n proloog de verschillen heel anders zijn. Die tijdrit houdt het veel meer bij elkaar.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
De eerste bergetappe is altijd wat aparts. Nerveus. En aan de ene kant zakken er renners door het ijs, die later in de ronde wel meekunnen. En er zijn renners die met de beste mee kunnen, maar daarna minder worden (Taaramae vorig jaar). Dus het blijft lastig.
Dat maakt voor de verschillen natuurlijk niet veel uit.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat door zo'n proloog de verschillen heel anders zijn. Die tijdrit houdt het veel meer bij elkaar.
Etappe voor de bergrit naar La Planche des Belles Filles was zo
[ afbeelding ]
Onzin.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat door zo'n proloog de verschillen heel anders zijn. Die tijdrit houdt het veel meer bij elkaar.
Etappe voor de bergrit naar La Planche des Belles Filles was zo
[ afbeelding ]
Inderdaadquote:
Haten op man bijt hondquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |