Ik heb het filmpje afgekeken, wat een sneu mens zegquote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:36 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik heb haar zonder make-up gevonden!
Nu kijken wat ze in godsnaam met die ogen doet
Die hontquote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:36 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik heb haar zonder make-up gevonden!
Nu kijken wat ze in godsnaam met die ogen doet
quote:Happy 5th Birthday to Tiki♥
Mama & Baba love you so so much♥♥♥
I promised to her, i will celebate with her every her birthday, 6th of July. Every year, my husband and I will make a birthday cake, some special dishes and write a b-day card for her.( even she doesn't know how to read lol =)
idd arm beestjequote:Op zondag 7 juli 2013 08:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
Misschien zou ze wat minder tijd aan zichzelf en verjaardagskaarten moeten besteden en die tijd gebruiken om dat beest een keer te kammen![]()
[ afbeelding ]
Die verhalenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 14:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
Stories of a mcdonalds crew member.
Nee?
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:58 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Oooooh dat staat je leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gefohnd haar is al niet zo heel veel meer van te zien. Maar krullen.![]()
Zowel kapsel als rok als alles![]()
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:13 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Thanks! Nou nog bedenken wat ik met mijn huisgenoot aan moet.Mannen, echt, wat een gedoe allemaal.
Huisgenoot afkappen en lekker met anderen daten, wordt anders toch wellicht een beetje awkward in huis...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]Maar natuuuurlijk.
daar heb k ook altijd hekel aan, dat ik niet kan gamen als k in de zon ligquote:Op zondag 7 juli 2013 11:54 schreef PriemGirl het volgende:
Zonnen
iPad niet meer kunnen lezen in de zon /firstworldproblem
Matige oplossing is matigquote:Op zondag 7 juli 2013 11:55 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
daar heb k ook altijd hekel aan, dat ik niet kan gamen als k in de zon lig
MAAR GELUKKIG MAG IK NU NIET MEER IN DE ZONprobleem opgelost wel
Awh neequote:Op zondag 7 juli 2013 00:17 schreef Sharana_LV het volgende:
meh k zit echt met een brok in mijn keel hier![]()
voor degene die het een beetje gevolgd hebben over de 13 jarige youtuber die video's maakt en kanker heeft die heeft nog maar paar uur te leven nu, zo sneu als je de updates leest :/
haar kanala: http://www.youtube.com/user/taliajoy18/videos
Samsooooooooooooooonquote:
Kom naar hierrrr dan mag je in mijn luxe zwembadquote:Op zondag 7 juli 2013 12:51 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Samsooooooooooooooon
Ik wil ook zwemmen maar als we straks naar het strand gaan is het teringdruken naar een plas hier is ook wel ok, maar daar kan je het water niet in
Rare hontquote:Op zondag 7 juli 2013 13:06 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Kom naar hierrrr dan mag je in mijn luxe zwembad![]()
Samson is er bang van trouwenshont die niet van water houdt
quote:Op zondag 7 juli 2013 13:47 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Zwembad
Verplichte op visite en dus niet van weer kunnen genieten
Ah kutquote:Op zondag 7 juli 2013 15:49 schreef Molo het volgende:
Ik ben echt fucking pissig op mezelf... Ik wilde even snel kookwas aanzetten, ik denk in de vlugheid nog "oh, kussenhoesjes, kunnen er ook wel bij, hoppa". En bij het eruit halen bleken dat dus niet de blauwe kussenhoesjes te zijn, maar mijn blauwe topvintage jurk![]()
![]()
![]()
![]()
Die is net dus op 95° gewassen![]()
En nuquote:Op zondag 7 juli 2013 15:49 schreef Molo het volgende:
Ik ben echt fucking pissig op mezelf... Ik wilde even snel kookwas aanzetten, ik denk in de vlugheid nog "oh, kussenhoesjes, kunnen er ook wel bij, hoppa". En bij het eruit halen bleken dat dus niet de blauwe kussenhoesjes te zijn, maar mijn blauwe topvintage jurk![]()
![]()
![]()
![]()
Die is net dus op 95° gewassen![]()
Opgehangen om te laten drogen... Dan maar eens kijken wat de schade isquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |