Dat is echt dikke kut Sjaantje, ik wou dat ik iets voor je kon doen..quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:02 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
lupus is echt aids maargoed, veel pijn laatste tijd, maar dat is meer door de sjogren vanncacht ook kutnacht gehad dus lag vanmiddag maar ff op bed, ben dit weekend toch alleen thuis
hoe gaat t met jou nu?
Ah, ok, leuk! Hoop dat het je een gezellig contact oplevert, in welke vorm dan ookquote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:02 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Thanks.
Haha, nog geen bijster specifieke hij hoor. Heb vorige week op een feest een leuke jongen ontmoet waar ik nu mee aan het whatsappen ben.
Ow, dat heb ik helemaal niet zien staan, dat is wel jammer Ik wil echt al jaren zo'n petticoat-jurk, maar omdat ik telkens zwanger was en gedoe durfde ik dat nooit aan te schaffen Nouja, deze jurk is ook maar 40 euro, die kan ik er best nog even bij frotten als ik toch al bestel, toch?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:04 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Volgens de site zelf moet hij zonder. Zou hij dan wel breed genoeg zijn aan de onderkant, voor een petticoat?
omdat je dan ff rust heb van je kinderen of wat?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:05 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Dat is echt dikke kut Sjaantje, ik wou dat ik iets voor je kon doen..
Hiero alles wel ok, het gaat goed! Kindjes doen het goed, alleen doet Isabel alweer een tijd één a twee nachtvoedingen per nacht en Stef is vroeg wakker, dus zelfs m'n wallen hebben wallen Maar al met al voel ik me zeer ok wel! Leuk ook dat ik ONWIJS tegen mijn werk opzag en nu voel ik me daar echt beter dan dat ik in jaren deed.
Thanks! Nou nog bedenken wat ik met mijn huisgenoot aan moet. Mannen, echt, wat een gedoe allemaal.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:06 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ah, ok, leuk! Hoop dat het je een gezellig contact oplevert, in welke vorm dan ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar natuuuurlijk.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:07 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ow, dat heb ik helemaal niet zien staan, dat is wel jammer Ik wil echt al jaren zo'n petticoat-jurk, maar omdat ik telkens zwanger was en gedoe durfde ik dat nooit aan te schaffen Nouja, deze jurk is ook maar 40 euro, die kan ik er best nog even bij frotten als ik toch al bestel, toch?
Whaha, dat ook!quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:07 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
omdat je dan ff rust heb van je kinderen of wat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.3!
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:13 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Thanks! Nou nog bedenken wat ik met mijn huisgenoot aan moet. Mannen, echt, wat een gedoe allemaal.Pff, dat is lekker dan ja Ik eh, tja.. Ik weet het ook niet eigenlijk Misschien gewoon eens over praten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Maar natuuuurlijk.
Haha, ja toch?3!
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:13 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Whaha, dat ook!
Maar nee, nouja,oh zo!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
omfg wat fijn dat het beter gaat op je werk, als je daar ook nog negatieve energie krijgt is echt kut, dus super zo dan
Ja, denk ook dat het slim is om gewoon het gesprek aan te gaan. Maar dat is wel een beetje eng, en qua timing lastig. Want niet via whatsapp, maar ook niet wanneer andere huisgenoten binnen kunnen vallen. Want die weten natuurlijk van niks.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:14 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Pff, dat is lekker dan ja Ik eh, tja.. Ik weet het ook niet eigenlijk Misschien gewoon eens over praten?
Haha, ja toch?
Ja, precies! Echt heel fijn Ik heb zelfs het idee dat die ene nare collega me met andere ogen bekijkt, ze behandelt me echt anders nu ofzo. Veel meer alsof ik ook gerespecteerd collega ben oid.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:15 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oh zo!
omfg wat fijn dat het beter gaat op je werk, als je daar ook nog negatieve energie krijgt is echt kut, dus super zo dan
En op één van de kamers is uiteraard ook niet heel handig, ik snapquote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:16 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja, denk ook dat het slim is om gewoon het gesprek aan te gaan. Maar dat is wel een beetje eng, en qua timing lastig. Want niet via whatsapp, maar ook niet wanneer andere huisgenoten binnen kunnen vallen. Want die weten natuurlijk van niks.
Ja joh, voor die 40 euro moet je dan niet moeilijk doen natuurlijk.
Zo fijn voor je! Ik weet nog dat je er heel erg tegen op keek idd, super dat het no zo goed gaat!quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:17 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ja, precies! Echt heel fijn Ik heb zelfs het idee dat die ene nare collega me met andere ogen bekijkt, ze behandelt me echt anders nu ofzo. Veel meer alsof ik ook gerespecteerd collega ben oid.
en zo hoort hetquote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:17 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ja, precies! Echt heel fijn Ik heb zelfs het idee dat die ene nare collega me met andere ogen bekijkt, ze behandelt me echt anders nu ofzo. Veel meer alsof ik ook gerespecteerd collega ben oid.
Precies. Zoals ik zei, stom gedoe, haha.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:18 schreef Incantrix het volgende:
[..]
En op één van de kamers is uiteraard ook niet heel handig, ik snap
Ik ga m zo even laten zien. Nouja. Wijn! Later!
I know. Daten wordt het sowieso niet denk ik, dat kan alleen maar fout gaan. Maar dit is ook niet handig, alleen af en toe wel heel fijn. Als ik er logisch en nuchter over nadenk weet ik ook wel dat ik het niet moet doen, maar als je dan eenzaam in bed ligt is het toch wel aanlokkelijk.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:19 schreef Sharana_LV het volgende:
bami ik zou t afkappen met huisgenoot, kan alleen maar gezeik van komen
gweoon lekker met andere gasten gaan daten
Thanks!quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:20 schreef Tyler-Girl het volgende:
Incantrix, hier de betreffende foto van mijn bescheiden stash...
http://instagram.com/p/agesepw-ut/
En fijn dat je je beter op je plek voelt opt het werk, wel minder van je wallen
En Bambi, leuke outfit! Vrolijke kleurencombi
Het is ook meer dat hij begon met dat jullie niet meer moeten zoenen, en dan wel steeds aanleiding toegeven enzo .. laat hem maar lekker zelf uitzoekenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:20 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
I know. Daten wordt het sowieso niet denk ik, dat kan alleen maar fout gaan. Maar dit is ook niet handig, alleen af en toe wel heel fijn. Als ik er logisch en nuchter over nadenk weet ik ook wel dat ik het niet moet doen, maar als je dan eenzaam in bed ligt is het toch wel aanlokkelijk.
Maargoed, plan de campagne is wel om het gesprek aan te gaan en er opnieuw een punt achter te zetten. En dan hopen dat we dat allebei volhouden...
Jaaa, dat is precies het probleem idd. Ik heb ook altijd geroepen dat je nooit iets met huisgenoten moet beginnen, omdat je dan daar tegen aan loopt.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:22 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Het is ook meer dat hij begon met dat jullie niet meer moeten zoenen, en dan wel steeds aanleiding toegeven enzo .. laat hem maar lekker zelf uitzoeken
plus stel dat je wel heel vaak gezoend hebt met hem en je gaat opeens daten met een ander die dan regelmatig langs komt kan t awkward worden, of misshien kan die huisgenoot irritant gaan doen als hij erg jaloers is endeso
Geen rellen voor ons? Verdorie!quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:25 schreef Sharana_LV het volgende:
stylehaul heeft ook een hidden facebookpage waar je alleen een link van krijgt als je partner bent, ik ben maar weer uit die groep gegaan, wat een kansloze kutten zitten daar zeg
Het is alleen maar PLEASE LIKE MY NEW VIDEO en PLEASE SUBSCRIBE IF YOU SUBSCRIBE ME I WILL SUBSCRIBE YOU BACK en als iemand dan reageert met cool video dan is het gelijk van did you subscribe? if you subscribe me i will subscribe back!quote:
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:24 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Het is alleen maar PLEASE LIKE MY NEW VIDEO en PLEASE SUBSCRIBE IF YOU SUBSCRIBE ME I WILL SUBSCRIBE YOU BACK en als iemand dan reageert met cool video dan is het gelijk van did you subscribe? if you subscribe me i will subscribe back!
echt alleen mara dat soort shit van chicks die subscribers willen en ze zullen nooit lid van jou kanaal worden als je hun niet volgt enzo ik kijk er af en toe in en heb nog nooit een bericht achter gelaten want t is allemaal aids
en t zij nallemaal chicks zoals dit
http://www.angelbirdbb.com/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |