quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:46 schreef Debsterr het volgende:
[ afbeelding ]
http://web.stagram.com/p/493529605677353090_33485609 (is een filmpje)
Dat is minderquote:Op zaterdag 6 juli 2013 08:33 schreef Stormqueen het volgende:
Mogge!
Wij dus gisteren heel stoer naar Oirschot fietsen voor de verjaardag van oma, krijg ik op de terugweg een lekke band. 13 kilometer van huis, midden op de heide op een onverlichte weg. Teh joy
Dat is kak! Gelukkig toch goed gekomenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 08:33 schreef Stormqueen het volgende:
Mogge!
Wij dus gisteren heel stoer naar Oirschot fietsen voor de verjaardag van oma, krijg ik op de terugweg een lekke band. 13 kilometer van huis, midden op de heide op een onverlichte weg. Teh joy
Geen handige buurman in de buurt die hem kan vervangen?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 11:36 schreef Stormqueen het volgende:
Dus ik ging mijn band plakken, is ie tot op de draad versleten. En de fietsenmaker wilde er geen nieuwe band op zetten omdat zaterdag (achterband vervangen durf ik niet, ik krijg de kettingkast nooit meer goed)
Dus nu maar geplakt en duimen dat ie het houdt tot maandag, dan breng ik m naar de campusfietsenmaker. Lijers.
ah okequote:Op zaterdag 6 juli 2013 11:58 schreef Stormqueen het volgende:
Het is een achterwiel met naafremmen en versnellingen. Dat valt serieus tegen. Heb ooit een eenvoudiger model aan een fietsenmakende huisgenoot voorgelegd en zelfs die was er een uur mee bezig.
gewoon de fietsenmaker aan huis bellenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 11:36 schreef Stormqueen het volgende:
Dus ik ging mijn band plakken, is ie tot op de draad versleten. En de fietsenmaker wilde er geen nieuwe band op zetten omdat zaterdag (achterband vervangen durf ik niet, ik krijg de kettingkast nooit meer goed)
Dus nu maar geplakt en duimen dat ie het houdt tot maandag, dan breng ik m naar de campusfietsenmaker. Lijers.
Ik weet natuurlijk de gehele situatie niet, maar wellicht dat je er wel om kan vragen? En dan niet in de ik ben zielig waarom zij wel en ik niet, maar puur ter nieuwsgierigheid ofzo?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
O hai![]()
Ik ben er net achter gekomen dat een collega die tegelijk met mij is begonnen een vast contract heeft, terwijl tegen mij destijds is gezegd dat ik dat niet kon krijgen ivm de bedrijfsvoering... Ze valt onder mijn team, maar viel toen onder een andere leidinggevende. Nu wil ik dus eigenlijk verhaal gaan halen hoe dit kan, want waarom heeft zij dat wel gekregen en ik niet?
Maar aan de andere kant voelt dat weer een beetje calimero-achtig... En denk ik dat er weinig mee te winnen valt, aangezien de bezuinigingen alleen maar kutter zijn geworden.
Maar het voelt zo onrechtvaardig![]()
Zit me nu af te vragen wat ik ermee zal doen..
Ja ik denk dat ik dat toch wel ga vragen. Gewoon zodat ik weet of ik me terecht zit op te vreten of nietquote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:22 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik weet natuurlijk de gehele situatie niet, maar wellicht dat je er wel om kan vragen? En dan niet in de ik ben zielig waarom zij wel en ik niet, maar puur ter nieuwsgierigheid ofzo?
Toen ik er achter kwam dat mijn collega, die 2 jaar later dan ik is begonnen, kilometer vergoeding kreeg en ik niet, heb ik ook even 'geïnformeerd'..... Niet dat het veel uitmaakte want hij heeft nu een auto van de zaak en ik nog steeds geen kilometervergoedingmaar heb er wel mijn eigen conclusies uit getrokken....
Amsterdam =/= eindhovenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:29 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
gewoon de fietsenmaker aan huis bellen
hij is gister hier ook geweest en had in no time mijn achterband vervangen
Lijkt me wel vreselijk irritant. En wellicht iets wat vaker gebeurt... Zatlappen die even naar de Mac gaan omnomnom....quote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hopelijk komen er vanavond geen irritante lijers die te veel zuipen. Iedereen was over de zeik na sluit gister. RIP aan de nabestaanden.
Jup dat wel, maar deze mensen waren echt belachelijkquote:Op zaterdag 6 juli 2013 14:01 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Lijkt me wel vreselijk irritant. En wellicht iets wat vaker gebeurt... Zatlappen die even naar de Mac gaan omnomnom....
Hier vanavond BBQ met collega van me en dan gaan we naar het centrum voor de kennedymars
Klacht.nl voor klanten van McDonaldsquote:Op zaterdag 6 juli 2013 14:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Jup dat wel, maar deze mensen waren echt belachelijk. Dronken mensen tot daar aan toe, maar deze waren echt achterlijk
.
Vanavond weer
Bij een was zn friet koud. Komt ie 20 minuten na de bestelling mee en als er nog drie frietjes in het doosje zitten, ja doei hequote:Op zaterdag 6 juli 2013 14:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Klacht.nl voor klanten van McDonalds
Ermagerdquote:Op zaterdag 6 juli 2013 14:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Bij een was zn friet koud. Komt ie 20 minuten na de bestelling mee en als er nog drie frietjes in het doosje zitten, ja doei he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |