Jup.. jammer dat ze slecht schijnen te reageren op klant e-mails en ik geen flauw benul heb wat het kostquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:02 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Holy crapwat hebben die leuke lakken
Juh iddquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:03 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Jup.. jammer dat ze slecht schijnen te reageren op klant e-mails en ik geen flauw benul heb wat het kost.
je moet the holiday kijken dies zo leeeeeukquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:14 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Juh idd
Ik ben cast away nog eens aan het kijken maar eik is die helemaal nie zó tof
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:46 schreef Debsterr het volgende:
[ afbeelding ]
http://web.stagram.com/p/493529605677353090_33485609 (is een filmpje)
Dat is minderquote:Op zaterdag 6 juli 2013 08:33 schreef Stormqueen het volgende:
Mogge!
Wij dus gisteren heel stoer naar Oirschot fietsen voor de verjaardag van oma, krijg ik op de terugweg een lekke band. 13 kilometer van huis, midden op de heide op een onverlichte weg. Teh joy
Dat is kak! Gelukkig toch goed gekomenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 08:33 schreef Stormqueen het volgende:
Mogge!
Wij dus gisteren heel stoer naar Oirschot fietsen voor de verjaardag van oma, krijg ik op de terugweg een lekke band. 13 kilometer van huis, midden op de heide op een onverlichte weg. Teh joy
Geen handige buurman in de buurt die hem kan vervangen?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 11:36 schreef Stormqueen het volgende:
Dus ik ging mijn band plakken, is ie tot op de draad versleten. En de fietsenmaker wilde er geen nieuwe band op zetten omdat zaterdag (achterband vervangen durf ik niet, ik krijg de kettingkast nooit meer goed)
Dus nu maar geplakt en duimen dat ie het houdt tot maandag, dan breng ik m naar de campusfietsenmaker. Lijers.
ah okequote:Op zaterdag 6 juli 2013 11:58 schreef Stormqueen het volgende:
Het is een achterwiel met naafremmen en versnellingen. Dat valt serieus tegen. Heb ooit een eenvoudiger model aan een fietsenmakende huisgenoot voorgelegd en zelfs die was er een uur mee bezig.
gewoon de fietsenmaker aan huis bellenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 11:36 schreef Stormqueen het volgende:
Dus ik ging mijn band plakken, is ie tot op de draad versleten. En de fietsenmaker wilde er geen nieuwe band op zetten omdat zaterdag (achterband vervangen durf ik niet, ik krijg de kettingkast nooit meer goed)
Dus nu maar geplakt en duimen dat ie het houdt tot maandag, dan breng ik m naar de campusfietsenmaker. Lijers.
Ik weet natuurlijk de gehele situatie niet, maar wellicht dat je er wel om kan vragen? En dan niet in de ik ben zielig waarom zij wel en ik niet, maar puur ter nieuwsgierigheid ofzo?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
O hai![]()
Ik ben er net achter gekomen dat een collega die tegelijk met mij is begonnen een vast contract heeft, terwijl tegen mij destijds is gezegd dat ik dat niet kon krijgen ivm de bedrijfsvoering... Ze valt onder mijn team, maar viel toen onder een andere leidinggevende. Nu wil ik dus eigenlijk verhaal gaan halen hoe dit kan, want waarom heeft zij dat wel gekregen en ik niet?
Maar aan de andere kant voelt dat weer een beetje calimero-achtig... En denk ik dat er weinig mee te winnen valt, aangezien de bezuinigingen alleen maar kutter zijn geworden.
Maar het voelt zo onrechtvaardig![]()
Zit me nu af te vragen wat ik ermee zal doen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |