Andere reden, doet gewoon raarquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:03 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee nu is er toch niemand. Maar ben jij ook gebanned uit jngjng of kan je om andere reden er niet in?
Doe maar hier.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:03 schreef FunkyPindakaas het volgende:
Hallo mensen![]()
Moet ik me hier voorstellen of moet dat per sé in het voorstel deel?
nee hoeft niet mij kennen ze ook nietquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:03 schreef FunkyPindakaas het volgende:
Hallo mensen![]()
Hoiquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:03 schreef FunkyPindakaas het volgende:
Hallo mensen![]()
Je moet niets hoorquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:03 schreef FunkyPindakaas het volgende:
Hallo mensen![]()
Dat is twee keer jong. Ik versier ook altijd twee negenjarigen tegelijk, dan is het samen achttien en legaal snap jequote:
Pindakaas is lekker jaquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:04 schreef FunkyPindakaas het volgende:
[..]
Nou ik ben Jeroen, ik ben 17 jaar en ik houd van voetbal, en van pindakaas natuurlijk
Zeker. Wat betekent een groene naam eigenlijkquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat is twee keer jong. Ik versier ook altijd twee negenjarigen tegelijk, dan is het samen achttien en legaal snap je
Aparte mix van genresquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:05 schreef FunkyPindakaas het volgende:
[..]
Muziek: hardstyle/jazz
school: Hanze hogeschool Groningen
Kikkerquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:06 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Zeker. Wat betekent een groene naam eigenlijk?
iid, rood, groen en blauw. Wat een hierarchie op fok zegquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:06 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Om tot deze kleur te komen ben ik eerst helemaal volgeplamuurt met smeerkaas door yvonne, daarna heeft opa me 3 maanden in de kelder opgesloten en toen ze me vrijlieten kwam ik er zo uitquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:06 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:03 schreef FunkyPindakaas het volgende:
Hallo mensen![]()
Hallo SgtPorkbeans.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:03 schreef FunkyPindakaas het volgende:
Hallo mensen![]()
donkerblauw, 'gewoon' modblauw, een viezig kleurtje voor de managers, weet niet eens hoe het te beschrijven. Dan heeft shmoopy de FA nog roze, en Peter de fobomod heel lichtblauw. En Nikky is paars. Dan ben je er denk ik welquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:07 schreef chapel24 het volgende:
[..]
iid, rood, groen en blauw. Wat een hierarchie op fok zeg
oo dat doe ik zeldenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:08 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Gast, check zijn posthistory, sowieso dat het een kloontje is.
Wie zijn die managers? En wie is nou de opperbaas? Is dat 'danny' waar ik wel eens over hoor?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:08 schreef timmmmm het volgende:
[..]
donkerblauw, 'gewoon' modblauw, een viezig kleurtje voor de managers, weet niet eens hoe het te beschrijven. Dan heeft shmoopy de FA nog roze, en Peter de fobomod heel lichtblauw. En Nikky is paars. Dan ben je er denk ik wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |