Daaromquote:
Klopt, maar ik had maar 15 minuten pauze in die tijd en het is best arbeidsintensief werk. Maar ik moet me niet aanstellen!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zo absurd veel uren zijn dat toch niet?
Nou ja, nu weekend
Nou ja, dat is inderdaad wel een korte pauze, daar heb je gelijk in.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:57 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Klopt, maar ik had maar 15 minuten pauze in die tijd en het is best arbeidsintensief werk. Maar ik moet me niet aanstellen!
Zo is het! Proost!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou ja, dat is inderdaad wel een korte pauze, daar heb je gelijk in.
Tijd om van het weekend te genieten. Get on the beers son
Ja, anders gaat ze roddelen met modjes.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zeg je opeens dat je niet meer van me houdt omdat Yvonne er is en ze t niet mag weten?
rez lekkere piemelquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:00 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Ja, anders gaat ze roddelen met modjes.
I do not forgive.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:59 schreef timmmmm het volgende:
Alsof yvonne ooit weggaatyvonne is altijd overal. yvonne is gewoon
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:01 schreef Dearest het volgende:
[..]
I do not forgive.
I do not forget.
Expect me
-Yvonymus
dudequote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:01 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Waarom waren er rare plaatjes van jou in de Tinychat?
jij doet hele tijd zon filmpje met een vaginaquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:01 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Waarom waren er rare plaatjes van jou in de Tinychat?
Doe ik nooit?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:02 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
jij doet hele tijd zon filmpje met een vagina
Maak een nieuwe aan, ik kom ook als die het doetquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:02 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Doe ik nooit?
Wrm ben ik nu ineens gebanned uit /jngjng
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:02 schreef Stuart het volgende:
Alleen volgende week nog werken en dan ben ik 6,5 weken vrij kindjes![]()
Nee nu is er toch niemand. Maar ben jij ook gebanned uit jngjng of kan je om andere reden er niet in?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:03 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Maak een nieuwe aan, ik kom ook als die het doet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |