Ik hoop dat ik Vormer en Verhoek nooit meer in de basis zie in een serieuze wedstrijd. Wat zijn die slecht. Manu deed het verrassend goedquote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:04 schreef Grifte het volgende:
Nog mensen hier naar de broederstrijd geweest? Nog wat (jeugdige) lichtpuntjes?
Vedettes kunnen het vaak niet opbrengen tegen kleine tegenstanders.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:19 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik Vormer en Verhoek nooit meer in de basis zie in een serieuze wedstrijd. Wat zijn die slecht. Manu deed het verrassend goed
Lekker boeiend, en daarom niet dramatisch.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:33 schreef StraatSoldaat het volgende:
Trouwens wel dramatisch dat het 1-0 stond tot na de rust
Het lijkt er dus op dat Bojan vooral voor Ajax heeft gekozen omdat ze CL spelen.quote:
Jij bent duidelijk niet de slimste. Waarom denk je dat mensen gaan zuipen op Varkenoord of lekker eten bij de Beren? Omdat de faciliteiten bij Feyenoord ruk zijn. Als deze straks normaal zijn zullen supporters in de Kuip wat vaker eten en daar wat meer drinken.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:49 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Wat een onzin. Een grote groep komt pas vlak voor de wedstrijd binnen. Dat zal met een nieuw stadion heus niet anders zijn.
So true, de keuze is zeer beperkt. Friet friet en nog eens friet. Anders zou ik het misschien ook wel overwegen om eerder naar het stadion te komen om wat te eten en te drinken.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:15 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Jij bent duidelijk niet de slimste. Waarom denk je dat mensen gaan zuipen op Varkenoord of lekker eten bij de Beren? Omdat de faciliteiten bij Feyenoord ruk zijn. Als deze straks normaal zijn zullen supporters in de Kuip wat vaker eten en daar wat meer drinken.
Friet hebben ze bij Willem II en Fortuna Sittard, in Nederland hebben we gewoon patat.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:20 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
So true, de keuze is zeer beperkt. Friet friet en nog eens friet. Anders zou ik het misschien ook wel overwegen om eerder naar het stadion te komen om wat te eten en te drinken.
Dat ook, bovendien zijn de rijen bij De Kuip altijd ontzettend lang door het beperkte aantal faciliteiten. Als dat in een nieuw stadion veel beter voor elkaar is dan zullen mensen eerder geneigd zijn ook wat eten of drinken te halen, of vaker te halen, in plaats van dat ze zich bedenken door de enorme rijen of hierdoor minder vaak opnieuw kunnen halen. Ik ken een aantal mensen die om die reden nooit eten of drinken bestellen in De Kuip, en zij zullen vast niet de enigen zijn.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:15 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Jij bent duidelijk niet de slimste. Waarom denk je dat mensen gaan zuipen op Varkenoord of lekker eten bij de Beren? Omdat de faciliteiten bij Feyenoord ruk zijn. Als deze straks normaal zijn zullen supporters in de Kuip wat vaker eten en daar wat meer drinken.
Ook in een nieuw stadion zal er geen echt bier zijn. Dat is toch voor het merendeel de belangrijkste reden om elders de PMDS te houden.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:15 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:15 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Jij bent duidelijk niet de slimste.
Ze schenken bij Feyenoord nieteens normaal bier. Plus op Varkenoord en omliggende kantines heb je tenminste normale prijzen.En daar is het ook hartstikke gezellig dus het heeft helemaal niks met de faciliteiten te maken. Of ze moeten bij Feyenoord ophouden met supportertje pesten en de normalisatie in gang gaan zetten. Maar dat zie ik niet gebeuren.quote:Waarom denk je dat mensen gaan zuipen op Varkenoord of lekker eten bij de Beren? Omdat de faciliteiten bij Feyenoord ruk zijn. Als deze straks normaal zijn zullen supporters in de Kuip wat vaker eten en daar wat meer drinken.
Achterlijke kutneus. Opbokken met je bullshit. Jullie komen godverdomme noot in de buurt van onze jeugdopleiding met jullie aangekochte nichten-denen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:50 schreef Tyron het volgende:
Feyenoorders die stoer doen over hun jeugdopleiding tegenover Ajax terwijl jullie zonder Pelle 12de waren geworden
Niks mis met Vormer, Verhoek moet naar de amateurs.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:19 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik Vormer en Verhoek nooit meer in de basis zie in een serieuze wedstrijd. Wat zijn die slecht. Manu deed het verrassend goed
Kan je beter Immers hebben inderdeaadquote:Op zondag 7 juli 2013 03:47 schreef Divje het volgende:
[..]
Achterlijke kutneus. Opbokken met je bullshit. Jullie komen godverdomme noot in de buurt van onze jeugdopleiding met jullie aangekochte nichten-denen.
quote:Op zondag 7 juli 2013 03:47 schreef Divje het volgende:
[..]
Achterlijke kutneus. Opbokken met je bullshit. Jullie komen godverdomme noot in de buurt van onze jeugdopleiding met jullie aangekochte nichten-denen.
Welke beslissing er ook valt, het zal voor Feyenoord altijd slecht uitpakken krijg ik een beetje het idee.quote:Op zondag 7 juli 2013 11:56 schreef Gert het volgende:
Artikel in het AD:
'Nieuwe Kuip nog lang niet zeker'
Staan een hoop discutabele argumenten in het artikel die ik al eens ontkracht heb zien worden op oa Feyenoord netwerk door één of andere goed ingevoerde stadionkenner en bouwkundige.quote:Op zondag 7 juli 2013 11:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Welke beslissing er ook valt, het zal voor Feyenoord altijd slecht uitpakken krijg ik een beetje het idee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |