abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129317769
quote:
2s.gif Op donderdag 25 juli 2013 01:58 schreef Slenger het volgende:

[..]

Gaat ook nog een tijdje duren. Zowel HTC als T-mobile hebben de update tijdelijk stop gezet!
;(
pi_129327814
quote:
HTC heeft de update naar Android 4.2.2 voor de HTC One tijdelijk stopgezet vanwege een bug.

Dat bevestigt HTC desgevraagd aan NUtech na berichtgeving van Androidplanet.

De website meldde woensdag dat klanten de update niet meer konden downloaden en dat de klantenservice stelde dat dit was vanwege een bug. HTC laat nu weten: "De update is tijdelijk gepauzeerd. Momenteel worden de 4G-instellingen geoptimaliseerd om gebruikers de beste ervaring te bieden."

Het gaat alleen om de update van de HTC One. Het Taiwanese bedrijf hoopt de update eind volgende week te hervatten.
En dan moet T-mobile hem nog goed keuren. Ik verwacht de update niet meer voor september.
pi_129328283
Mensen die een pauperprovider als T-mobile pakken :') Maar hey, je hebt geen lease! :')
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_129328445
Ik heb het geduld wel, deze versie bevalt me ook prima! Ik wacht liever op een update dan dat ik straks veel moet gaan betalen voor mijn mobiel.

quote:
Sony heeft middels haar blog aangekondigd dat het Android 4.3 voor haar 2013 line-up gaat uitrollen. Sommige toestellen zullen zelfs de 4.1-update overslaan en gelijk naar Android 4.3 geüpdatet worden.

Sony heeft als eerste fabrikant laten weten welke toestellen over Android 4.3 gaan beschikken. De fabrikant zal haar 2013 line-up voor smartphones en tablets gaan voorzien van het nieuwste OS van Google dat gisteren aangekondigd is. Volgens de fabrikant zal begin augustus eerst de Xperia ZR en de Xperia Tablet Z van Android 4.2 voorzien worden en later krijgen alle andere toestellen, inclusief deze twee, ook de beschikking over Android 4.3.
Eigenlijk zou HTC dit ook direct moeten doen. Ik ga er van uit dat ze met de 4.1-update stiekem 4.2 bedoelen.
pi_129328670
Prima, ik heb m nu al en betaal niet veel voor mijn mobiel, en toch lease ^O^
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_129329314
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 13:41 schreef Neo-Mullen het volgende:
Mensen die een pauperprovider als T-mobile pakken :') Maar hey, je hebt geen lease! :')
Ik heb bij Vodafone ook geen lease onzin :W

Kost wat, is wel met royale afstand de beste provider in Nederland. Zeker als je veel reist en al helemaal als je gewoon wilt weten waar je aan toe bent en wat je kunt verwachten.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_129330078
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juli 2013 14:05 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Kost wat, is wel met royale afstand de beste provider in Nederland. Zeker als je veel reist en al helemaal als je gewoon wilt weten waar je aan toe bent en wat je kunt verwachten.
Ik ga de discussie niet meer aan, gaat een welles-nietes spelletje worden. Feit is idd wel datVodafone vele malen beter is dan T-mobile.
Cuz I'm Mr. Brightside
  donderdag 25 juli 2013 @ 14:29:39 #158
333419 Convict
Like deja vu all over again.
pi_129330182
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juli 2013 14:05 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Dit. al ligt kpn en voda best bij elkaar in Nederland.

+ met friends en family korting. onbeperkt bellen en sms'en +2 gig voor een habbekrats :7
I dont suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
pi_129331124
Onbeperkt data zakelijk hierzo bij vodafone, 15 gb per maand :D :P
pi_129335103
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 14:29 schreef Convict het volgende:

[..]

Dit. al ligt kpn en voda best bij elkaar in Nederland.

+ met friends en family korting. onbeperkt bellen en sms'en +2 gig voor een habbekrats :7
Toevallig ook die multisim erbij genomen?

Ik zou mijn 2 extra data-simkaarten krijgen nadat het VF abonnement ingegaan was. Vooralsnog niets binnen...
  donderdag 25 juli 2013 @ 20:54:16 #161
333419 Convict
pi_129343667
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 16:36 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Toevallig ook die multisim erbij genomen?

Ik zou mijn 2 extra data-simkaarten krijgen nadat het VF abonnement ingegaan was. Vooralsnog niets binnen...
VF abo gaat meestal binnen 24 uur al in. tenzij je geen voda klant bent.

moest zelf wel 3 dagen wachten op toestel (en vervolgens nog 10 omdat retour wegens fabrieks fouten :'). ) of wacht jij al langer dan 3 dagen op je multi sim?
pi_129352034
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 20:54 schreef Convict het volgende:

[..]

VF abo gaat meestal binnen 24 uur al in. tenzij je geen voda klant bent.

moest zelf wel 3 dagen wachten op toestel (en vervolgens nog 10 omdat retour wegens fabrieks fouten :'). ) of wacht jij al langer dan 3 dagen op je multi sim?
M'n abbo is 4 juli ofzo ingegaan :') .

Opzich geen probleem, want heb nog geen tablet o.i.d. waarin de simkaart kan, maar toch een beetje slordig.
Te zijner tijd (als ik een tablet heb uitgezocht) maar eens VF bellen.
pi_129362031
quote:
Zou er opzich best een willen kopen, maar ben bang dat ze loslaten met het in en uit de broekzak stoppen.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_129385114
Ik heb sinds woensdag een HTC One, maar mij valt het enorm hoge dataverbruik op. Heb sinds toen al 36 mb verbruikt terwijl ik dan nog de meeste tijd op wifi zit. Ik kijk ook geen filmpjes of download dingen, het dataverbruik loopt stabiel op als ik niet op wifi zit. Hiervoor was mijn dataverbruik nooit zo hoog. Weet iemand waar dat aan kan liggen?
  vrijdag 26 juli 2013 @ 22:29:40 #166
333419 Convict
pi_129385516
quote:
godver de godver :P dacht dat zijn hoesjes :') zijn het stickers.... dacht ik eindelijk een mooi hoesje te kunnen scoren ipv all die lelijke die er nu rond zwerven :') ;(
pi_129389221
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 22:29 schreef Convict het volgende:

[..]

godver de godver :P dacht dat zijn hoesjes :') zijn het stickers.... dacht ik eindelijk een mooi hoesje te kunnen scoren ipv all die lelijke die er nu rond zwerven :') ;(
Oh omg, indd. Als het echt massieve achterkantjes of hoesjes waren dan was het wel supermooi geweest.
pi_129405368
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 22:22 schreef TheArt het volgende:
Ik heb sinds woensdag een HTC One, maar mij valt het enorm hoge dataverbruik op. Heb sinds toen al 36 mb verbruikt terwijl ik dan nog de meeste tijd op wifi zit. Ik kijk ook geen filmpjes of download dingen, het dataverbruik loopt stabiel op als ik niet op wifi zit. Hiervoor was mijn dataverbruik nooit zo hoog. Weet iemand waar dat aan kan liggen?
Iemand?
pi_129405435
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 15:00 schreef TheArt het volgende:

[..]

Iemand?
Bij de instellingen kan je zien waar het aan verbruikt wordt. Al gekeken?
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_129407205
Heeft iemand trouwens al een custom ROM draaien op zijn One? Op elke voorgaande telefoon had ik binnen een week de schilvan de fabrikant eraf gesloopt. Maar Sense 5 voegt zowaar wat toe.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_129417625
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 15:03 schreef -J-D- het volgende:

[..]

Bij de instellingen kan je zien waar het aan verbruikt wordt. Al gekeken?
Ja, had ik al. Vooral verbruik met Chrome. Echt bizar hoe hard dat gaat terwijl ik met mijn vorige telefoon nergens last van had.
  zaterdag 27 juli 2013 @ 23:03:34 #172
2651 svann
night-hawk
pi_129417626
quote:

Iemand?
Gokje: mail, apps (foto's naar dropbox uploaden) en sociale media zoeken beetje vaak naar updates?
Instellen wat je handmatig en wat je automatisch (en hoe vaak) wil doen.
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  zondag 28 juli 2013 @ 22:21:21 #173
161184 Neo-Mullen
neo-mullen
pi_129449015
Vandaag met de Galaxy S 2 plus van mn moeder gespeeld. Zeker geen low budget telefoon, maar doet toch al enorm onder voor mn HTC One.
Ben weer gauw naar m'n HTCtje toe gerend :D

Trouwens, stel; je gaat voor een nieuw abonnement en neemt een nieuw nummer. Op den duur zal iemand anders jouw nummer krijgen. Kan diegene dab in jouw whatsapp account komen? Groepsgesprekken blijven hoe dan ook in tact.
Cuz I'm Mr. Brightside
  zondag 28 juli 2013 @ 22:22:21 #174
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_129449088
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 22:21 schreef Neo-Mullen het volgende:
Vandaag met de Galaxy S 2 plus van mn moeder gespeeld. Zeker geen low budget telefoon, maar doet toch al enorm onder voor mn HTC One.

Trouwens, stel; je gaat voor een nieuw abonnement en neemt een nieuw nummer. Op den duur zal iemand anders jouw nummer krijgen. Kan diegene dab in jouw whatsapp account komen? Groepsgesprekken blijven hoe dan ook in tact.
Hmm, zou zomaar kunnen nu je het zegt. Ik krijg wel soms nog een whatsappje dat niet voor mij bedoeld is. :P
Smile like you mean it
www.wefut.com
pi_129449329
quote:

[..]

Iemand?
Blinkende? Die pakt er ook foto's bij. Of Google+ of Dropbox misschien, die hebben beide functies om automatisch foto's die je maakt te uploaden. Dat gaat ook hard.
pi_129450864
quote:
1s.gif Op zondag 28 juli 2013 22:26 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Blinkende? Die pakt er ook foto's bij. Of Google+ of Dropbox misschien, die hebben beide functies om automatisch foto's die je maakt te uploaden. Dat gaat ook hard.
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 23:03 schreef svann het volgende:

[..]

Gokje: mail, apps (foto's naar dropbox uploaden) en sociale media zoeken beetje vaak naar updates?
Instellen wat je handmatig en wat je automatisch (en hoe vaak) wil doen.
Nou wat ik al zei, hij verbruikt de meeste data aan Chrome volgens mijn telefoon, terwijl ik niets anders doe dan normaal. Het is ook niet dat ie in één keer enorm oploopt, maar het is gelijkmatig. Heel vaag.
  maandag 29 juli 2013 @ 09:21:55 #177
402748 SandraJ
Omdat het kan
pi_129460651
Nog nieuws over de update? Ben een weekje met vakantie geweest, dus ben totaal niet meer op de hoogte.
pi_129460793
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 09:21 schreef SandraJ het volgende:
Nog nieuws over de update? Ben een weekje met vakantie geweest, dus ben totaal niet meer op de hoogte.
Iedereen heeft hem behalve Skillstorm en de andere T-mobile-abonnees, geloof ik.
pi_129460809
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 22:54 schreef TheArt het volgende:

[..]

[..]

Nou wat ik al zei, hij verbruikt de meeste data aan Chrome volgens mijn telefoon, terwijl ik niets anders doe dan normaal. Het is ook niet dat ie in één keer enorm oploopt, maar het is gelijkmatig. Heel vaag.
Chrome synchroniseert ook continue met de browser op je pc.

Ik vind overigens die Chrome browser op Android één van de meest beroerde apps die Google gemaakt heeft, maar dat terzijde.
  maandag 29 juli 2013 @ 09:58:52 #180
402748 SandraJ
Omdat het kan
pi_129461262
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 09:32 schreef -J-D- het volgende:

[..]

Iedereen heeft hem behalve Skillstorm en de andere T-mobile-abonnees, geloof ik.
Unbranded hier, en ik heb hem nog niet... wel t-mobile abonnee, maar unbranded toestel.
pi_129464829
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 09:32 schreef -J-D- het volgende:

[..]

Unbranded, provider Hi, update ook nog niet binnen helaas.
~Si vis amari, ama~
  PR/Manusje van alles maandag 29 juli 2013 @ 12:14:42 #182
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_129464949
ik heb hem ook al allang binnen. Hi als provider maar dan wel los gekocht. (maakt natuurlijk niet uit)
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_129466781
Cool, was zojuist in Utrecht en had 4G tot mn beschikking :D haalde 24mb/s uit de lucht
Cuz I'm Mr. Brightside
  maandag 29 juli 2013 @ 13:22:16 #184
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_129467032
Ik ben ook van plan een one te nemen. Ik zit nog te twijfelen welke kleur, maar neig wel naar de zilveren. Iemand advies?
pi_129467178
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 12:11 schreef FedExpress het volgende:

[..]

Unbranded, provider Hi, update ook nog niet binnen helaas.
hier ook niet
Op vrijdag 28 september 2012 20:00 schreef roos85 het volgende:
Je kunt wel merken dat JJ wel verstand van zaken heeft..
pi_129467869
Update is toch weer teruggetrokken ivm bugs?
pi_129468193
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 22:21 schreef Neo-Mullen het volgende:

Moet je voordat je overstapt even je account verwijderen via instellingen
Moo
pi_129469279
Zo hey, dat mensen dat NOG niet weten...

Ja, de 4.2.2 update is officieel stopgezet (tijdelijk). Officieel vanwege mobiel-internet settings, onofficieel vanwege vele andere issues:

Zie hier:

http://www.techzine.nl/ni(...)c-one-stopgezet.html

Of hier:

http://androidworld.nl/ni(...)-stopgezet-door-bug/

Of Google even ;)
pi_129469351
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 13:46 schreef videonatic het volgende:
Update is toch weer teruggetrokken ivm bugs?
Ja, zie vorige post ;)
pi_129469597
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 14:24 schreef Maichel het volgende:
Zo hey, dat mensen dat NOG niet weten...

Ja, de 4.2.2 update is officieel stopgezet (tijdelijk). Officieel vanwege mobiel-internet settings, onofficieel vanwege vele andere issues:

Zie hier:

http://www.techzine.nl/ni(...)c-one-stopgezet.html

Of hier:

http://androidworld.nl/ni(...)-stopgezet-door-bug/

Of Google even ;)
Waar staat dat we dat niet weten? :)
~Si vis amari, ama~
pi_129469895
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 14:33 schreef FedExpress het volgende:

[..]

Waar staat dat we dat niet weten? :)
We is niet persee jij he? Lees anders topic even...nog zat mensen die zich afvragen waarom ze geen update krijgen, ook niet met unbranded :)

Anyways, zojuist HTC gesproken (via chat). Op de vraag wanneer de update hervat werd was het antwoord: "Wij streven ernaar eind volgende week".
pi_129472603
Nou, het heeft een maand geduurd, maar nu zit de eerste buts er alweer op :( Ondanks dat ie in het hoesje zat raakte de bovenrand van de speaker toch net de terrastegels. Kutzooi, maarja nou hoef ik er ook niet al te panisch meer mee te doen :')
Too much is never enough!
pi_129475780
Heb je alleen een bumper om de zijkant dan?
pi_129476972
Nee een pouch. In principe ligt ie er in, maar de bovenkant is dus open (met zo'n trek-lipje). Moet dus niet alsnog met de bovenkant op het terras donderen.
pi_129488329
Vraag me af waarom ze in Sense 5 niet de carousel optie hebben, dat je als het ware door kan scrollen langs de paginas zonder weer de andere kant op te moeten, ik denk dat de meesten begrijpen wat ik bedoel.
pi_129488594
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 22:49 schreef Skillstorm het volgende:
Vraag me af waarom ze in Sense 5 niet de carousel optie hebben, dat je als het ware door kan scrollen langs de paginas zonder weer de andere kant op te moeten, ik denk dat de meesten begrijpen wat ik bedoel.
Omdat het een flauwe gimmick was die geen nut had?
pi_129488855
quote:
1s.gif Op maandag 29 juli 2013 22:55 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Omdat het een flauwe gimmick was die geen nut had?
Wtf? :') Ik vond het gewoon fijn, en het was zeker wel meer dan een gimmick, beetje bullshit dit weer. Het zorgde voor mij voor een meer soepel gevoel, gimmick mijn reet.

Het is zeker fijner dan tegen een irritante 'muur' of 'stop' te lopen.
pi_129496204
quote:
1s.gif Op maandag 29 juli 2013 23:00 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

Wtf? :') Ik vond het gewoon fijn, en het was zeker wel meer dan een gimmick, beetje bullshit dit weer. Het zorgde voor mij voor een meer soepel gevoel, gimmick mijn reet.

Het is zeker fijner dan tegen een irritante 'muur' of 'stop' te lopen.
Eens!
  dinsdag 30 juli 2013 @ 13:55:55 #199
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_129504325
Sinds de nieuwe update merk ik op dat het bereik van wifi achteruit is gegaan.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_129504422
Ojee, dat had de one x ook al na een update: http://webwereld.nl/it-be(...)van-toptoestel-one-x

Je zou bijna denken dat ze het opzettelijk doen om je weer naar een nieuw toestel te doen verlangen.
pi_129505371
Oei. :{ Heb de update nog niet ofzo maar ik kijk niet uit naar zwakke wifi.
pi_129507068
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 13:55 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Sinds de nieuwe update merk ik op dat het bereik van wifi achteruit is gegaan.
Mwa, ietsjes. Echt last heb ik er niet van.

Sterker nog, het werkt in mijn voordeel. Mijn WiFi netwerk draagt heel ver, maar vanaf 29 meter van mijn huis heb je alleen nog dat bolletje en doet het niets meer. Maar hij schakelde dan nog niet over op 3G. Dat hield uw vol ruim tot je de straat lang en breed uit was. Dat doet ie nu niet meer, als ik buiten sta gaat ie gewoon meteen naar 3G :)
pi_129539770
Sinds de laatste updates linkt ie contacten van third party apps zoals Friendcaster ineens wel gewoon aan de contacten van de telefoon zelf *O*

Nou is eigenlijk het enige wat ik nog mis in Sense 5 de eigen bronnen in Blinkfeed, het maken van Photosphere met de camera app enhet sselecteren van vorige of volgende nummers met een long press op de volumeknoppen als het scherm uit is.
pi_129540125
Ik had graag gewild dat je gps met die quick toggle kon activeren in plaats van een screenshot in die quick toggle lijst.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_129544053
Potver, bestel ik de Brodit Active carholder....zie ik nu ik 'm heb pas dat er nog een Brodit proclip voor nodig is :') Hopen dat die voor de vakantie nog binnen komt. M'n vorige Brodit houder had nog een mooie zuignap voor het raam wat wel zo makkelijk was. Benieuwd hoe dit er uiteindelijk uit komt te zien.
pi_129554371
Het is haast onmogelijk om de 'voorkant' functie van de camera te gebruiken. Als je een foto van jezelf wil maken, of met iemand ernaast, ik krijg enkel lang gerekte gezichten, of één normaal gezicht uitgerekt en de ander alsof je voor een lachspiegel staat.
Iemand tips? :D

[ Bericht 1% gewijzigd door Pisces29 op 31-07-2013 20:05:37 ]
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_129588315
Als iemand de Powersaver optie weg wil hebben (tenminste tot reboot van je telefoon)

Je moet je vinger op de optie houden tot er App info komt te staan, druk op App info, in dat volgende menu druk je op Force disable.
Tadaa! Een schone notification area.

Maar als je reboot moet je het weer doen want dan is het terug. (telefoon helemaal uit en dan weer aan dus)
pi_129588840
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 19:50 schreef Skillstorm het volgende:
Als iemand de Powersaver optie weg wil hebben (tenminste tot reboot van je telefoon)

Je moet je vinger op de optie houden tot er App info komt te staan, druk op App info, in dat volgende menu druk je op Force disable.
Tadaa! Een schone notification area.

Maar als je reboot moet je het weer doen want dan is het terug. (telefoon helemaal uit en dan weer aan dus)
Dan stop je de powersaver toch?
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_129588891
quote:
1s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 20:11 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Dan stop je de powersaver toch?
Ja. Maar bij een reboot is het terug.
pi_129589826
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 20:00 schreef Pisces29 het volgende:
Het is haast onmogelijk om de 'voorkant' functie van de camera te gebruiken. Als je een foto van jezelf wil maken, of met iemand ernaast, ik krijg enkel lang gerekte gezichten, of één normaal gezicht uitgerekt en de ander alsof je voor een lachspiegel staat.
Iemand tips? :D
Dit heb ik ook, een soort mislukte fisheye.
pi_129590702
Een verschillende lockscreen en home wallpaper, kan dat?
pi_129590767
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 21:08 schreef videonatic het volgende:
Een verschillende lockscreen en home wallpaper, kan dat?
Ja, zoek maar naar launchers op de appstore, al heb ik het zelf nooit geprobeerd.

Home wallpaper kan toch sowieso al bij Instellingen>personalize (in het Engels)
pi_129591011
Morgen krijg ik mijn HTC One binnen als vervanger van mijn oude vertrouwde Nexus. Zojuist dus ook maar de stock Android 4.3 ROM vast gedownload zodat die er meteen overheen kan en al die Sense meuk weg is :)

Ben benieuwd of ik hier net zoveel lol aan ga beleven als aan mijn HD2, dat was echt een fantatisch toestel (icm Android)

quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 20:13 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

Ja. Maar bij een reboot is het terug.
Service uitschakelen ipv stoppen, dan start deze niet meer bij het booten.
Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
pi_129591092
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 21:16 schreef ArTiC het volgende:
Morgen krijg ik mijn HTC One binnen als vervanger van mijn oude vertrouwde Nexus. Zojuist dus ook maar de stock Android 4.3 ROM vast gedownload zodat die er meteen overheen kan en al die Sense meuk weg is :)

Ben benieuwd of ik hier net zoveel lol aan ga beleven als aan mijn HD2, dat was echt een fantatisch toestel (icm Android)

[..]

Service uitschakelen ipv stoppen, dan start deze niet meer bij het booten.
Maar waarom koop je dan niet de Google Edition, :P Ik betwijfel trouwens of je Sense er af wil, want het geeft 0 lagg.
pi_129591767
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 21:17 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

Maar waarom koop je dan niet de Google Edition, :P Ik betwijfel trouwens of je Sense er af wil, want het geeft 0 lagg.
Die is niet officieel verkrijgbaar in NL, overhalen is teveel werk/te duur. Gewoon een standaard One rooten en flashen...5 minuten werk, hooguit 10. Ik gebruik al jaren naar alle tevredenheid de standaard Android versies, nooit meer iets anders voor mij :)
pi_129591857
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 21:34 schreef ArTiC het volgende:

[..]

Die is niet officieel verkrijgbaar in NL, overhalen is teveel werk/te duur. Gewoon een standaard One rooten en flashen...5 minuten werk, hooguit 10. Ik gebruik al jaren naar alle tevredenheid de standaard Android versies, nooit meer iets anders voor mij :)
Maar dan verlies je Zoe en de afstandsbediening app. ;(
pi_129592051
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 21:36 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

Maar dan verlies je Zoe en de afstandsbediening app. ;(
2 nutteloze features ;(
pi_129592113
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 21:42 schreef ArTiC het volgende:

[..]

2 nutteloze features ;(
Niet. :*
pi_129592414
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 21:43 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

Niet. :*
Meningen O+

Ik heb 7 afstandsbedieningen in de la liggen en 1 Harmony die ze allemaal vervangt ligt op tafel, daarnaast ligt mijn mobiel. Waarom zou ik mijn telefoon als afstandsbediening willen gebruiken?

Zoe is een gimmick...leuk om eens te proberen. Misschien dat ik de losse apk installeer.
pi_129592463
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 21:51 schreef ArTiC het volgende:

[..]

Meningen O+

Ik heb 7 afstandsbedieningen in de la liggen en 1 Harmony die ze allemaal vervangt ligt op tafel, daarnaast ligt mijn mobiel. Waarom zou ik mijn telefoon als afstandsbediening willen gebruiken?

Zoe is een gimmick...leuk om eens te proberen. Misschien dat ik de losse apk installeer.
Ik heb niet 7 afstandsbedieningen.

Daarbij is het heel leuk om mensen gek te maken door steeds tv's uit te doen overal. :D
pi_129592576
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 21:52 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

Ik heb niet 7 afstandsbedieningen.

Daarbij is het heel leuk om mensen gek te maken door steeds tv's uit te doen overal. :D
Ik ben 33, ik zie mezelf niet de straat afstruinen om tv's uit te zetten geloof ik :')

Heb je die powersaver service nou al uitgeschakeld en je telefoon herstart?
pi_129592616
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 21:56 schreef ArTiC het volgende:

[..]

Ik ben 33, ik zie mezelf niet de straat afstruinen om tv's uit te zetten geloof ik :')

Heb je die powersaver service nou al uitgeschakeld en je telefoon herstart?
Dat doe ik toch niet? :') Maar bij vrienden oid.

Ja ik heb de powersaver uit gedaan maar niet herstart.
pi_129603398
Heb sinds gisteren de Brodit active holder voor de One binnen. Klikt er nog niet heel soepel in, maar voldoet verder prima. Ben benieuwd of het op lange termijn nog schadelijk is voor de telefoon want er zit geen zachte voering in o.i.d.

Nu nog besluiten of ik Sygic of Tomtom wil voor offline navigatie. Iemand tips? :)
pi_129603536
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 09:11 schreef The6thgate het volgende:
Heb sinds gisteren de Brodit active holder voor de One binnen. Klikt er nog niet heel soepel in, maar voldoet verder prima. Ben benieuwd of het op lange termijn nog schadelijk is voor de telefoon want er zit geen zachte voering in o.i.d.

Nu nog besluiten of ik Sygic of Tomtom wil voor offline navigatie. Iemand tips? :)
Ik heb verschillende Brodit houders versleten voor verschillende toestellen en ik heb nog nooit beschadigingen aan de telefoons gemerkt door de houder. Alleen de houder voor mijn iPhone had idd voering.
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 10:16:30 #225
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_129604933
Ik begon vanochtend om half 8 met werken, met laten we zeggen 95% batterij.
Deze is nu 47% terwijl hij heel de tijd op stand stond. Dikke battery drain dus.
Wie weet hoe dit komt of hoe dit te verhelpen is? Beetje jammer, ik vond de battery life van mijn One altijd heel goed.
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')