quote:Op maandag 8 juli 2013 17:24 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Niet. Rot toch op met je wollen muts, all-stars, ray-ban-bril, singer-songjanker-muziek en gore mojito's.
Ik had een Ray Ban bril, maar die ben ik kwijt, tot mijn grote verdriet. Verder is dat gewoon een goed merk, zeker met polaroid glaasjes. Beter dan die kezen die met hun gekleurde 10 euro wayfarers van de H&M rondlopen.quote:
Is toch onzin.quote:Op maandag 8 juli 2013 19:37 schreef kapiteintje het volgende:
Maar beetje vervelend dat je nu hier ineens al die obvious vragen over spullen die je moet meenemen krijgt, die wel terecht zijn maar in 1 topic een beetje irritant worden. Wat dat betreft was LWL wel overzichtelijk en handig toch? Of maak 1 groot festival subforum bijvoorbeeld?
Idd maar toch twijfelde ik even tot ik de post van D_A zagquote:Op maandag 8 juli 2013 20:54 schreef theodoor9 het volgende:
Dat geen MOD materiaal verhaal, vanaf daar kun je het niet serieus nemen.
Ik las schaap.quote:Op maandag 8 juli 2013 20:40 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je MOD-schap in LWL
nieuwe namen duurt wel erg lang ja. Deze week zal de helft van pitch wel gepresenteerd worden.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:07 schreef indiaantje89 het volgende:
Dus deze week LWL open en weer wat naampjes? Mooie week dan.
En Bonoboquote:
quote:
quote:Heb je wat luistervoer van die Hopkins voor me? Kan er niet veel van vinden. Heeft die gast album uit of iets dergelijks?
ik heb altijd zin in tompoucen met jouquote:
Wat zijn dan de goedmakers? Alleen Disclosure toch? Maar Hudson Mohawke zal vast wel zn TNGHT showtje opvoeren.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:35 schreef theodoor9 het volgende:
Tnght en bashmore zullen er ook wel bijkomen. Het is het jaar van de goedmakers, remember
Thanks heb al wat materiaal gevonden, morgen is luisteren.quote:
1 augustus komt geloof ik het blokkenschema! Gaat idd puzzelen worden.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:10 schreef iAvani het volgende:
Ik wil het blokkenschema, het zal dit jaar heel wat puzzelen/schrappen worden![]()
Ja daarom hudmo cancelde vorig jaar net als julio bashmore. 100% dat die dit jaar komen. Misschien the vaccines nog..quote:Op maandag 8 juli 2013 21:43 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Wat zijn dan de goedmakers? Alleen Disclosure toch? Maar Hudson Mohawke zal vast wel zn TNGHT showtje opvoeren.
Hudmo mag thuis blijven van mij. De eerste keer dat hij met TNGHT rondtourde was goed, daarna ging het niet bepaald vooruit.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:28 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Ja daarom hudmo cancelde vorig jaar net als julio bashmore. 100% dat die dit jaar komen. Misschien the vaccines nog..
Julio ja.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:28 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Ja daarom hudmo cancelde vorig jaar net als julio bashmore. 100% dat die dit jaar komen. Misschien the vaccines nog..
Waarom maak je geen algemeen festival subforum? Zomaar een ideetje hoor.quote:Op maandag 8 juli 2013 19:48 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Attentie
Omdat ik nu al z'n 8.000 DM's heb ontvangen over het niet openen van een Lowlands-forum dit jaar (De ene helft denkt dat het een grap is, de andere helft dreigt met (zelf)moord als er geen LWL komt), een eenmalige verklaring. Er wordt niet over gecorrespondeerd, besluit is definitief, gaan we niet meer op terugkomen.
Elk jaar is het weer een gevecht om een speciaal LWL-forum te krijgen van de FA's. Dat jullie het de afgelopen jaren hebben gehad, daar moeten jullie met name belsen op jullie blote knietjes voor danken, hij heeft zich hier altijd erg voor ingespannen. Het is natuurlijk moeilijk te verkopen dat Lowlands een eigen forum verdient en andere festivals als Pinkpop niet. Elk jaar moeten we weer de discussie voeren over "waarom Lowlands zoveel meer is dan andere festivals", "dat het een gevoel is", dat "de Lowlandsgangers een gemeenschap op zich zijn". Tot nog toe viel die discussie uit in het voordeel van een eigen forum. Dit jaar niet omdat:
A. Het forum het afgelopen jaar veel minder bezocht werd en er minder gepost werd.
B. Het Lowlandspubliek het afgelopen jaar veranderd is. Ja, vooral ik maak altijd, met knipoog, grappen en grollen over kuthipsters die mijn festival kapen. Maar daar zit wel een grote kern van waarheid in. Het is niet meer de leuke alternatieve club van weleer. De huidige Lowlander gaat net zo makkelijk een jaartje naar Pinkpop of een dancefestival. Er is geen echte community meer, om in marketingtaal te spreken.
C. Voor ons, als mods, is de lol eraf. Het forum is niet meer zo leuk, met kwinkslagen en originele topics, zoals de jaren voor 2012. Belsen, BB, rubbereend en ik hebben geen zin meer. We zien geen mod-materiaal in de vaste club posters in de MUZ-lowlandsreeks. D_A mag dan wel blauw zijn, maar die zit nog in z'n proeftijd.
Alles komt en gaat. LWL was leuk, zolang het leuk was. Laten we het beste van deze topicreeks maken. Volgend jaar gaan we wederom kijken of Lowlands toch niet een apart forum verdiend.
We vragen jullie om deze beslissing te accepteren en je te gedragen. Wie gaat rellen verpest de kans dat er in 2014 weer een LWL komt. Dat het er dit jaar niet van komt staat vast en gaat niet veranderen. Respecteer dat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |