Je laat je vooral leiden door de negatieve ervaringen? Niet door de goede? Viel me bij die dorpskroeg laatst ook al opquote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zoals ik al zei. Dit soort taferelen zijn in VBL dus gewoon werkelijkheid. Je moet het me maar vergeven. Overigens genoeg rellen meegemaakt met modjes die volledig de weg kwijt waren (ik noem een Netflipper, een Heatwave etc), dus het had gekund.
is er al een tompoucentopic?quote:
Lol, hoe heeft dat er nou weer mee te maken?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Je laat je vooral leiden door de negatieve ervaringen? Niet door de goede? Viel me bij die dorpskroeg laatst ook al op
ik zie een verbandquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Lol, hoe heeft dat er nou weer mee te maken?
En als jij doorgaat laat ik je echt bannen tot 2018quote:
quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:05 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
En als jij doorgaat laat ik je echt bannen tot 2018
Oke, je mag je KEL-rechten houden. Binnenkort weer eens afspreken en dat ik je nog een keer een dagje ondersteboven hang?quote:
ik zou graag eens een keertje normaal hangenquote:Op woensdag 10 juli 2013 00:10 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Oke, je mag je KEL-rechten houden. Binnenkort weer eens afspreken en dat ik je nog een keer een dagje ondersteboven hang?![]()
?
Je wordt soft, rubberboyquote:Op woensdag 10 juli 2013 00:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik zou graag eens een keertje normaal hangen
Daddy-complexquote:
quote:Op woensdag 10 juli 2013 07:10 schreef Ang3l het volgende:
Een eigen LWL subforum? Wat overdreven!
Dat heeft pinkpop toch ook niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |