Zeker. Zoals ik al zei; het kan altijd wel beter.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 08:27 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Misschien had die enkele verwachtingen uit het lijstje laten hangen, maar inmiddels heb jij een baan en een huis
Tsja, en dan is het tijd om zelf eens kritisch naar je eega te kijken!
Precies. Een bloedmooie vrouw toonde mij onlangs haar diepe decollete en vroeg me na een paar biertjes waarom ik toch bij mijn vriendin was, immers -- zij was veel knapper.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 08:28 schreef Id_do_her het volgende:
Zeker. Zoals ik al zei; het kan altijd wel beter.
Dat begin ik ook steeds vaker te merken, al zijn ze nog zo mooi. Als ze niet normaal kunnen doen hoeft het voor mij ook allemaal niet.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 08:33 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Precies. Een bloedmooie vrouw toonde mij onlangs haar diepe decollete en vroeg me na een paar biertjes waarom ik toch bij mijn vriendin was, immers -- zij was veel knapper.
Toen dacht ik, tsja lieverd, jij bent gewoon niet aardig. Die staat niet in het lijstje hierboven.
Heb je altijd een meetlint bij je?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 15:38 schreef SputnikSweetheart het volgende:
Ik vind vooral lengte erg belangrijk bij een man. Ik hoef geen dwerg. Alles onder de 1.80 ligt er dus bij voorbaat al uit.
Echt, de grootste idioten en psychopaten krijgen een vriendin omdat ze een goed uiterlijk hebben. Mannen met een slecht uiterlijk worden buiten de samenleving geplaatst ook al zouden ze in theorie betere vaders kunnen zijn.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:18 schreef Mrdutch87 het volgende:
de 10 verwachtingen die vrouwen hebben bij mannen ( het stereotype beeld van een goede man )
1. je moet een huis hebben
2. je moet een goede baan hebben ( of minstens een baan )
3. je moet mij aandacht geven
4. je moet mijn vrienden aardig vinden
5. je moet bij mijn ouders goed liggen
6. je moet een beetje gevoel kunnen tonen
7. luxe, geld, meer en meer (materialisme)
8. je moet mij leuker vinden dan alle andere meiden
9. Je moet een vent zijn, dus wees stoer
10. maak mij zo gelukkig mogelijk en wees dat zelf ook
1. Je moet een mooi uiterlijk hebben.
en krijg je ooit een vrouw, dan heeft ze een kind uit een eerdere relatie met een psychopaatquote:Op zaterdag 6 juli 2013 18:20 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Echt, de grootste idioten en psychopaten krijgen een vriendin omdat ze een goed uiterlijk hebben. Mannen met een slecht uiterlijk worden buiten de samenleving geplaatst ook al zouden ze in theorie betere vaders kunnen zijn.
Bij mij ook, vandaar dat ik even dat lijstje heb aangepast aan de realiteit.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 18:49 schreef Umizoomi het volgende:
Mooi lijstje. Maar vrouwen haken toch al af door m'n uiterlijk.
Zorgen dat je geld als water hebt, dan is dat uiterlijk opeens geen enkel probleem meer voor een hoop vrouwen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 18:50 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Bij mij ook, vandaar dat ik even dat lijstje heb aangepast aan de realiteit.
Want jij wil wel een vrouw met een heel mooi uiterlijk terwijl je zelf (misschien) niet zo knap bent?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 18:49 schreef Umizoomi het volgende:
Mooi lijstje. Maar vrouwen haken toch al af door m'n uiterlijk.
Niet perse, uiterlijk doet me werkelijk niets. enigste wat ik eis is een goede hygiene, straight to the point en eerlijk. daarnaast moet er natuurlijk wel een klik zijn maar dat lijkt me obvious. is dit veeleisend?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 18:57 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Want jij wil wel een vrouw met een heel mooi uiterlijk terwijl je zelf (misschien) niet zo knap bent?
Absoluut niet, dat is ook mijn eisenlijstje eigenlijk.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:05 schreef Umizoomi het volgende:
[..]
Niet perse, uiterlijk doet me werkelijk niets. enigste wat ik eis is een goede hygiene, straight to the point en eerlijk. daarnaast moet er natuurlijk wel een klik zijn maar dat lijkt me obvious. is dit veeleisend?
Zulke vrouwen hoef ik niet. Die mogen van mij opdonderen. Ik wil vrouwen die MIJ leuk vinden en niet mijn bak met geld.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 18:56 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zorgen dat je geld als water hebt, dan is dat uiterlijk opeens geen enkel probleem meer voor een hoop vrouwen.
Die heb ik zelf hoor, ik heb geen man nodig om mij te rijden.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 18:58 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Ik denk trouwens dat rijbewijs ook nog wel ff toegevoegd kan worden aan het lijstje bij veel vrouwen (ouder dan 25 iig)
Ik vraag me dan af of je uiterlijk het probleem is, of je instelling en uitstraling.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 18:50 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Bij mij ook, vandaar dat ik even dat lijstje heb aangepast aan de realiteit.
Ik zie wel of hij een kop groter is dan ik of niet.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:44 schreef TonyMalony het volgende:
[..]
Heb je altijd een meetlint bij je?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |