Dat zijn er twee.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:18 schreef Mrdutch87 het volgende:
1. je moet een huis hebben en zelfstandig zijn
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:18 schreef Mrdutch87 het volgende:
de 10 verwachtingen die vrouwen hebben bij mannen ( het stereotype beeld van een goede man )
1. je moet een huis hebben
2. je moet een goede baan hebben ( of minstens een baan )
3. je moet mij aandacht geven
4. je moet mijn vrienden aardig vinden
5. je moet bij mijn ouders goed liggen Alhoewel beide wel handig
6. je moet een beetje gevoel kunnen tonen
7. luxe, geld, meer en meer (materialisme)
8. je moet mij leuker vinden dan alle andere meiden
9. Je moet een vent zijn, dus wees stoer
10. maak mij zo gelukkig mogelijk en wees dat zelf ook
Welke kloppen volgens jullie dames?
En mannen met welke zijn jullie het oneens dat vrouwen dit van jullie verwachten?
de 10 verwachtingen die vrouwen hebben bij mannen ( het stereotype beeld van een goede man )
1. je moet een huis hebben
2. je moet een goede baan hebben ( of minstens een baan )
3. je moet mij aandacht geven
4. je moet mijn vrienden aardig vinden
5. je moet bij mijn ouders goed liggen
6. je moet een beetje gevoel kunnen tonen
7. luxe, geld, meer en meer (materialisme)
8. je moet mij leuker vinden dan alle andere meiden
9. Je moet een vent zijn, dus wees stoer
10. maak mij zo gelukkig mogelijk en wees dat zelf ook
En mannen met welke zijn jullie het oneens dat vrouwen dit van jullie verwachten?
Jouw vriend hoeft alleen zelf gelukkig te zijn? Iedere man kwalificeert zich dus? Als ze dat niet doen kunnen ze wel doen alsof.quote:
Ik heb andere verwachtingen van mannen dan de overige 9.5 punten uit dat lijstjequote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:42 schreef Timabo het volgende:
[..]
Jouw vriend hoeft alleen zelf gelukkig te zijn? Iedere man kwalificeert zich dus? Als ze dat niet doen kunnen ze wel doen alsof.
Blijkbaar kan je het al goed vinden met haar ouders en met haar vrienden. Moet je haar niet een keertje aanspreken?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:03 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Ik voldoe aan alles...en geen vriendin...ER IS NOG MEER DUS!![]()
Maar wat wil je met dit topic.... Ga je nou kijken wat je niet hebt of mist?
Letterlijk elke ex of elk meisje waar ik thuis ben geweest vinden de ouders me leuk/aardig/ideale schoonzoon typeje...is wel een masker uiteraard.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:06 schreef Timabo het volgende:
[..]
Blijkbaar kan je het al goed vinden met haar ouders en met haar vrienden. Moet je haar niet een keertje aanspreken?
Dit i.c.m jouw username = WIN! -0-quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:07 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Letterlijk elke ex of elk meisje waar ik thuis ben geweest vinden de ouders me leuk/aardig/ideale schoonzoon typeje...is wel een masker uiteraard.
Vrienden is lastig ja, oke 9/10
1. je moet een huis hebben -> Of in elk geval op jezelf wonen, wil mijn schoonmoeder niet elke keer zien als ik mijn vriend zie.
2. je moet een goede baan hebben ( of minstens een baan ) -> Of op zoek zijn. Ik hoef geen vent die lui is en op een uitkering teert.
3. je moet mij aandacht geven -> Duh.
4. je moet mijn vrienden aardig vinden -> Mijn vrienden moeten jou vooral aardig vinden.
5. je moet bij mijn ouders goed liggen -> Jep.
6. je moet een beetje gevoel kunnen tonen -> Duh.
7. luxe, geld, meer en meer (materialisme) -> Is een pré maar geen eis.
8. je moet mij leuker vinden dan alle andere meiden -> No shit.
9. Je moet een vent zijn, dus wees stoer -> Soms.
10. maak mij zo gelukkig mogelijk en wees dat zelf ook -> Ik maak mezelf wel gelukkig.
Is d'r zus lekker? Volgens mij is dat de horror-story van elke vrouw.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 07:50 schreef Id_do_her het volgende:
Bij acht krijg ik sterk de neiging te denken dat het toch altijd wel beter kan, en daarom heb ik mijn ogen niet in mijn achterzak zitten.
En zo ja; wat doe je dan bij de minder aantrekkelijke zus?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 08:23 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Is d'r zus lekker? Volgens mij is dat de horror-story van elke vrouw.
Misschien had die enkele verwachtingen uit het lijstje laten hangen, maar inmiddels heb jij een baan en een huisquote:Op zaterdag 6 juli 2013 08:25 schreef Id_do_her het volgende:
En zo ja; wat doe je dan bij de minder aantrekkelijke zus?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |