Jammerquote:Op vrijdag 20 september 2013 18:31 schreef Zon het volgende:
[..]
Kijk eens naar het getal aan het eind. En dat zijn geen euro's....
Is volgens mij nooit het geval bij Just-eat, alleen sommige bezorgtoko's rekenen een minimaal bedrag bij bezorging.quote:Op zondag 29 september 2013 15:43 schreef leolinedance het volgende:
Dank u. Vanavond ook maar eens gebruiken![]()
Dus 15% korting neem ik aan? Nog een minimaal bedrag?
Deze man weetquote:Op zondag 29 september 2013 15:54 schreef tralalala het volgende:
Elke keer een nieuw account aanmaken en je had oneindig gratis eten.
Hoeft niet eens pizza te zijn...quote:Op zondag 29 september 2013 17:47 schreef leolinedance het volgende:
Alleen New York Pizza dus. Jammer, vind die pizza's niet zo geweldig...
edit: Onzin, werkt wel gewoon bij een andere pizzaria![]()
Wat een smerige inhalige mensen wonen er toch in Nederland die het op deze manier ook nog voor anderen verzieken. Echt te armoedig en inhalig voor woorden.quote:Op zondag 29 september 2013 15:54 schreef tralalala het volgende:
[..]
Is volgens mij nooit het geval bij Just-eat, alleen sommige bezorgtoko's rekenen een minimaal bedrag bij bezorging.
Vandaar dat ze die 5 euro kortingscodes hebben afgeschaft, sommige mensen kochten iets van 5 euro en haalde het daarna gewoon af.
Elke keer een nieuw account aanmaken en je had oneindig gratis eten.
Erg van genotenquote:Op maandag 30 september 2013 12:41 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Wat een smerige inhalige mensen wonen er toch in Nederland die het op deze manier ook nog voor anderen verzieken. Echt te armoedig en inhalig voor woorden.
Mwah, meer een fout van Just-Eat dat ze een kortingsbon van 5 euro weggeven zonder minimumbedrag eraan verbonden, dan kan je de rapen erop natellen dat mensen voor 5 of 6 euro gaan bestellen.quote:Op maandag 30 september 2013 12:41 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Wat een smerige inhalige mensen wonen er toch in Nederland die het op deze manier ook nog voor anderen verzieken. Echt te armoedig en inhalig voor woorden.
Sterker nog: Hier kon ik wat dingen laten bezorgen, voor NOPPES. Hoop dat ze nog een keer met zo een actie komen.quote:Op maandag 30 september 2013 12:41 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Voor Just Eat, niet thuisbezorgd.quote:
quote:
Kickquote:Op vrijdag 13 september 2013 19:26 schreef tralalala het volgende:
Niet teveel kicken dit topic, elke keer als ik dit topic zie in MyAT wil ik wat bestellen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |