Dit op 12 juli 2013 postenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:33 schreef Zon het volgende:
15% korting
MiMgKOrt308974 Geldig t/m 1 juli 2013
quote:
TeksLJE10 voor 10% korting danquote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Even een schop, AcJECOdE351659 is nog vandaag en morgen dus
Edit: AcJECOdE351659 doet het hier niet
zullen ze wel niet bijgewerkt hebben, bij justeat hopelijk. vanaf 50 euro pas gratis bezorging... onzin. en dan ook nog fooi vragen zeker.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:04 schreef Maraca het volgende:
Wat is dit nu weer voor kul? Als ik via Thuisbezorgd bestel is het vanaf EUR 12,50 gratis bezorging en als ik via JustEat bestel is het vanaf EUR 50,00. Zelfde restaurant
Fooi doe ik niet aan.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:11 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
zullen ze wel niet bijgewerkt hebben, bij justeat hopelijk. vanaf 50 euro pas gratis bezorging... onzin. en dan ook nog fooi vragen zeker.
Geen van beide werken (meer).quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:55 schreef ZetaOS het volgende:
Werkende Korting voucher (15%) MIMGKORT308974 (Just eat)
1 mailige code Thuisbezorgd TRM5LXA
Jaquote:Op zondag 4 augustus 2013 00:05 schreef FutureFairytale het volgende:
Bij mij is t aanbod bij thuisbezorgd 3x zo groot als JustEat, plus lager minimumbedrag.
Jammer dat van die site haast nooit kortingen zijn
Ow, de eerste had ik al gebruikt inderdaad. Tweede werkt niet (meer).....quote:Op maandag 5 augustus 2013 02:30 schreef S4pphire het volgende:
[..]
Eerste werkte bij mij gewoon nog.. Wel een nieuw account aangemaakt?
Thuisbezorgd doet bijna nooit aan codes en daar bestel ik toch het liefst omdat het aanbod daar veel groter is. Bij de beste restaurants hier kun je alleen bij thuisbezorgd bestellen. Neem een Taco Mundo, erg lekker en goed eten maar niet via Just-eat te bestellen.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 18:12 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik heb een domino's maar staat niet bij JustEat....
Heeft niemand een thuisbezorgd code? Of een JustEat code van meer dan 15%? Met die euro die ik moet betalen aan IDEAL kosten hou ik weinig korting over
New york pizza is net zo smerig vind ik. Ik bestel mijn pizza liever bij een echte italiaan. En Domino's bestel ik sowieso nooit meer omdat ik eens ruzie heb gekregen met een bezorger.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:50 schreef GuitarJJ het volgende:
Bij Just Eat (geen idee hoe lang de code werkt)
[ afbeelding ]
Alleen jammer dat hun pizza's niet te eten zijn. NY Pizza
Werkt in ieder geval niet bij Thuisbezorgd!quote:
duh, die hebben nooit codesquote:Op zondag 25 augustus 2013 22:54 schreef WebHawk het volgende:
[..]
Werkt in ieder geval niet bij Thuisbezorgd!
Oh, dan neem ik het terug en bied ik mijn nederige excuses aanquote:Op zondag 25 augustus 2013 22:56 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Soms wel, laats nog 1tje gepost hier.
En ook niet bij Just-Eatquote:Op zondag 25 augustus 2013 22:54 schreef WebHawk het volgende:
[..]
Werkt in ieder geval niet bij Thuisbezorgd!
Waar woon je dan? Hier in Tilburg allemaal bijna minimaal 10 euro en gratis bezorging.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:51 schreef MacorgaZ het volgende:
Shit joh, woon ik eindelijk in een stad, heb ik 49 restaurants in plaats van 3 om uit te kiezen, hebben ze allemaal nog steeds bezorgkosten
Onder 8 euro geen bezorging, boven 8 euro 2 euro bezorgkosten, gratis vanaf 20+ euro
Alleen wat van die typische goedkope pizza-zaakjes die gratis bezorging hebben, wat is deze
Door die online-betaling die godmiljaar nog steeds 1 euro kost (JustEat
) bij kortingscoupons heb je er ook niks aan bij kleine bestellingen
Nou dat hoeft ook weer niet hoorquote:Op zondag 25 augustus 2013 22:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Oh, dan neem ik het terug en bied ik mijn nederige excuses aan
Werkt nog steeds!quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:01 schreef thethoryd het volgende:
PROEVEN15 werkt nog! 15% korting! Bij justeat.nl
Famous Mr Chickenquote:Op zaterdag 7 september 2013 08:44 schreef Wiebeldak het volgende:
Geen korting voor Just eat maar een leuke korting 25% bij Famous Mister Chicken in Schiedam, Dordrecht en Roosendaal. Ze bezorgen ook in Rotterdam maar niet overal.
Gebruik de kortingscode op http://famousmisterchicken.nl
Code: 10daagse25
Geldig tot 15-09-2013, alleen geldig voor bestellingen na 19:00.
Jammerquote:Op vrijdag 20 september 2013 18:31 schreef Zon het volgende:
[..]
Kijk eens naar het getal aan het eind. En dat zijn geen euro's....
Is volgens mij nooit het geval bij Just-eat, alleen sommige bezorgtoko's rekenen een minimaal bedrag bij bezorging.quote:Op zondag 29 september 2013 15:43 schreef leolinedance het volgende:
Dank u. Vanavond ook maar eens gebruiken![]()
Dus 15% korting neem ik aan? Nog een minimaal bedrag?
Deze man weetquote:Op zondag 29 september 2013 15:54 schreef tralalala het volgende:
Elke keer een nieuw account aanmaken en je had oneindig gratis eten.
Hoeft niet eens pizza te zijn...quote:Op zondag 29 september 2013 17:47 schreef leolinedance het volgende:
Alleen New York Pizza dus. Jammer, vind die pizza's niet zo geweldig...
edit: Onzin, werkt wel gewoon bij een andere pizzaria![]()
Wat een smerige inhalige mensen wonen er toch in Nederland die het op deze manier ook nog voor anderen verzieken. Echt te armoedig en inhalig voor woorden.quote:Op zondag 29 september 2013 15:54 schreef tralalala het volgende:
[..]
Is volgens mij nooit het geval bij Just-eat, alleen sommige bezorgtoko's rekenen een minimaal bedrag bij bezorging.
Vandaar dat ze die 5 euro kortingscodes hebben afgeschaft, sommige mensen kochten iets van 5 euro en haalde het daarna gewoon af.
Elke keer een nieuw account aanmaken en je had oneindig gratis eten.
Erg van genotenquote:Op maandag 30 september 2013 12:41 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Wat een smerige inhalige mensen wonen er toch in Nederland die het op deze manier ook nog voor anderen verzieken. Echt te armoedig en inhalig voor woorden.
Mwah, meer een fout van Just-Eat dat ze een kortingsbon van 5 euro weggeven zonder minimumbedrag eraan verbonden, dan kan je de rapen erop natellen dat mensen voor 5 of 6 euro gaan bestellen.quote:Op maandag 30 september 2013 12:41 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Wat een smerige inhalige mensen wonen er toch in Nederland die het op deze manier ook nog voor anderen verzieken. Echt te armoedig en inhalig voor woorden.
Sterker nog: Hier kon ik wat dingen laten bezorgen, voor NOPPES. Hoop dat ze nog een keer met zo een actie komen.quote:Op maandag 30 september 2013 12:41 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Voor Just Eat, niet thuisbezorgd.quote:
quote:
Kickquote:Op vrijdag 13 september 2013 19:26 schreef tralalala het volgende:
Niet teveel kicken dit topic, elke keer als ik dit topic zie in MyAT wil ik wat bestellen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |