Apart... maar wel nice!quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:45 schreef Wiebeldak het volgende:
Een vrij aparte zelf portret foto geschoten vanmiddag.
[ afbeelding ]
Like! Ook eentje gedaan met cam op grond &timer? Dan cam wegshoppen en fotografen gek maken hoe je het geschoten hebtquote:Op woensdag 10 juli 2013 21:45 schreef Wiebeldak het volgende:
Een vrij aparte zelf portret foto geschoten vanmiddag.
[ afbeelding ]
Wat, hier wel, en voor mij niet?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 09:07 schreef Puala het volgende:
Goedemorgen
* Puala schenkt koffie en thee in. Iemand een bakkie?
Aan het werkquote:Op vrijdag 12 juli 2013 09:33 schreef kanovinnie het volgende:
En waar is dan de doos die koffie zet?
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 09:33 schreef kanovinnie het volgende:
En waar is dan de doos die koffie zet?
Tijd voor een 2e doos wel tijd van der werk vrij maakt om koffie voor je zetten?quote:
Tnxquote:Op donderdag 11 juli 2013 22:26 schreef freud het volgende:
[..]
Like! Ook eentje gedaan met cam op grond &timer? Dan cam wegshoppen en fotografen gek maken hoe je het geschoten hebt
Lekker, zwart en sterkquote:Op vrijdag 12 juli 2013 09:56 schreef bakkerl het volgende:
[..]
[..]
Tijd voor een 2e doos wel tijd van der werk vrij maakt om koffie voor je zetten?
Nog nooit gehadquote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:07 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Tnx
Nope. Er staat gewoon een spiegel achter mij en voor mij
Foto staat trouwens in explore op Flickr. Dat is echt lang geleden dat dat gebeurde.
Voor mij 2 dagen in Haren zitten, vanavond bruidsfeest fotograferen en morgen nieuw festivalletje aan het Hoornsemeerquote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:13 schreef Dark_Angelus het volgende:
3 shows komende twee dagen, iemand in de buurt? Badpop, nacht van Winschoten & Dijkpop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |