Feli!quote:Op woensdag 10 juli 2013 11:40 schreef Dark_Angelus het volgende:
*opent nieuw topic.
"vriendin in de bijstand want te hoog opgeleid".
Niceness! Feliquote:Op woensdag 10 juli 2013 11:39 schreef Dark_Angelus het volgende:
Vriendinnetje afgestudeerdMaster of Science met een 8
quote:Op woensdag 10 juli 2013 11:39 schreef Dark_Angelus het volgende:
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 10 juli 2013 11:39 schreef Dark_Angelus het volgende:
ik heb hem ook recent tweedehands overgenomen en erg wijs mee. Ik denk dat je voornamelijk met de missende IS zit als je een 70-200 met IS gewend bent.quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:44 schreef Crimyclown het volgende:
Nogmaals bedankt voor de reacties. Het is een Canon 600D geworden, alleen zit ik nog in m'n maag over de "Canon 70-200mm F4 L" lens. Echt een toplens en de reviews zijn ook uitstekend, kan hem voor ongeveer 400 euro op de kop tikken, maar dat er geen beeldstabilisatie is een grote afknapper. Die met beeldstabilisatie is bijna het dubbele in prijs. Maar voorlopig helemaal happy met m'n camera
.
Hoe gaat het vanuit de hand? Of doe je alles met statief?quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:46 schreef x-tremed het volgende:
[..]
ik heb hem ook recent tweedehands overgenomen en erg wijs mee. Ik denk dat je voornamelijk met de missende IS zit als je een 70-200 met IS gewend bent.
ik doe alles uit de hand zonder statief. Gebruik hem zo goed als alleen op festivals en heb geen zin om constant met een monopod te sjouwenquote:Op woensdag 10 juli 2013 19:50 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Hoe gaat het vanuit de hand? Of doe je alles met statief?
Ik kan mijn handen best goed stil houden totdat ik weet dat ik er een foto mee moet maken. Dan lukt het ineens niet meer omdat ik dan meestal te krampachtig word. Heel raar.quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:16 schreef x-tremed het volgende:
[..]
ik doe alles uit de hand zonder statief. Gebruik hem zo goed als alleen op festivals en heb geen zin om constant met een monopod te sjouwen
Hoe kom je daar aan?quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:51 schreef kanovinnie het volgende:
Ik heb die lens, dus zonder is, ook. Op flickr kan je voorbeelden zoeken
hoe meer jij gaat nadenken van ik moet mijn handen stil houden hoe meer je gaat bewegenquote:Op woensdag 10 juli 2013 21:03 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ik kan mijn handen best goed stil houden totdat ik weet dat ik er een foto mee moet maken. Dan lukt het ineens niet meer omdat ik dan meestal te krampachtig word. Heel raar.
Ik weet het!quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:36 schreef x-tremed het volgende:
[..]
hoe meer jij gaat nadenken van ik moet mijn handen stil houden hoe meer je gaat bewegen
let in het begin vooral op je ademhaling en probeer die rustig te houden, zorg dat je met je linkerhand als je voldoende gezoomd hebt de lens op het einde ondersteund dan is ie ook stabieler
Vet!quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:45 schreef Wiebeldak het volgende:
Een vrij aparte zelf portret foto geschoten vanmiddag.
[ afbeelding ]
Als een tiet!quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:08 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Hoe kom je daar aan?
doet ie het nog steeds goed?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |