Valt wel mee hoor, heb een lange kabelquote:Op zondag 28 juli 2013 14:58 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Reserveer dan meteen 1000 euro om je poorten te vervangen voor iedere keer dat je op je kabeltje staat en je poort eruit ramt.Of koop een Jerkstopper.
Gozer, doe nou eens niet zo eigenwijs. Koop die fucking Jerkstopper of vraag Frank Doorhof even over hoe vaak hij een poortje heeft moeten vervangen. Ik heb het gezien, 50% van de kabel ligt nog keurig opgerold en toch erop staan. 1x Erop staan en je hebt je Jerkstopper eruit. Voor een poortje vervangen ben je zo een paar honderd euro verder, een Jerkstopper kost je nog geen 2 tientjes. 't Is natuurlijk niet voor niets dat ze ook bij de TV gewoon met XXL Jerkstoppers lopen hèquote:Op zondag 28 juli 2013 15:00 schreef Susteren het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, heb een lange kabel![]()
Jerkstopper is overpriced imho
Nja als jij het zegt koop ik me er wel eentje bij als ik tot de aanschaf van de mbp komquote:Op zondag 28 juli 2013 15:05 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Gozer, doe nou eens niet zo eigenwijs. Koop die fucking Jerkstopper of vraag Frank Doorhof even over hoe vaak hij een poortje heeft moeten vervangen. Ik heb het gezien, 50% van de kabel ligt nog keurig opgerold en toch erop staan. 1x Erop staan en je hebt je Jerkstopper eruit. Voor een poortje vervangen ben je zo een paar honderd euro verder, een Jerkstopper kost je nog geen 2 tientjes. 't Is natuurlijk niet voor niets dat ze ook bij de TV gewoon met XXL Jerkstoppers lopen hè
Je zou voor de gein eens een dag een kabeltje (stuk touw ofzo) aan je statiefaansluiting moeten doen en gewoon gaan rondlopen in de studio en niet speciaal op die kabel letten. Zal je eens zien hoe vaak je erop staat.quote:Op zondag 28 juli 2013 15:08 schreef Susteren het volgende:
[..]
Nja als jij het zegt koop ik me er wel eentje bij als ik tot de aanschaf van de mbp kom
Gaat je 135L in de aanbieding?quote:Op zondag 28 juli 2013 14:00 schreef freud het volgende:
[..]
Nee, maar heb wel een 11-15 en 135L in de aanbieding
2.0 yes.quote:Op zondag 28 juli 2013 17:02 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Gaat je 135L in de aanbieding?Da's die 2.0 toch?
13' + thunderbolt kabel naar je imac is goedkoper.quote:Op zondag 28 juli 2013 16:49 schreef Susteren het volgende:
Thx voor de tips guys, ik denk dat ik sowieso een 15" mbp'r ga aanschaffen (+ jerkstopper @pizzaboom), en wellicht een mooie 2e hands 5d mark ii (vooral zodat ik ook weer kan filmen).
Als ik mijn 17-40 verkocht heb denk ik dat ik wat extra bijleg en daarmee een mooie 2e hands 35mm f1.4 L aanschaf.
Verder gaat het achtergrondsysteem er ook komen. De rest laat ik nog even voor wat het is, wellicht dat de G-DRIVE er ook komt.
13 inch retina zuigt best hardquote:Op zondag 28 juli 2013 19:02 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
2.0 yes.
[..]
13' + thunderbolt kabel naar je imac is goedkoper.
Ik heb er eentje, werkt als een trein.quote:
Hmm een vriend van me heeft 'm ook, hij vind het maar niksquote:Op zondag 28 juli 2013 19:06 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik heb er eentje, werkt als een trein.
80% glas, 10% elektronica en 10% metaal.quote:Op zondag 28 juli 2013 17:02 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Gaat je 135L in de aanbieding?Da's die 2.0 toch?
Ik heb de 3ghz i7 variant. Wilt wel helpen. Zeker aangesloten op de 27' scherm werkt het echt prima.quote:Op zondag 28 juli 2013 19:08 schreef Susteren het volgende:
[..]
Hmm een vriend van me heeft 'm ook, hij vind het maar niks![]()
zo'n specs met die resolutie
Aah ja dies ook weer duurder hequote:Op zondag 28 juli 2013 19:09 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik heb de 3ghz i7 variant. Wilt wel helpen. Zeker aangesloten op de 27' scherm werkt het echt prima.
En voor browsen gebruik ik 1440 bij editten de retina resolutie.
Ja, vond de 15' te lomp om mee te sleuren en thuis werk ik toch op extern scherm.quote:
Aahh okey! Nja ik ga liever voor de baseline 15 inch dan een geupgrade 13 inchquote:Op zondag 28 juli 2013 19:14 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja, vond de 15' te lomp om mee te sleuren en thuis werk ik toch op extern scherm.
Vette foto's en nabewerkingen. morgen mijn oogst/schade maar eens bekijkenquote:Op zondag 28 juli 2013 13:19 schreef Dark_Angelus het volgende:
Mocht iemand zich vervelen, Kensington at the Zwarte Cross Repo hierrr.
Blijft een geweldige plaat.quote:Op zondag 28 juli 2013 20:43 schreef Uncle het volgende:
[..]
Vette foto's en nabewerkingen. morgen mijn oogst/schade maar eens bekijkenmooi feestje daar. Deze vond ik alvast lekker
[ afbeelding ]
Even wat afsnijden aan de kant van de camera en een smallere slangenklem did the trick.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 14:05 schreef Iemand91 het volgende:
Rats; net een millimeter of wat te ver van de sensor![]()
Kijken of ik een smallere slangenklem kan vinden...
[ afbeelding ]
Oh, en ik dacht dat Chinezen goed waren met overdadig verpakken![]()
[ afbeelding ]
Het ziet er gewoon uit als een modelspoorwereld ofzo...quote:Op maandag 29 juli 2013 21:19 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Even wat afsnijden aan de kant van de camera en een smallere slangenklem did the trick.
Maar het is nog wel verrekte moeilijk om er een goed shot uit te halen (en plek vinden om hoog boven de rest te staan én wat interessants; zoals auto's, mensen e.d.).
Moeilijk om iets er als miniatuur uit te laten zien maar als het mislukt heb je nog steeds aparte foto's.![]()
EDIT: zoals hier. Gras lijkt gewoon aaibaar![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op maandag 29 juli 2013 21:17 schreef SP22 het volgende:
Ook nog een sfeerplaatje
[ link | afbeelding ]
Lief by opticalworld, on Flickr
Leuke plaat, bewerking had van mij iets minder extreem gemogen maar dat is wellicht persoonlijkquote:Op maandag 29 juli 2013 21:17 schreef SP22 het volgende:
Ook nog een sfeerplaatje
[ link | afbeelding ]
Lief by opticalworld, on Flickr
Kleine kindjes op festivals doen het überhaupt goed.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:44 schreef Uncle het volgende:
Kleine kindjes op de zwarte cross doen het wel altijd goed in elk geval![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |