Thx voor je reactie, maar jij doelt nu op een vliegmaatschappij. Dit is een ticket sellerquote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:15 schreef SherlockHolmes het volgende:
Kijk hier eens rond:
http://www.vliegervaringe(...)trip-linhas-aereas/1
Ik krijg al een vervelend gevoel als ik naar hun website kijk. Zeer standaard, weinig keurmerken, en zeer weinig over te vinden.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:18 schreef Djoere0 het volgende:
[..]
Thx voor je reactie, maar jij doelt nu op een vliegmaatschappij. Dit is een ticket seller![]()
Er is trouwens bizar weinig te vinden over ze op internet!
Als OTA (Online Travel Agent) kan je deals sluiten met airlines om tickets in andere tariefklassen aan te bieden. Dit kan eventueel goedkoper zijn dan wat de airline zelf aanbiedt.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:25 schreef Deetch het volgende:
Maar trip air boekt toch gewoon tickets bij vliegmaatschappijen. Kun je die tickets niet bij hun dan rechtstreeks ook kopen? Soms is een retour ook goedkoper dan een enkeltje.
Het rare is dus dat de vliegmaatschappij, etihad, een duurdere prijs hanteert..quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:25 schreef Deetch het volgende:
Maar trip air boekt toch gewoon tickets bij vliegmaatschappijen. Kun je die tickets niet bij hun dan rechtstreeks ook kopen? Soms is een retour ook goedkoper dan een enkeltje.
Stap je toch gewoon niet in voor de terugreis?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:30 schreef Djoere0 het volgende:
[..]
Het rare is dus dat de vliegmaatschappij, etihad, een duurdere prijs hanteert..
Een retourtje is niet zo handig, aangezien ik dan weer in Kuala Lumpur zit
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:30 schreef Djoere0 het volgende:
[..]
Het rare is dus dat de vliegmaatschappij, etihad, een duurdere prijs hanteert..
Een retourtje is niet zo handig, aangezien ik dan weer in Kuala Lumpur zit
Ik had ook geen ervaring met deze (inderdaad) Griekse aanbieder. Echter met een binnenlandse vlucht welke ik nodig had in Griekenland (SKG-ATH) was Trip Air de goedkoopste aanbieder en ook de credit card kosten vielen mee.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:11 schreef Djoere0 het volgende:
Ben op zoek naar een enkele reis van Kuala Lumpur naar Amsterdam en kwam op de volgende site uit (via skyscanner): www.tripair.com
Ik weet niet of ik deze site echt kan vertrouwen, gesitueerd in Griekenland en ik mis een paar keurmerken eigenlijk!
Het scheelt ongeveer 100 euro in prijs als ik via Trip Air zou boeken.
Wat denken jullie er van? Iemand ervaringen?
Alvast bedankt!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop