Klinkt goed, niks mis mee. Zijn er ook dames?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:03 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Rond 10 uur opstaan, rond het middaguur erop uit, en 's avonds koken en bij het kampvuur wat praten en zuipen. De hele dag met leeftijdsgenoten lekker kloten zonder ouders, feelsgoodman.jpg
Echt he, er zelfs nog een draai aan proberen te geven dat het een en al seks drugs en rock&roll is.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:28 schreef Jahr00n het volgende:
scouting normaal vinden.
dit kan echt alleen op dit forum.
trap je ouders gewoon het huis uit, verover het fort, alpha men!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:03 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Rond 10 uur opstaan, rond het middaguur erop uit, en 's avonds koken en bij het kampvuur wat praten en zuipen. De hele dag met leeftijdsgenoten lekker kloten zonder ouders, feelsgoodman.jpg
Vraag maar aan de oppermutant (Raymond dus).quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:23 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
jonge
op scoutingcamps
daar heb je de ziekste orgies
hahaha kk gay ga naar gay bar met je homo handjequote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:44 schreef VMSDKR het volgende:
Het kan nog erger hoor.
Ik heb twee jaar op badminton gezeten.
srs yuri ik mocht jou wel toffe gozer dit dat maar nu ga je zo doen laat maar weet je ik was 11 en gewoon jong wel fucking snelle reflex van gekregen maar laat maar.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
hahaha kk gay ga naar gay bar met je homo handje
ahahaha aaaww dat vind ik net zo'n "sport" als korfbalquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:44 schreef VMSDKR het volgende:
Het kan nog erger hoor.
Ik las ooit ergens dat zo'n akela (23) een knul (15) genomen had.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:18 schreef Beach het volgende:
padvinders staan ook altijd bekend dat die kinderen misbruikt worden door de hopman of akela
Hahaha, dollen mang. Ieder z'n ding, right.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:46 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
srs yuri ik mocht jou wel toffe gozer dit dat maar nu ga je zo doen laat maar weet je ik was 11 en gewoon jong wel fucking snelle reflex van gekregen maar laat maar weet je.
Het kan nog erger hoor: ik heb ooit op schaken gezeten.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:44 schreef VMSDKR het volgende:
Het kan nog erger hoor.
Not sure if je mijn post serieus neemt, maar was ook gekheid.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hahaha, dollen mang. Ieder z'n ding, right.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:49 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Het kan nog erger hoor: ik heb ooit op schaken gezeten.
die nerds die erop zitten komen dan altijd: ja maar is gemengd hehehequote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:46 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
ahahaha aaaww dat vind ik net zo'n "sport" als korfbal
Jongens kappen nou, mijn aambeien komen terug van deze shit...quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:52 schreef Beach het volgende:
Okee dan kan ik niet achterblijven.
Ik moest vroeger van m'n moeder op blokfluitles
OK, jij wint.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:52 schreef Beach het volgende:
Okee dan kan ik niet achterblijven.
Ik moest vroeger van m'n moeder op blokfluitles
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:52 schreef seto het volgende:
[..]
die nerds die erop zitten komen dan altijd: ja maar is gemengd hehehe
maar al die wijven zijn kk lelijk
Het probleem zit hem niet in de vrrouwen bro. Het probleem zit hem in de mannen die ook voor vrouw door kunnen gaan.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:52 schreef seto het volgende:
[..]
die nerds die erop zitten komen dan altijd: ja maar is gemengd hehehe
maar al die wijven zijn kk lelijk
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:54 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Het probleem zit hem niet in de vrrouwen bro. Het probleem zit hem in de mannen die ook voor vrouw door kunnen gaan.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:55 schreef JackieBrown het volgende:
Dat feel als je hardop zit te lachen als een autist om dit fucking topicgelukkig ziet niemand me
Yeah right: alsof er in dit topic ook niet-autisten zijn.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:55 schreef JackieBrown het volgende:
Dat feel als je hardop zit te lachen als een autist om dit fucking topicgelukkig ziet niemand me
Korfbal is gemengd douchen toch.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:46 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
ahahaha aaaww dat vind ik net zo'n "sport" als korfbal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |