Ligt aan je kindquote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:25 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik dacht gewoon altijd dat de baby's reageerden zoals mijn eerste neefje... Die werd gewoon half wakker gemaakt en in de wieg gelegd ofzo waar ie dan verder sliep. Ging prima. Ook sleurden ze die kleine overal naar toe (denk aan het EK voetbal hier in NL toen hij nog maar anderhalf was).
Maar ik begin te beseffen dat hij dus eerder een uitzondering is dan een standaard
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:26 schreef megamandy het volgende:
Gister super lekker gaan uitetenJapans van zo'n bakplaat dat het voor je neus wordt klaargemaakt
Ernermnermnerm!
Super lekkere vis, super veel knoflook ernermnermnerm!
En daarna kreeg ik ook nog een shirt van megatoby omdat het hem niet stond zoals verwacht en ik het als jurkje kan dragen![]()
Collega is zelf net zwanger en bijna alle gasten hadden kinderen in diezelfde leeftijd dus snap het van haar uit wel. En je hoorde er bijna niks van, was genoeg entertainment voor ze dus das mooiquote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, dat was bij ons de moeite niet echt waard.
Ik heb de uitnodiging voor de bruiloft van mijn psychobillyvrienden binnen (dat meisje met dat opmerkelijke kapsel) en er staat nadrukkelijk ZONDER KINDEREN
1 van 2,5; 1 van 2 (en ze is zwanger van de 2de) en een baby van 4 maand; maar die wisten nog niet zeker of ze kwamen.quote:
DUS TOCH EEN MOETJEquote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:29 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Collega is zelf net zwanger en bijna alle gasten hadden kinderen in diezelfde leeftijd dus snap het van haar uit wel. En je hoorde er bijna niks van, was genoeg entertainment voor ze dus das mooi
Maar ik was wel blij met een bruiloft zonder kinderen
Kut, die vreten dus al meequote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:29 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
1 van 2,5; 1 van 2 (en ze is zwanger van de 2de) en een baby van 4 maand; maar die wisten nog niet zeker of ze kwamen.
quote:
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:30 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
En enig koppel die ook geen koters hebben; zijn dan net op huwelijksreis. Damnit
Hier alleen mijn neefje van 2 die het super goed heeft gedaanquote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:29 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Collega is zelf net zwanger en bijna alle gasten hadden kinderen in diezelfde leeftijd dus snap het van haar uit wel. En je hoorde er bijna niks van, was genoeg entertainment voor ze dus das mooi
Maar ik was wel blij met een bruiloft zonder kinderen
Fuuuuu sterktequote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:30 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
En enig koppel die ook geen koters hebben; zijn dan net op huwelijksreis. Damnit
Weet je wat, kom na die bbq naar ons om te zuipen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:30 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
Oh, maar zó erg niet neequote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:26 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Vriendin van B kwam ineens zo goed als niet meer buiten toen de baby er was. Iedereen moest maar naar haar toe komen want baby. Dat komt op anderen na een tijde wel apart over, alsof degene met baby nergens meer moeite voor hoeft te doen want dat kind is er nou eenmaal. Zeg niet dat bij jou zo is hoor, maar het werd door anderen bij haar wel als vrij irritant ervaren...
Na het verven is het die kleur en ik vind dat echt niet mooi staan.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik denk zelf dat een iets minder "gekleurde" kleur natuurlijker zou staan - meer in het faded / vergrijsde kleurspectrum.
Ik vrees dat je ook nog eens gelijk zou kunnen hebben ookquote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Weet je wat, kom na die bbq naar ons om te zuipen.
Want waarschijnlijk is het "feest" rond half acht wel klaar
huh?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:34 schreef Incantrix het volgende:
Ow, ik denk alweer een heel andere kant op, hoera voor referentiekaderssorry, was even vergeten dat ik echt vergane glorie ben
Ik zou het niet wetenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:35 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben overigens van die feestjes wel gewend dat ze ook bier koud hebbben staan (1 klein kratje bavaria) en dat het om half acht ook echt wel mooi is geweest. Dan hebben de kinderen al zo veel gejengeld en gezeurd en in hun luier gepoept dat je blij bent dat je weer naar huis mag.
Priem geeft aan benieuwd te zijn over hoe die bbq gaat en ik denk dan aan verbrandde kinderhandjes en ga dát op zitten lossenquote:
ik was zo blij dat de kinderen amper geluid hebben gemaakt tijdens mijn ceremoniequote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:35 schreef Incantrix het volgende:
En ikvan bruiloften zonder je kinderen, heb je tenminste ook zelf je handen vrij!
Dat klinkt fantastisch.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:35 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik vrees dat je ook nog eens gelijk zou kunnen hebben ook![]()
Grmfpl....
En cif zei al: Oeh das mooi om de hoek bij mijn ouders; dan blijven we daar wel slapen. Maar ik kan me niet voorstellen dat er veel gedronken wordt eik (misschien alleen door ik... met die babypraat; want die 2 vrouwen kunnen écht alleen maar over kids praten.... dat weet ik nu al...)
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:36 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Priem geeft aan benieuwd te zijn over hoe die bbq gaat en ik denk dan aan verbrandde kinderhandjes en ga dát op zitten lossen![]()
Dat lijkt mij nou ook! Een nichtje van B had op een gegeven moment haar baby meegenomen naar bruiloft van zus. Heel de dag en heel de avond. Zelfs box opgezet in de feestzaal, paar meter van de gasten vandaan. En die heeft dus heel de avond bij die box gezeten. Nou dan heb je een leuk feestjequote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:35 schreef Incantrix het volgende:
En ikvan bruiloften zonder je kinderen, heb je tenminste ook zelf je handen vrij!
Pahaha D'aawwwquote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:36 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Priem geeft aan benieuwd te zijn over hoe die bbq gaat en ik denk dan aan verbrandde kinderhandjes en ga dát op zitten lossen![]()
Mijn ervaring is dat zodra ze naar de BBQ kijken, heel hard: "DAAR KRIJG JE BLOED VAN!!" roepen, perfect werkt om ze tot circa negenjarige leeftijd een BBQ-trauma te gevenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:38 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Pahaha D'aawww![]()
Als kindloze denk ik daar idd echt totaaaallll niet aan
![]()
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik denk dat ik mn naam maar terug verander op Facebook, ik heb nu toch al werk
Lollerquote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik was zo blij dat de kinderen amper geluid hebben gemaakt tijdens mijn ceremonie
Ze hebben wel heel verveeld onderuitgezakt gehangen, ondersteboven en over de vloer gerold, maar zonder geluid.
Oh, dat is wel lamequote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:40 schreef Incantrix het volgende:
Ik begrijp trouwens heel erg goed dat het irri is als je een vriendenfeestje hebt en je krijgt er een hele schare gillende kutkoters extragratis bij. Maar wat ik laatst wel heel vervelend vond was dat vrienden van ons een groot feest gaven, dat expres gepland hadden vanaf de middag tot in de vroege uurtjes en toen kwam er dus een vriend die wij al heel lang niet hadden gezien ook vroeg. Ik heb vijf keer geprobeerd te vragen hoe het met hem ging maar kreeg dan alleen maar een rant terug over dat hij dom was geweest om zo vroeg te komen want dan zat hij tussen al die kutkinderen (zei hij letterlijk) en kon hij niet van zijn biertje genieten.
Nouja, dat vond ik wel zo beledigend, die zal mij niet snel meer spreken.
Oei, dat is wel een beetje beledigend ja... Ik kan me stiekem voorstellen dat je dat als kinderloze misschien denkt *sorry! kusjekroel en zo* maar hou het dan gewoon voor je...quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:40 schreef Incantrix het volgende:
Ik begrijp trouwens heel erg goed dat het irri is als je een vriendenfeestje hebt en je krijgt er een hele schare gillende kutkoters extragratis bij. Maar wat ik laatst wel heel vervelend vond was dat vrienden van ons een groot feest gaven, dat expres gepland hadden vanaf de middag tot in de vroege uurtjes en toen kwam er dus een vriend die wij al heel lang niet hadden gezien ook vroeg. Ik heb vijf keer geprobeerd te vragen hoe het met hem ging maar kreeg dan alleen maar een rant terug over dat hij dom was geweest om zo vroeg te komen want dan zat hij tussen al die kutkinderen (zei hij letterlijk) en kon hij niet van zijn biertje genieten.
WHYquote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:42 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Loller![]()
De dochter van mijn vriendin ging heel hard 'TANTE A-HAN!' zitten schreeuw-fluisteren tijdens het bla-gedeelte
Meeste wat ik hoor is DOET HEEL VEEL AAWWWWW JA ECHT HOOORRRRR.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat zodra ze naar de BBQ kijken, heel hard: "DAAR KRIJG JE BLOED VAN!!" roepen, perfect werkt om ze tot circa negenjarige leeftijd een BBQ-trauma te geven
O nee dat vind ik niet... Tbh heb ik meestal niet zo'n last van de kinderen die rond lopen. Tenslotte hebben die wel ergens een speelhoek ofzo. Wat ik vervelender vind; is dat de ouders meestal over niks anders meer kunnen praten en dat ze - als je een gesprek hebt met diegene - de koters komen onderbreken en ze meteen daardoor afgeleid zijn.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:40 schreef Incantrix het volgende:
Ik had m'n achternaam veranderd omdat ik dan minder makkelijk te vinden was. Maar nu is t nergens meer voor nodig?quote:
Ja leukquote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:37 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dat lijkt mij nou ook! Een nichtje van B had op een gegeven moment haar baby meegenomen naar bruiloft van zus. Heel de dag en heel de avond. Zelfs box opgezet in de feestzaal, paar meter van de gasten vandaan. En die heeft dus heel de avond bij die box gezeten. Nou dan heb je een leuk feestje
Mijn nichtje vraagt ook tegenwoordig zo van: TANTE MEGOO MAG IK WAT ZEGGEN?!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:43 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Meeste wat ik hoor is DOET HEEL VEEL AAWWWWW JA ECHT HOOORRRRR.![]()
En dan zeg ik: Ah laat ze het 1x doen; dan weten ze het wel
Blijkt geen goeie oplossing te zijn overigens
[..]
O nee dat vind ik niet... Tbh heb ik meestal niet zo'n last van de kinderen die rond lopen. Tenslotte hebben die wel ergens een speelhoek ofzo. Wat ik vervelender vind; is dat de ouders meestal over niks anders meer kunnen praten en dat ze - als je een gesprek hebt met diegene - de koters komen onderbreken en ze meteen daardoor afgeleid zijn.
Daarom vind ik mijn buurvrouw wel echt een voorbeeld van hoe ik het later wil. Die zegt ook letterlijk: Mama is nu aan het praten. Ik kom straks even. En stuurt haar kleine weer weg als ze net in gesprek is.En die praat liefst zo min mogelijk over haar kinderen want 'daar ben ik verder al de hele tijd mee bezig'.
Ik ben ook erg makkelijk in NEE. En negeren kan ik ook zeerrrrr goedquote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mijn nichtje vraagt ook tegenwoordig zo van: TANTE MEGOO MAG IK WAT ZEGGEN?!
En als je dan zegt: straks want ik ben nog aan het praten, dan wacht ze ook.
Tenzij het heel erg jeukt bij d'r, dan vraagt ze elke vijftien seconden of ze wat mag zeggen
(ik ben overigens wel vrij streng. Als ze niet normaal doen durf ik best: EN NU DOE JE NORMAAL! te brullen. Works like a charm)
Tante Megooquote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mijn nichtje vraagt ook tegenwoordig zo van: TANTE MEGOO MAG IK WAT ZEGGEN?!
En als je dan zegt: straks want ik ben nog aan het praten, dan wacht ze ook.
Tenzij het heel erg jeukt bij d'r, dan vraagt ze elke vijftien seconden of ze wat mag zeggen
(ik ben overigens wel vrij streng. Als ze niet normaal doen durf ik best: EN NU DOE JE NORMAAL! te brullen. Works like a charm)
Dat wil ik ook.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:45 schreef PriemGirl het volgende:
Ik kan priiiima van drank genieten met kinderen rond me. Op 1 of andere manier straal ik sowieso iets uit waardoor de koters niet rond mij willen hangen
Cif daarentegen gaat voetballen en kutten met die jeung want hij rammelt veel meer
Ja, ik ook. En je mag het best zeggen tegen me ook, dat kan ik prima hebben want ik snap dat. Maar een ouder die met jóu komt praten over andere dingen als de kinderen omdat ze je al zo'n tijd niet gezien heeft en zelf ook wel eens over iets anders wil praten/denken op deze manier afbranden vond ik echt heel stom en beledigend. Mijn kind was er en maalte geluid ja. Maar na de vijfde keer horen dat je kind automagisch een kutkind is omdat hij bestáát deed me echt zeer. Hij was heel lief en heeft bijna alleen maar in de speeltuin gespeeld, weg van het feest.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:42 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Oei, dat is wel een beetje beledigend ja... Ik kan me stiekem voorstellen dat je dat als kinderloze misschien denkt *sorry! kusjekroel en zo* maar hou het dan gewoon voor je...
Ja dit... Bij opa en oma was er altijd een mega tafel met speelgoed en chips, wij zochten elkaar als neven/nichten op en wilden helemaal niet dat pa en ma ff kwamen checken of het wel goed ging...quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:50 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb overigens wel het idee dat de kinderen van nu veel meer rond de volwassenen blijven hangen en aandacht vragen dan de kinderen in mijn tijd. Misschien ook omdat er bij veel feestjes nu eenmaal minder kinderen zijn dan vroeger? Maar wij waren altijd met meerdere kinderen en dan vielen we alleen elkaar lastig, chips kregen we in kinderbakjes aan de kindertafel en bij de volwassenen wilde je eigenlijk niet eens in de buurt komen want die waren saaaaaai...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |