Mijn bonken en slierten alarm ging af!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb vernomen dat de bonken en slierten ter grootte van tennisballen die je in de weken erna verliest dat ruimschoots compenseren
hoe kan dat dan joh?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:57 schreef milka82 het volgende:
[..]
Mijn bonken en slierten alarm ging af!
Wanneer het te lang duurt even aan de bel trekken bij de h.a Skjoe, hadden wij ook veel eerder moeten doen. Ik word nu om de twee weken ongesteld, al mijn haar valt uit en nog steeds een fatty. Hooray whoremones die weer op regel moeten komen. Ik voel me zo pretty......
nohquote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:57 schreef milka82 het volgende:
[..]
Mijn bonken en slierten alarm ging af!
Wanneer het te lang duurt even aan de bel trekken bij de h.a Skjoe, hadden wij ook veel eerder moeten doen. Ik word nu om de twee weken ongesteld, al mijn haar valt uit en nog steeds een fatty. Hooray whoremones die weer op regel moeten komen. Ik voel me zo pretty......
ooh zo, verschillende oorzaken. Maar die hernia is wel klote zeg. (niet vanwege fatty, maar het doet zo'n pijn!) Is het te behandelen?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:00 schreef milka82 het volgende:
Wat de ongesteldheid betreft, geen idee. Haaruitval is simpel, tijdens de zwangerschap houd je meer haar vast en krijg je een volle haardos. Nu flikkert dat bij bosjes weer uit.... Heb weer mooie inhammen gekregen, net als na mini toen. Het groeit wel weer terug maar het is nu echt een zielig bosje![]()
Fatty is omdat ik na drie weken sporten een acute hernia kreeg en dus nu al twee week plat lig, fysio krijg en velen medicijnen
buh milka tochquote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:00 schreef milka82 het volgende:
Wat de ongesteldheid betreft, geen idee. Haaruitval is simpel, tijdens de zwangerschap houd je meer haar vast en krijg je een volle haardos. Nu flikkert dat bij bosjes weer uit.... Heb weer mooie inhammen gekregen, net als na mini toen. Het groeit wel weer terug maar het is nu echt een zielig bosje![]()
Fatty is omdat ik na drie weken sporten een acute hernia kreeg en dus nu al twee week plat lig, fysio krijg en velen medicijnen
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:00 schreef milka82 het volgende:
Pff, dat klinkt flink klote alles bij elkaar zegquote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:00 schreef milka82 het volgende:
Pffffquote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:00 schreef milka82 het volgende:
yay voor pakketjesquote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:07 schreef milka82 het volgende:
Ach, die hernia ( echt tyfus tering, wat doet dat pijn! Heb geschreeuwd, gejenkt, gegromd en gekotst van de pijn. En dat terwijl ik tijdens mijn bevallingen geen kik gaf hè ) gaat wel weer over, nu flink aan de dope ( Oxyconton, bazenspul, diazepam en dyclofenac) en fysio. Beetje jammer dat het nu net tijdens de vakantie is.
Maar hee, ik kan nu mooi wachten op pakketjes, falen als een baas ( ik heb die van jou binnen Sharana, gisteren).
Die had er al lang al moeten zijnquote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ermagerd ik krijg ook nog een pakket van Sjaan![]()
Dat was ik heul al vergeten
Weet je nog hoe lang die jurk er destijds over deed?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:09 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Die had er al lang al moeten zijn
ehmygewrd
koh, zoya en nog ietsquote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik moest in het ruiltopic kijken om te zien wat ik eigenlijk gefaald had bij Sjaan
En Kiko, ik heb het even nagekekenquote:
OHJA!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En Kiko, ik heb het even nagekeken
Je bent een lieverd! Maar ik ben heus niet sneu ofzo , ik red me prima. Spend all the money!!!!! Zal ik ook een wonsie kopen voor C.?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |