Het was toch alleen een hoofd?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:47 schreef Stormqueen het volgende:
Het was helemaal geen gedrocht juist. Het had alleen wel het formaat van een negen maanden oude baby
gewoon dichtnaaien, hoef je ook geen seks meerquote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
Gewoon zo snel mogelijk baren en dan alles dicht laten branden, nooit meer rode klats
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:44 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb weer eens een kind gebaard in mijn slaap vannacht. Ik ging baren en toen vond ik mijn buik zo raar plat, dus ik zei tegen mijn moeder dat het vals alarm moest en ik toch niet zwanger was.
Toen voelde ik toch ineens een hoofd, maar geen lijf, dus ik in paniek want ik was zwanger van een hoofd. Toen bleek er toch wel een lijf aan vast te zitten en viel het kind er ineens uit. Het kwam ter wereld met blonde krullen en groene ogen.
Ultieme trollhormonen zouden dat zijnquote:
Nog maar 2 jaar en een minder dan een maandquote:
nee, daar heb ik mezelf uiteraard al op getestquote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:50 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ultieme trollhormonen zouden dat zijn![]()
Net als mijn tante na de geboorte van mijn neef, die was te ver dichtgenaaid en het paste niet meerquote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
gewoon dichtnaaien, hoef je ook geen seks meer
dan word je gewoon opnieuw ontmaagdquote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:51 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Net als mijn tante na de geboorte van mijn neef, die was te ver dichtgenaaid en het paste niet meer
joyquote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dan word je gewoon opnieuw ontmaagd
Zelfs dat ging niet meerquote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dan word je gewoon opnieuw ontmaagd
Jammer dat de gevolgen zo lang durenquote:
mja, you win some you lose somequote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Jammer dat de gevolgen zo lang duren
ik heb vernomen dat de bonken en slierten ter grootte van tennisballen die je in de weken erna verliest dat ruimschoots compenserenquote:
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb vernomen dat de bonken en slierten ter grootte van tennisballen die je in de weken erna verliest dat ruimschoots compenseren
The MIquote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Onzin, rekt het niet dan scheurt het wel, als je maar wil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |