SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door BE op 08-07-2013 08:44:09 ]"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:22 schreef Stormqueen het volgende:
Zoete kauw
Visual van vogel overgoten met honing![]()
hmm anjou duifquote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:22 schreef Stormqueen het volgende:
Zoete kauw
Oh kijk!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:22 schreef Stormqueen het volgende:
Zoete kauw
Nom!quote:
gefeliciteerd met je verjaardag!!!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:25 schreef douche-eendje het volgende:
GoedemorgenDit weekend geen lijstjes van mij want ik voorspel veel vreten, drank en ander sociaal gedrag
![]()
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:25 schreef douche-eendje het volgende:
GoedemorgenDit weekend geen lijstjes van mij want ik voorspel veel vreten, drank en ander sociaal gedrag
![]()
Heftig weekendquote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:30 schreef Lonaa het volgende:
Lijstje dit weekend:
Zaterdag:
O: 2 brood
T: fruit
L: Vis op de markt
D: Kippenpoot met rijst en roerbakgroente
T: boterham
S: Insane drukke bardienst, begin om 21:45. Eind om 06:00
T: Bier bier bier bier bier bier.
S: Schoonmaken
T: Tosti
Slapen
D: Stokbrood met iets.
En dan is het zondagavond.
Dit weekend is ook wel heftiger dan normaal. Dienstje normaal is tot 4 uur en dan nog opruimen. Dan zit je om 5 uur aan je tosti. Sommige feestjes zijn tot 5, dan ben je tot een uur of 7 wel bezig (sommige groepen mensen maken nou eenmaal meer rotzooi...quote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:33 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Heftig weekend![]()
Ik zou tegen de tijd dat het zondagavond is snakken naar fruit.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:25 schreef douche-eendje het volgende:
![]()
Ik heb ook nachtdienst (tot 7 uur), maar ik zou willen dat ik ook zoveel kon bewegenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:38 schreef Lonaa het volgende:
Ik denk maar aan al die calorieën die ik verbrand bij het bukken voor een nieuwe fles fris, het optillen van volle en lege kratjes, het heen en weer rennen en het glazen spoelen
Goed voor de lijn, want langzaam eten en echt geen zin meer als het eenmaal op isquote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:53 schreef Stormqueen het volgende:
ik had zo'n saai volkoren brood gekocht omdat er niks anders meer was in de jumbo en ik het het idee dat dit brood zichzelf regenereert. Er lijkt geen einde aan te komen. Saaie grijze bedoening
25 en 366 dagenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:44 schreef Stormqueen het volgende:
gefeliciteerd DE, hoe jong ben je geworden?
Dank. En eenquote:
Dankjequote:
Hahahah die kat, hij/zij ziet eruit alsof die taart een marteling is om te etenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]geniet er van en gefeliciteerd
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb ook nachtdienst (tot 7 uur), maar ik zou willen dat ik ook zoveel kon bewegen
Alhoewel, ik ben dolblij dat ik niet met keiharde techno zit
Ik vind het ook leuk werk hoor, maar ik ben altijd een beetje gek. Ik werk graag teringhard enzo, maar vind dit ook wel spannend, anders dan normaal.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:53 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb ook 3 jaar 3x per maand achter de bar gestaan in een discotheekMijn diensten waren van 8 tot 6
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |