Goed bezigquote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Pas nou op. Ik post via een Windows Phone. Prism leest hier zeker mee.
Ik ben nu 6x zo stoer overigens.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
jeetje wat een identiteitscrisis heb jij.
Sukkol. 'Zelfs je naam is mooi' kon ik niet nemen. Kapiteintje heeft mijn maandelijkse terugkerende nummer gestolen, en moet toch alternatief blijven.quote:
is dat zo jaquote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:06 schreef JanCees het volgende:
[..]
Alleen mensen die in Enkhuizen wonen kunnen met hun bootje er komen dus dat zit er niet in
bij het volgende TT wil ik graag weer iets van Celinequote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sukkol. 'Zelfs je naam is mooi' kon ik niet nemen. Kapiteintje heeft mijn maandelijkse terugkerende nummer gestolen, en moet toch alternatief blijven.
Al is dat dan weer Henkie 1 solo.
Het Goede Doel is ook verantwoordelijk voor René Froger zijn doorbraak. Hoe voelen wij ons hierover?quote:
goed.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het Goede Doel is ook verantwoordelijk voor René Froger zijn doorbraak. Hoe voelen wij ons hierover?
Dit soort Nederlandse hits zijn wel mijn guilty pleasure als metalhead. Al heb ik dan weer weinig met André Hazes etc.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:09 schreef Tjacka het volgende:
[..]
goed.
bolle jantop café daar moet je zeker een keer heen gaan LR.
allemaal hitsige 40+ers die meezingen met de muziek en je continue lopen te schuren
Ik ben al 34.quote:
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit soort Nederlandse hits zijn wel mijn guilty pleasure als metalhead. Al heb ik dan weer weinig met André Hazes etc.
[..]
Ik ben al 34.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volgens mij is het wel dit pianofragment versneld in ieder geval
Kwam vroeger op The Boxquote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]![]()
bazennummer echt JAREN niet geluisterd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |