PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
Derium (Patje1987)
Wat een gigantisch lange baan.quote:
had ik gepost maar niemand gereageerd eropquote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:34 schreef Tim86 het volgende:
Magna Carta Holy Grail vanaf vandaag/gisteren) te koop zie ik..wist niet dat hij er nu al was
Deze track is wel tof iig al
Jay Z - Holy Grail ft. Justin Timberlake
http://snd.sc/12HFkin
(of hier: http://www.flabber.nl/lin(...)tin-timberlake-15623)
Lijkt wel een meisje van 15 of zo.quote:
Beetje te jong.quote:
Vertel dat politie maar.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:08 schreef Zhano het volgende:
[..]
OK, ik begin wel:
Boven de elf denkt voor zichzelf,
odd thomas was tof!quote:
Beetje op de automatische piloot was hij, maar wel echt tof verder. Vooral het laatste half uurquote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:12 schreef Zhano het volgende:
[..]
JaAddison Timlin weer
Dafoe is zn goede vorm?
Idd ja.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Beetje op de automatische piloot was hij, maar wel echt tof verder. Vooral het laatste half uur
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:20 schreef Tim86 het volgende:
WGR / wat vinden jullie van deze nigeriaanse koper?![]()
Mooi! Ik kreeg al bijna zere voeten.quote:the post office is now close
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:20 schreef Tim86 het volgende:
WGR / wat vinden jullie van deze nigeriaanse koper?![]()
Waarop is dit dan ?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:49 schreef over_hedge het volgende:
Waarom maakt nintendo niet gewoon zo iets
Idd of een MMORPGquote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:49 schreef over_hedge het volgende:
Waarom maakt nintendo niet gewoon zo iets
Cube world is sinds gister of vandaag uit ziet er ook wel vet uitquote:
Cubefield > Cube World.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 02:29 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Cube world is sinds gister of vandaag uit ziet er ook wel vet uit
Het is wel voor de PC
Dat kapsel ookquote:Op vrijdag 5 juli 2013 07:45 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[ afbeelding ]
Ontslagen bij Kortrijk omdat hij de voorzitter en trainer aanviel en met de dood heeft bedreigd
Als ik die voorzitter was had ik hem niet ontslagen hoor. Kijk die pacequote:Op vrijdag 5 juli 2013 07:45 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[ afbeelding ]
Ontslagen bij Kortrijk omdat hij de voorzitter en trainer aanviel en met de dood heeft bedreigd
Klopt, als hij je aanvalt is wegrennen geen optie.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 08:11 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Als ik die voorzitter was had ik hem niet ontslagen hoor. Kijk die pace
Nee maar echt hoor, wat een verhaalquote:Op vrijdag 5 juli 2013 08:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Klopt, als hij je aanvalt is wegrennen geen optie.
En vervolgens op je FB zetten dat je onrecht wordt aangedaan ookquote:Op vrijdag 5 juli 2013 08:32 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Nee maar echt hoor, wat een verhaal
Is niet echt een helder licht dat
Hahaha heb het net gelezen inderdaadquote:Op vrijdag 5 juli 2013 08:34 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En vervolgens op je FB zetten dat je onrecht wordt aangedaan ook
Henk Lubberding zou zich kapot lachen om zo'n negertjequote:Op vrijdag 5 juli 2013 08:37 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Hahaha heb het net gelezen inderdaad![]()
"Je vais tuer ta famille!" Wat een clown zeg
Ja dat was ook wel mooi inderdaadquote:Op vrijdag 5 juli 2013 08:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Henk Lubberding zou zich kapot lachen om zo'n negertje
Wat een onzinquote:Op vrijdag 5 juli 2013 08:46 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ik dacht altijd dat je zo'n nette jongen was, maar sinds gisteren ben je een boefje
quote:
quote:
quote:
Dit is best wel gay.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 08:46 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ik dacht altijd dat je zo'n nette jongen was, maar sinds gisteren ben je een boefje
Laat ons lekker gay zijn jonge homo.quote:
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 08:49 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Laat ons lekker gay zijn jonge homo.
Ga elkaar lekker pijpen ofzo.quote:
Ik hou niet zo van mensen die hun eigen fantasieen projecteren op een anderquote:
Wie weet, we gaan eerst gezellig martini drinken op het terras.quote:
Precies, ergens tussen Wolluk en Breda. Tilburg dusquote:Op vrijdag 5 juli 2013 08:58 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Wie weet, we gaan eerst gezellig martini drinken op het terras.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 08:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van mensen die hun eigen fantasieen projecteren op een ander
Herkenbaarquote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:17 schreef Patje1987 het volgende:
Buh wil een team met Neymar, Pelle en Vidal. Even puzzelen.
Dat is gewoon het leukste om te doen in FUT
Spelen (online) word ik toch naar van
Ga huilen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:00 schreef Reemi het volgende:
Over twee uur boeken inleveren en dan nooit meer naar die school. Ik zou blij moeten zijn maar ik baal toch een klein beetje.
topertje. Zeker kijkenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:06 schreef poker4lifee het volgende:
over 6 dagen komt deze geniale film uit
[ afbeelding ]
kan niet wachten
Al is het maar om Tara Reid te zienquote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:06 schreef poker4lifee het volgende:
over 6 dagen komt deze geniale film uit
[ afbeelding ]
kan niet wachten
Zou dr mn bed niet uitschoppen hoorquote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:10 schreef Zhano het volgende:
[..]
Buh, is maar een zielig hoopje tegenwoordig...
Nee.. Wil ik dat?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:14 schreef Zhano het volgende:
[..]
Heb je dr recent nog gezien, na alle drugs en mislukte plastische chirurgie?
Frank van Mosselveld.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:19 schreef Shygirl18 het volgende:
3x raden wie er op RCB komt
[ afbeelding ]
Lekker tiem. Eboue is baas.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:19 schreef Shygirl18 het volgende:
3x raden wie er op RCB komt
[ afbeelding ]
Mosselveld.quote:
Op de pc?quote:
Geen ideequote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:31 schreef Lindgren. het volgende:
Goedemorgen, baasjes.
Waar is Toefjes eigenlijk? [ afbeelding ]
Al even niet gezien. Heb hem gister nog gewhatsappt maar ook geen reactie op. Straks istie deaud ofzoquote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:31 schreef Lindgren. het volgende:
Goedemorgen, baasjes.
Waar is Toefjes eigenlijk? [ afbeelding ]
Voel me al wat beter, maar had vandaag sowieso vrij.quote:
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:33 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Al even niet gezien. Heb hem gister nog gewhatsappt maar ook geen reactie op. Straks istie deaud ofzo
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:34 schreef DannyDeko het volgende:
Vast een repost: http://www.dumpert.nl/med(...)nlijk_ontstaan_.html
Ik vind m wel goed
Tenzij zn moeder niet lang meer te leven heeft dan zou ik zeggen "Ma ik ben er een keertje niet bijquote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:38 schreef Fuszy het volgende:
Heb ik eergisteren een vakantie geboekt, 5 dagen naar Londen, en nu komt die vriend ineens. SHIT! valt precies op de 50ste verjaardag van mijn moeder.![]()
Dus even kijken of we het om zouden kunnen boeken. Simpele rekensom komt uit op ongeveer ¤ 300,- aan extra kosten.En dan is het hotel nog gratis om te boeken
![]()
Ja ze wilde graag dat hij er bij was en hij zelf ook. 50 jaar is dan wel weer bijzonder natuurlijk. Normale verjaardag prima weet je. Nu had ze gezegd, dat wanneer het te duur werd we het sowieso niet moesten doen. Die 300 euro was te duur natuurlijk. Hadden we een derde persoon voor mij kunnen nemenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:42 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Tenzij zn moeder niet lang meer te leven heeft dan zou ik zeggen "Ma ik ben er een keertje niet bij"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo dus dit noemen ze nou twitter
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:56 schreef Lindgren. het volgende:
Je gaat op vakantie en komt over 2,5 jaar terug, ze hoeft het voorlopig niet meer te proberen dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ben ziekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon eerlijk zeggen dat je geen zin hebt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
1. Je voelt je niet zo goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2. Je ga iets anders doen (je hoeft niet te zeggen wat dat voegt niks toe)
3. Je ga al op een date
Ik zal de laatste kiezenIk beuk jullie allemaal in elkaar.
Je hebt last van aambeien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tips van een jongen die zijn eerste condoom nog aan zijn muur heeft hangen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:07 schreef Djeetje het volgende:
[..]
1. Je voelt je niet zo goed.
3. Je ga al op een date
Ik zal de laatste kiezen
Dit. Of je steekt haar gewoon neer. Ook niks meer te vieren dan..quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:06 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Gewoon eerlijk zeggen dat je geen zin hebt?
Zo werkt het dus niet he.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:06 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Klopt, want heb er voor gezorgd dat mijn vriendin de pil ging slikkenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:07 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Tips van een jongen die zijn eerste condoom nog aan zijn muur heeft hangen.
Misschien die in jouw leeftijdscategorie maar dat heeft meer te maken met de hormonen van een puberend meisje.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:08 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Zo werkt het dus niet he.
Als je dat zeg zijn meiden in staat om alles te doen met je.
Sorry ik ga alleen met 20+ die hebben meer ervaringquote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:10 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Misschien die in jouw leeftijdscategorie maar dat heeft meer te maken met de hormonen van een puberend meisje.
Kon je goed met die schoonouders opschieten of niet? Dan is het juist wel leuk om te gaan, als ze jou geweldig vinden dan krijgt je ex natuurlijk nog vaak te horen waarom ze Lindgren. heeft laten glippen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja die vinden het wel geil om met een roodharige youtube-held te daten.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:11 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Sorry ik ga alleen met 20+ die hebben meer ervaring
Ja precies en dan in pak komen en dan vertellen dat je een superbaan hebt met dikke auto van de zaak enzo.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:11 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Kon je goed met die schoonouders opschieten of niet? Dan is het juist wel leuk om te gaan, als ze jou geweldig vinden dan krijgt je ex natuurlijk nog vaak te horen waarom ze Lindgren. heeft laten glippen..
Verdommequote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:12 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja die vinden het wel geil om met een roodharige youtube-held te daten.
He, waarom haten? Heb ik ook nog nooit gebruikt hoor!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:07 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Tips van een jongen die zijn eerste condoom nog aan zijn muur heeft hangen.
Omdat hij 15 is. Te jong dus. Maar je weet wat ze zeggen over roodharigen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:13 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
He, waarom haten? Heb ik ook nog nooit gebruikt hoor!
Jij begrijpt het Klapzie.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:12 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja die vinden het wel geil om met een roodharige youtube-held te daten.
Als uiteindelijk het schaamhaar is doorgegroeid wel.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:15 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Jij begrijpt het Klapzie.
En roodharige zijn natuutlijk goed in bed he
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:18 schreef Patje1987 het volgende:
Klopt het dat je vader een clown is Dreetje? Ze zeggen vaak dat clowns roodharige kinderen krijgen. (serieuze vraag)
Ja dat kijk ik wel eens maar dit is gewoon serieuze vraag, hoor het namelijk vaker.quote:
Mijn schaamhaar is niet rood konko Feyenoorderquote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:18 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Als uiteindelijk het schaamhaar is doorgegroeid wel.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:23 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Mijn schaamhaar is niet rood konko Feyenoorder
Natuurlijk waar is de meeting ?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:26 schreef Patje1987 het volgende:
Djeetje maar mag je naar de FUT meet dan? Anders wil je wel even met je ouders bellen dat we niet zo eng zijn enzo. Tevens is het ook de WEFUT party en Reemi en Pascal zouden bitterballen en WEFUT merchandising regelen.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:28 schreef Patje1987 het volgende:
k een foto van jou Djeetje zodat ik met Illustrator vector van kan maken, dan op een T-shirt zetten met de tekst: Ik ben down met Dré en dan groot WEFUT.nl eronder.
Weten we nog niet, Utrecht is wel centraal.quote:
quote:
Ze heeft een vriend die ik niet uit kan staan.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:04 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Je gaat op vakantie en komt over 2,5 jaar terug, ze hoeft het voorlopig niet meer te proberen dus.
quote:
Ja, dat zal 't vast goed doen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:06 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Hmm..quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:07 schreef Djeetje het volgende:
[..]
1. Je voelt je niet zo goed.
3. Je ga al op een date
Ik zal de laatste kiezen
quote:
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:08 schreef Zhano het volgende:
[..]
Dit. Of je steekt haar gewoon neer. Ook niks meer te vieren dan..
quote:
Jawel, maar de manier waarop het uitging was wat minder. Ik heb die schoonouders daarna nooit meer gezien.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:11 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Kon je goed met die schoonouders opschieten of niet? Dan is het juist wel leuk om te gaan, als ze jou geweldig vinden dan krijgt je ex natuurlijk nog vaak te horen waarom ze Lindgren. heeft laten glippen..
Ik heh er zin in. Ik moet nog wel even bellen voor het WEFUT springkussen, maar dat is zo goed als geregeld.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:26 schreef Patje1987 het volgende:
Djeetje maar mag je naar de FUT meet dan? Anders wil je wel even met je ouders bellen dat we niet zo eng zijn enzo. Tevens is het ook de WEFUT party en Reemi en Pascal zouden bitterballen en WEFUT merchandising regelen.
Ik ga dan wel via het ijselmeer op mijn waterfiets denk dat dat het korstte isquote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:28 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Weten we nog niet, Utrecht is wel centraal.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:31 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik ga dan wel via het ijselmeer op mijn waterfiets denk dat dat het korstte is
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:35 schreef Lindgren. het volgende:
Oh, even tussendoor.De foto die Miroslav Stoch op zijn Instagram zet.
[ afbeelding ]
Nu maar hopen dat hij niet van die rare eigen goals maakt.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:45 schreef Ajacied7 het volgende:
[ afbeelding ]
Nu hopen dat Alderweireld voor een mooi bedrag wordt verkocht.
Lekkere pamperquote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:35 schreef Lindgren. het volgende:
Oh, even tussendoor.De foto die Miroslav Stoch op zijn Instagram zet.
[ afbeelding ]
Nou, als 'ie net zo goed speelt als afgelopen maand, dan worden we dit jaar geen kampioen denk ik.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:45 schreef Ajacied7 het volgende:
[ afbeelding ]
Nu hopen dat Alderweireld voor een mooi bedrag wordt verkocht.
Ik zie een trend.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:56 schreef DuTank het volgende:
Gisteren had ik iemand tegen met teamnaam Morocco United die alle filmpjes liet zien. Nu iemand met Maroc als teamnaam die alle filmpjes laat zien.
En als 'ie net zo speelt als de maanden daarvoor wel.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:58 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Nou, als 'ie net zo goed speelt als afgelopen maand, dan worden we dit jaar geen kampioen denk ik.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:00 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
En als 'ie net zo speelt als de maanden daarvoor wel.
Dus het hangt er volledig vanaf hoe 'ie speelt. Goh, dat is toch een mooie conclusie die wel nu al kunnen trekken.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:00 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
En als 'ie net zo speelt als de maanden daarvoor wel.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:59 schreef TBakkert het volgende:
Meestal worden de fitness kaartjes toch niet veel duurder dan 300 coins?
Weet jij het antwoord?quote:
Dat is dan vaak de maandagmorgen zeker?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:09 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Op hoogtepunten gaan ze voor 350-400.
ja want dan spelen de meeste mensenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:18 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dat is dan vaak de maandagmorgen zeker?
Dat is in het weekend dan, maar op maandagmorgen bereiken volgens mij de prijzen een hoogtepunt. toch?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:20 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja want dan spelen de meeste mensen
waarom denk je datquote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:21 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dat is in het weekend dan, maar op maandagmorgen bereiken volgens mij de prijzen een hoogtepunt. toch?
Ja, logisch toch. Volgens jou worden we geen kampioen als hij slecht speelt.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:04 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dus het hangt er volledig vanaf hoe 'ie speelt. Goh, dat is toch een mooie conclusie die wel nu al kunnen trekken.
Omdat er op allerlei plekken tot zondagavond heel veel gespeeld wordt(want in het weekend wat meer).quote:
neequote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:26 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Omdat er op allerlei plekken tot zondagavond heel veel gespeeld wordt(want in het weekend wat meer).
Als je dan het tijdverschil ziet, denk ik dat de prijzen heel hoog zijn om maandagochtend 6-10 uur. De meeste spelers van FIFA zitten ook ten westen van ons.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:31 schreef Lindgren. het volgende:
http://ajax.bbvms.com/view/default/2190632.html
Deze beelden.Ajax op de rodelbaan.
Dat muziekje eronder ook.
Zou je dat willen/kunnen beargumenteren?quote:
nee je gaat maar gewoon logisch nadenkenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:35 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Zou je dat willen/kunnen beargumenteren?
Uhuhquote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:40 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Me gustas aviones, me gustas tu?
Dat lied of niet
Keer bij Spaans besproken, lerares vond het maar een kut lied omdat het waardeloos Spaans was/is.quote:
Zal wel iddquote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:41 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Keer bij Spaans besproken, lerares vond het maar een kut lied omdat het waardeloos Spaans was/is.
Dat doe ik.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:41 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nee je gaat maar gewoon logisch nadenken
laat ook maar.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:44 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dat doe ik.
Het enige andere moment dat ik dan kan bedenken is vlak voor de release van het nieuwe TOTW.
hè wat jammer dan zit ik net op school.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:45 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
laat ook maar.
je hebt helemaal gelijk thye, maandag om 8.32 zijn de prijzen het hoogst
Pink Floydquote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:51 schreef Tobi-wan het volgende:
Dit maar weer eens proberen.
spotify:track:0myeTJ993kXE4vN0IPchcc
Pink Floyd - Wish You Were Here
Pink Floyd eindelijk op Spotify
Kevin ontkent nog stellig.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:04 schreef DuTank het volgende:
Ik heb net een x-aantal potjes gespeeld. 0 gewonnen. Als er iemand is die nog scripting ontkent, is niet goed bij zijn hoofd. Hoe kan het dat ik eergisteren nog de titel pak en toen ging alles gewoon goed. Passjes gingen de kant op waar ik heen richtte, als ik wisselde van verdediger ging ie ook meteen naar degene die ik wilde.
Nu: passje met de CAM en stick naar voren gericht -> pass terug op de keeper -> onderschepping -> sweaty doelpunt. Wisselen van verdediger -> eerst 3 andere poppetjes krijgen alvorens ik degene krijg die ik in eerste instantie wilde -> al lang doelpunt gevallen.
Ik heb vandaag zo'n 4x geragequit. Maar ik ben dan ook wel prikkelbaar vandaag, dus dan moet ik ook gewoon geen FIFA spelen eigenlijk.
Niet aan gedacht dat je gisteren misschien wat scherper was dan vandaag? Je tegenstander misschien beter?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:04 schreef DuTank het volgende:
Ik heb net een x-aantal potjes gespeeld. 0 gewonnen. Als er iemand is die nog scripting ontkent, is niet goed bij zijn hoofd. Hoe kan het dat ik eergisteren nog de titel pak en toen ging alles gewoon goed. Passjes gingen de kant op waar ik heen richtte, als ik wisselde van verdediger ging ie ook meteen naar degene die ik wilde.
Nu: passje met de CAM en stick naar voren gericht -> pass terug op de keeper -> onderschepping -> sweaty doelpunt. Wisselen van verdediger -> eerst 3 andere poppetjes krijgen alvorens ik degene krijg die ik in eerste instantie wilde -> al lang doelpunt gevallen.
Ik heb vandaag zo'n 4x geragequit. Maar ik ben dan ook wel prikkelbaar vandaag, dus dan moet ik ook gewoon geen FIFA spelen eigenlijk.
Bestaat ook gewoon, kutspel.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:04 schreef DuTank het volgende:
Mooie vergelijkingquote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:07 schreef Patje1987 het volgende:
Aarde is gewoon plat. Hoe kan dat nou anders val je eraf als je aan de andere kant staat
Ik zat al te wachten op de dezequote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:06 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Niet aan gedacht dat je gisteren misschien wat scherper was dan vandaag? Je tegenstander misschien beter?
Ik heb ook afgelopen week nog de titel in divisie 1 gepakt en nu speel ik in divisie 2, maar scripting is echt onzin.
Zeker als je al geragequit bent speel je gewoon veel slechter, agressiever, minder afwachtend. Helemaal bij 4 keer.
Wat een mongool zeg hé.quote:
Nee inderdaad. Dit is echt zo ver gezocht...quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:10 schreef Tobi-wan het volgende:
Net alsof EA het systeem zo op zou bouwen dat mensen die slechter zijn ook af en toe winnen waardoor ze langer het spel blijven spelen. Dat klinkt niet als iets wat EA zou doen.
Ga jij even buiten spelen ofzo.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:13 schreef TBakkert het volgende:
APOCALYPSE NOW!!!11!!1!! FUCK THE SYSTEM.
Ik ga zo voetballen met een vriend, zijn jullie van me af hoor.quote:
shit...quote:
Deze blijft inderdaad wel heel extreem.quote:
Toch gek dat je passing dan opgefokt wordt, terwijl je gewoon een bepaalde richting op stuurt en vervolgens de bal de andere kant op gaat. En als je ziet wat voor een bullshit doelpunten ik tegen kreegquote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:06 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Niet aan gedacht dat je gisteren misschien wat scherper was dan vandaag? Je tegenstander misschien beter?
Ik heb ook afgelopen week nog de titel in divisie 1 gepakt en nu speel ik in divisie 2, maar scripting is echt onzin.
Zeker als je al geragequit bent speel je gewoon veel slechter, agressiever, minder afwachtend. Helemaal bij 4 keer.
Je bent zelf gewoon te opgefokt.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:17 schreef DuTank het volgende:
[..]
Toch gek dat je passing dan opgefokt wordt, terwijl je gewoon een bepaalde richting op stuurt en vervolgens de bal de andere kant op gaat. En als je ziet wat voor een bullshit doelpunten ik tegen kreegVerdedigers die elkaar in de weg lopen enzo, echt lachwekkend af en toe. In een potje liet ik de keeper uitkomen, omdat er een LB+Y gemaakt werd, wat denk je?
Keeper duikt gewoon onder de bal door, terwijl hij 'm gewoon zo kon vangen.
Maar ik krijg ook vaak dit soort dingen mee hoor, maar dat zijn dan ook de potjes die ik win. Zoals dit doelpunt: http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/159649701
Maar het verdedigen wordt je af en toe onmogelijk gemaakt, doordat je dus niet het juiste poppetje krijgt. Of dat ie opeens gaat wisselen, zonder dat je daar om gevraagd hebt. Ik snap je punt wel, want ik ging echt niet beter spelen. Maar ik merk gewoon dat de ene keer alles lukt en het volgende moment lukt helemaal niks.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:20 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Je bent zelf gewoon te opgefokt.
Bullshit doelpunten heb je af en toe inderdaad. Kan je je het beste gewoon overheen zetten, vallen aan beide kanten. Hoe ongeconcentreerder je verdedigt hoe meer je die ook tegen krijgt trouwens.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:28 schreef ThadCastle het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)bij_de_tandarts.html
Verder nog eisen? Bepaalde spelers, formatie?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:46 schreef HugoohAFCA het volgende:
Ik zoek eigenlijk nog een nieuw gold team.
Zo rond de 100-200k.
Geen 5 atb. Voor de rest heb ik geen eisen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:45 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Verder nog eisen? Bepaalde spelers, formatie?
Een beetje creativiteit heb je toch welquote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:47 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Geen 5 atb. Voor de rest heb ik geen eisen.
Weet ook niet meer om wie ik een team moet bouwen daarom dat ik maar eens even vraag.
Ja voor mijn gevoel heb ik al de spelers die ik wou proberen al gehad.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:49 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Een beetje creativiteit heb je toch welZo veel opties, zoveel leuke spelers.
Een niet al te dure TOTS speler ofzoquote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:50 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Ja voor mijn gevoel heb ik al de spelers die ik wou proberen al gehad.
Welke spelers raad je me nog aan dan?
Beste team... everquote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:46 schreef HugoohAFCA het volgende:
Zo rond de 100-200k.
Pietje Pelle valt me tegenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:00 schreef Patje1987 het volgende:
Lindgren help, team met Vidal, Neymar en Pietje Pelle
Ik moet zeggen dat hij lekker sterk is en goed schot heeft + koppen. Hij mist alleen de snelheid maar ik had er Wijnaldum naastquote:
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:00 schreef Patje1987 het volgende:
Geld groeit niet op mijn rug. Daar groeien alleen wortels.quote:
je hoeft niet de TOTS en IF's te nemen, dan valt het toch wel meequote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:16 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Geld groeit niet op mijn rug. Daar groeien alleen wortels.
Ja en die Barca neymar kan ik sowieso niet betalenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:17 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
je hoeft niet de TOTS en IF's te nemen, dan valt het toch wel mee
zou alleen balo wisselen voor natale.
nvm,quote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:16 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Geld groeit niet op mijn rug. Daar groeien alleen wortels.
Ja en dan misschien Di Natale en Pietje in de spitsquote:
Nice, wacht ik ben nu stukje verder, heb nu even lamela op rechts gezet omdat ook 5* skiller. Wil ik wel meer mee gaan doen.quote:
Veel te goed voor de Nederlandse competitie, volgens mij.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:29 schreef Dudeweiser het volgende:
Ajax gaat Bojan halen
Net als vorig jaar.
En het jaar daarvoor.
En daarvoor.
Niet dat Brands dat wat uitmaakt overigensquote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:31 schreef DuTank het volgende:
[..]
Veel te goed duur voor de Nederlandse competitie, volgens mij.
die komt echt niet neequote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:31 schreef DuTank het volgende:
[..]
Veel te goed voor de Nederlandse competitie, volgens mij.
Die konden zijn salaris blijkbaar niet betalen. Schijnt richting 3 miljoen te gaanquote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:33 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
die komt echt niet neeeerder naar Betis ofzo
quote:
Je controller staat wel aan?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:34 schreef Rogan het volgende:
Echt fucking bizar hoe fucking woest ik van dit spel kan worden![]()
Net 10 van de 10 potjes verloren.
Ik snap niet wat er mis gaat, mijn hele team doet werkelijk niks en blijft maar wat stom staan. Mandekking is niet te zien, loopacties zijn zeldzaam.
Maar wanneer de tegenstander de bal heeft is het fucking gatenkaas, elke actie loopt perfect en elke pass komt perfect aan.
dan komt ie al helemaal niet naar de eredivisiequote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:35 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Die konden zijn salaris blijkbaar niet betalen. Schijnt richting 3 miljoen te gaan
Knal 'm op aanvallend met team pressing aan en dan worden ze wel wakkerquote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:34 schreef Rogan het volgende:
Echt fucking bizar hoe fucking woest ik van dit spel kan worden![]()
Net 10 van de 10 potjes verloren.
Ik snap niet wat er mis gaat, mijn hele team doet werkelijk niks en blijft maar wat stom staan. Mandekking is niet te zien, loopacties zijn zeldzaam.
Maar wanneer de tegenstander de bal heeft is het fucking gatenkaas, elke actie loopt perfect en elke pass komt perfect aan.
Lolwat. Oké, zo even kijken.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:00 schreef Patje1987 het volgende:
http://wefut.nl/squad/2685quote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:40 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Lolwat. Oké, zo even kijken.
Wie zien jullie als beste Duitse NIF CB uit de Bundesliga? Boateng? Hummels?
Ik ben wel fan van Hummels. Maar ik speel dan ook geen FUT meer maar H2H.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:40 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Lolwat. Oké, zo even kijken.
Wie zien jullie als beste Duitse NIF CB uit de Bundesliga? Boateng? Hummels?
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:46 schreef HugoohAFCA het volgende:
Zo rond de 100-200k.
Aha.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:46 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik ben wel fan van Hummels. Maar ik speel dan ook geen FUT meer maar H2H.
Dit ziet er best goed uit.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:49 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Denk dat je qua coins wel redelijk uitkomt. Anders gewoon NIF Higuain en een andere Duitse CDM.
En die nieuwe sexy link tussen Farfan en Santana direct even misbruikt.
dat waren nog eens IF'squote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:54 schreef Lindgren. het volgende:
Die upgrades in Fifa 12 trouwens.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Die shooting.
quote:
Vrije trappen nemen met je CB'squote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:54 schreef Lindgren. het volgende:
Die shooting.
Joh, wat dacht je van Vertonghenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:54 schreef Lindgren. het volgende:
Die shooting.
Inclusief of exclusief Valero?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:09 schreef Dudeweiser het volgende:
wie wil mij helpen?
3421 team met TOTS Valero, budget 100k
Draai ze om.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:17 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Joaquin lijkt me nou niet echt goed als RM in 3421
jij zou toch nog iets verzinnenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:25 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Draai ze om.Joaquin op RF.
Alles crossen.
Bij voorbaat dankquote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:42 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, ik kijk straks even. Zit in een potjen.
waar is die mooie goal dan?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:01 schreef ThadCastle het volgende:
http://www.ed.nl/videoplayer/Tag/nieuws#1.3901435
Geinig
Ik had hem net gepuushtquote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:24 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Que.
Ik zal nu ekke puzzelen, Kev.Sec.
Ik heb IF Burdisso en Ustari gehad maar was er niet tevreden over.quote:
stats, stats....quote:
Wakostie?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:50 schreef Reemi het volgende:
Van der Hoorn is wel aardig aan de prijs zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |