PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
Derium (Patje1987)
Wat een gigantisch lange baan.quote:
had ik gepost maar niemand gereageerd eropquote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:34 schreef Tim86 het volgende:
Magna Carta Holy Grail vanaf vandaag/gisteren) te koop zie ik..wist niet dat hij er nu al was
Deze track is wel tof iig al
Jay Z - Holy Grail ft. Justin Timberlake
http://snd.sc/12HFkin
(of hier: http://www.flabber.nl/lin(...)tin-timberlake-15623)
Lijkt wel een meisje van 15 of zo.quote:
Beetje te jong.quote:
Vertel dat politie maar.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:08 schreef Zhano het volgende:
[..]
OK, ik begin wel:
Boven de elf denkt voor zichzelf,
odd thomas was tof!quote:
Beetje op de automatische piloot was hij, maar wel echt tof verder. Vooral het laatste half uurquote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:12 schreef Zhano het volgende:
[..]
JaAddison Timlin weer
Dafoe is zn goede vorm?
Idd ja.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Beetje op de automatische piloot was hij, maar wel echt tof verder. Vooral het laatste half uur
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:20 schreef Tim86 het volgende:
WGR / wat vinden jullie van deze nigeriaanse koper?![]()
Mooi! Ik kreeg al bijna zere voeten.quote:the post office is now close
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:20 schreef Tim86 het volgende:
WGR / wat vinden jullie van deze nigeriaanse koper?![]()
Waarop is dit dan ?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:49 schreef over_hedge het volgende:
Waarom maakt nintendo niet gewoon zo iets
Idd of een MMORPGquote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:49 schreef over_hedge het volgende:
Waarom maakt nintendo niet gewoon zo iets
Cube world is sinds gister of vandaag uit ziet er ook wel vet uitquote:
Cubefield > Cube World.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 02:29 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Cube world is sinds gister of vandaag uit ziet er ook wel vet uit
Het is wel voor de PC
Dat kapsel ookquote:Op vrijdag 5 juli 2013 07:45 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[ afbeelding ]
Ontslagen bij Kortrijk omdat hij de voorzitter en trainer aanviel en met de dood heeft bedreigd
Als ik die voorzitter was had ik hem niet ontslagen hoor. Kijk die pacequote:Op vrijdag 5 juli 2013 07:45 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[ afbeelding ]
Ontslagen bij Kortrijk omdat hij de voorzitter en trainer aanviel en met de dood heeft bedreigd
Klopt, als hij je aanvalt is wegrennen geen optie.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 08:11 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Als ik die voorzitter was had ik hem niet ontslagen hoor. Kijk die pace
Nee maar echt hoor, wat een verhaalquote:Op vrijdag 5 juli 2013 08:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Klopt, als hij je aanvalt is wegrennen geen optie.
En vervolgens op je FB zetten dat je onrecht wordt aangedaan ookquote:Op vrijdag 5 juli 2013 08:32 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Nee maar echt hoor, wat een verhaal
Is niet echt een helder licht dat
Hahaha heb het net gelezen inderdaadquote:Op vrijdag 5 juli 2013 08:34 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En vervolgens op je FB zetten dat je onrecht wordt aangedaan ook
Henk Lubberding zou zich kapot lachen om zo'n negertjequote:Op vrijdag 5 juli 2013 08:37 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Hahaha heb het net gelezen inderdaad![]()
"Je vais tuer ta famille!" Wat een clown zeg
Ja dat was ook wel mooi inderdaadquote:Op vrijdag 5 juli 2013 08:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Henk Lubberding zou zich kapot lachen om zo'n negertje
Wat een onzinquote:Op vrijdag 5 juli 2013 08:46 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ik dacht altijd dat je zo'n nette jongen was, maar sinds gisteren ben je een boefje
quote:
quote:
quote:
Dit is best wel gay.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 08:46 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ik dacht altijd dat je zo'n nette jongen was, maar sinds gisteren ben je een boefje
Laat ons lekker gay zijn jonge homo.quote:
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 08:49 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Laat ons lekker gay zijn jonge homo.
Ga elkaar lekker pijpen ofzo.quote:
Ik hou niet zo van mensen die hun eigen fantasieen projecteren op een anderquote:
Wie weet, we gaan eerst gezellig martini drinken op het terras.quote:
Precies, ergens tussen Wolluk en Breda. Tilburg dusquote:Op vrijdag 5 juli 2013 08:58 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Wie weet, we gaan eerst gezellig martini drinken op het terras.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 08:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van mensen die hun eigen fantasieen projecteren op een ander
Herkenbaarquote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:17 schreef Patje1987 het volgende:
Buh wil een team met Neymar, Pelle en Vidal. Even puzzelen.
Dat is gewoon het leukste om te doen in FUT
Spelen (online) word ik toch naar van
Ga huilen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:00 schreef Reemi het volgende:
Over twee uur boeken inleveren en dan nooit meer naar die school. Ik zou blij moeten zijn maar ik baal toch een klein beetje.
topertje. Zeker kijkenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:06 schreef poker4lifee het volgende:
over 6 dagen komt deze geniale film uit
[ afbeelding ]
kan niet wachten
Al is het maar om Tara Reid te zienquote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:06 schreef poker4lifee het volgende:
over 6 dagen komt deze geniale film uit
[ afbeelding ]
kan niet wachten
Zou dr mn bed niet uitschoppen hoorquote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:10 schreef Zhano het volgende:
[..]
Buh, is maar een zielig hoopje tegenwoordig...
Nee.. Wil ik dat?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:14 schreef Zhano het volgende:
[..]
Heb je dr recent nog gezien, na alle drugs en mislukte plastische chirurgie?
Frank van Mosselveld.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:19 schreef Shygirl18 het volgende:
3x raden wie er op RCB komt
[ afbeelding ]
Lekker tiem. Eboue is baas.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:19 schreef Shygirl18 het volgende:
3x raden wie er op RCB komt
[ afbeelding ]
Mosselveld.quote:
Op de pc?quote:
Geen ideequote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:31 schreef Lindgren. het volgende:
Goedemorgen, baasjes.
Waar is Toefjes eigenlijk? [ afbeelding ]
Al even niet gezien. Heb hem gister nog gewhatsappt maar ook geen reactie op. Straks istie deaud ofzoquote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:31 schreef Lindgren. het volgende:
Goedemorgen, baasjes.
Waar is Toefjes eigenlijk? [ afbeelding ]
Voel me al wat beter, maar had vandaag sowieso vrij.quote:
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:33 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Al even niet gezien. Heb hem gister nog gewhatsappt maar ook geen reactie op. Straks istie deaud ofzo
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:34 schreef DannyDeko het volgende:
Vast een repost: http://www.dumpert.nl/med(...)nlijk_ontstaan_.html
Ik vind m wel goed
Tenzij zn moeder niet lang meer te leven heeft dan zou ik zeggen "Ma ik ben er een keertje niet bijquote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:38 schreef Fuszy het volgende:
Heb ik eergisteren een vakantie geboekt, 5 dagen naar Londen, en nu komt die vriend ineens. SHIT! valt precies op de 50ste verjaardag van mijn moeder.![]()
Dus even kijken of we het om zouden kunnen boeken. Simpele rekensom komt uit op ongeveer ¤ 300,- aan extra kosten.En dan is het hotel nog gratis om te boeken
![]()
Ja ze wilde graag dat hij er bij was en hij zelf ook. 50 jaar is dan wel weer bijzonder natuurlijk. Normale verjaardag prima weet je. Nu had ze gezegd, dat wanneer het te duur werd we het sowieso niet moesten doen. Die 300 euro was te duur natuurlijk. Hadden we een derde persoon voor mij kunnen nemenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:42 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Tenzij zn moeder niet lang meer te leven heeft dan zou ik zeggen "Ma ik ben er een keertje niet bij"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo dus dit noemen ze nou twitter
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:56 schreef Lindgren. het volgende:
Je gaat op vakantie en komt over 2,5 jaar terug, ze hoeft het voorlopig niet meer te proberen dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ben ziekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon eerlijk zeggen dat je geen zin hebt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
1. Je voelt je niet zo goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2. Je ga iets anders doen (je hoeft niet te zeggen wat dat voegt niks toe)
3. Je ga al op een date
Ik zal de laatste kiezenIk beuk jullie allemaal in elkaar.
Je hebt last van aambeien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tips van een jongen die zijn eerste condoom nog aan zijn muur heeft hangen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:07 schreef Djeetje het volgende:
[..]
1. Je voelt je niet zo goed.
3. Je ga al op een date
Ik zal de laatste kiezen
Dit. Of je steekt haar gewoon neer. Ook niks meer te vieren dan..quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:06 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Gewoon eerlijk zeggen dat je geen zin hebt?
Zo werkt het dus niet he.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:06 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Klopt, want heb er voor gezorgd dat mijn vriendin de pil ging slikkenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:07 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Tips van een jongen die zijn eerste condoom nog aan zijn muur heeft hangen.
Misschien die in jouw leeftijdscategorie maar dat heeft meer te maken met de hormonen van een puberend meisje.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:08 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Zo werkt het dus niet he.
Als je dat zeg zijn meiden in staat om alles te doen met je.
Sorry ik ga alleen met 20+ die hebben meer ervaringquote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:10 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Misschien die in jouw leeftijdscategorie maar dat heeft meer te maken met de hormonen van een puberend meisje.
Kon je goed met die schoonouders opschieten of niet? Dan is het juist wel leuk om te gaan, als ze jou geweldig vinden dan krijgt je ex natuurlijk nog vaak te horen waarom ze Lindgren. heeft laten glippen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja die vinden het wel geil om met een roodharige youtube-held te daten.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:11 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Sorry ik ga alleen met 20+ die hebben meer ervaring
Ja precies en dan in pak komen en dan vertellen dat je een superbaan hebt met dikke auto van de zaak enzo.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:11 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Kon je goed met die schoonouders opschieten of niet? Dan is het juist wel leuk om te gaan, als ze jou geweldig vinden dan krijgt je ex natuurlijk nog vaak te horen waarom ze Lindgren. heeft laten glippen..
Verdommequote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:12 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja die vinden het wel geil om met een roodharige youtube-held te daten.
He, waarom haten? Heb ik ook nog nooit gebruikt hoor!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:07 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Tips van een jongen die zijn eerste condoom nog aan zijn muur heeft hangen.
Omdat hij 15 is. Te jong dus. Maar je weet wat ze zeggen over roodharigen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:13 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
He, waarom haten? Heb ik ook nog nooit gebruikt hoor!
Jij begrijpt het Klapzie.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:12 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja die vinden het wel geil om met een roodharige youtube-held te daten.
Als uiteindelijk het schaamhaar is doorgegroeid wel.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:15 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Jij begrijpt het Klapzie.
En roodharige zijn natuutlijk goed in bed he
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:18 schreef Patje1987 het volgende:
Klopt het dat je vader een clown is Dreetje? Ze zeggen vaak dat clowns roodharige kinderen krijgen. (serieuze vraag)
Ja dat kijk ik wel eens maar dit is gewoon serieuze vraag, hoor het namelijk vaker.quote:
Mijn schaamhaar is niet rood konko Feyenoorderquote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:18 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Als uiteindelijk het schaamhaar is doorgegroeid wel.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:23 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Mijn schaamhaar is niet rood konko Feyenoorder
Natuurlijk waar is de meeting ?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:26 schreef Patje1987 het volgende:
Djeetje maar mag je naar de FUT meet dan? Anders wil je wel even met je ouders bellen dat we niet zo eng zijn enzo. Tevens is het ook de WEFUT party en Reemi en Pascal zouden bitterballen en WEFUT merchandising regelen.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:28 schreef Patje1987 het volgende:
k een foto van jou Djeetje zodat ik met Illustrator vector van kan maken, dan op een T-shirt zetten met de tekst: Ik ben down met Dré en dan groot WEFUT.nl eronder.
Weten we nog niet, Utrecht is wel centraal.quote:
quote:
Ze heeft een vriend die ik niet uit kan staan.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:04 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Je gaat op vakantie en komt over 2,5 jaar terug, ze hoeft het voorlopig niet meer te proberen dus.
quote:
Ja, dat zal 't vast goed doen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:06 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Hmm..quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:07 schreef Djeetje het volgende:
[..]
1. Je voelt je niet zo goed.
3. Je ga al op een date
Ik zal de laatste kiezen
quote:
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:08 schreef Zhano het volgende:
[..]
Dit. Of je steekt haar gewoon neer. Ook niks meer te vieren dan..
quote:
Jawel, maar de manier waarop het uitging was wat minder. Ik heb die schoonouders daarna nooit meer gezien.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:11 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Kon je goed met die schoonouders opschieten of niet? Dan is het juist wel leuk om te gaan, als ze jou geweldig vinden dan krijgt je ex natuurlijk nog vaak te horen waarom ze Lindgren. heeft laten glippen..
Ik heh er zin in. Ik moet nog wel even bellen voor het WEFUT springkussen, maar dat is zo goed als geregeld.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:26 schreef Patje1987 het volgende:
Djeetje maar mag je naar de FUT meet dan? Anders wil je wel even met je ouders bellen dat we niet zo eng zijn enzo. Tevens is het ook de WEFUT party en Reemi en Pascal zouden bitterballen en WEFUT merchandising regelen.
Ik ga dan wel via het ijselmeer op mijn waterfiets denk dat dat het korstte isquote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:28 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Weten we nog niet, Utrecht is wel centraal.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:31 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik ga dan wel via het ijselmeer op mijn waterfiets denk dat dat het korstte is
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:35 schreef Lindgren. het volgende:
Oh, even tussendoor.De foto die Miroslav Stoch op zijn Instagram zet.
[ afbeelding ]
Nu maar hopen dat hij niet van die rare eigen goals maakt.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:45 schreef Ajacied7 het volgende:
[ afbeelding ]
Nu hopen dat Alderweireld voor een mooi bedrag wordt verkocht.
Lekkere pamperquote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:35 schreef Lindgren. het volgende:
Oh, even tussendoor.De foto die Miroslav Stoch op zijn Instagram zet.
[ afbeelding ]
Nou, als 'ie net zo goed speelt als afgelopen maand, dan worden we dit jaar geen kampioen denk ik.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:45 schreef Ajacied7 het volgende:
[ afbeelding ]
Nu hopen dat Alderweireld voor een mooi bedrag wordt verkocht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |