PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
Derium (Patje1987)
Wat een gigantisch lange baan.quote:
had ik gepost maar niemand gereageerd eropquote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:34 schreef Tim86 het volgende:
Magna Carta Holy Grail vanaf vandaag/gisteren) te koop zie ik..wist niet dat hij er nu al was
Deze track is wel tof iig al
Jay Z - Holy Grail ft. Justin Timberlake
http://snd.sc/12HFkin
(of hier: http://www.flabber.nl/lin(...)tin-timberlake-15623)
Lijkt wel een meisje van 15 of zo.quote:
Beetje te jong.quote:
Vertel dat politie maar.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:08 schreef Zhano het volgende:
[..]
OK, ik begin wel:
Boven de elf denkt voor zichzelf,
odd thomas was tof!quote:
Beetje op de automatische piloot was hij, maar wel echt tof verder. Vooral het laatste half uurquote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:12 schreef Zhano het volgende:
[..]
JaAddison Timlin weer
Dafoe is zn goede vorm?
Idd ja.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Beetje op de automatische piloot was hij, maar wel echt tof verder. Vooral het laatste half uur
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:20 schreef Tim86 het volgende:
WGR / wat vinden jullie van deze nigeriaanse koper?![]()
Mooi! Ik kreeg al bijna zere voeten.quote:the post office is now close
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:20 schreef Tim86 het volgende:
WGR / wat vinden jullie van deze nigeriaanse koper?![]()
Waarop is dit dan ?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:49 schreef over_hedge het volgende:
Waarom maakt nintendo niet gewoon zo iets
Idd of een MMORPGquote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:49 schreef over_hedge het volgende:
Waarom maakt nintendo niet gewoon zo iets
Cube world is sinds gister of vandaag uit ziet er ook wel vet uitquote:
Cubefield > Cube World.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 02:29 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Cube world is sinds gister of vandaag uit ziet er ook wel vet uit
Het is wel voor de PC
Dat kapsel ookquote:Op vrijdag 5 juli 2013 07:45 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[ afbeelding ]
Ontslagen bij Kortrijk omdat hij de voorzitter en trainer aanviel en met de dood heeft bedreigd
Als ik die voorzitter was had ik hem niet ontslagen hoor. Kijk die pacequote:Op vrijdag 5 juli 2013 07:45 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[ afbeelding ]
Ontslagen bij Kortrijk omdat hij de voorzitter en trainer aanviel en met de dood heeft bedreigd
Klopt, als hij je aanvalt is wegrennen geen optie.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 08:11 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Als ik die voorzitter was had ik hem niet ontslagen hoor. Kijk die pace
Nee maar echt hoor, wat een verhaalquote:Op vrijdag 5 juli 2013 08:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Klopt, als hij je aanvalt is wegrennen geen optie.
En vervolgens op je FB zetten dat je onrecht wordt aangedaan ookquote:Op vrijdag 5 juli 2013 08:32 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Nee maar echt hoor, wat een verhaal
Is niet echt een helder licht dat
Hahaha heb het net gelezen inderdaadquote:Op vrijdag 5 juli 2013 08:34 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En vervolgens op je FB zetten dat je onrecht wordt aangedaan ook
Henk Lubberding zou zich kapot lachen om zo'n negertjequote:Op vrijdag 5 juli 2013 08:37 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Hahaha heb het net gelezen inderdaad![]()
"Je vais tuer ta famille!" Wat een clown zeg
Ja dat was ook wel mooi inderdaadquote:Op vrijdag 5 juli 2013 08:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Henk Lubberding zou zich kapot lachen om zo'n negertje
Wat een onzinquote:Op vrijdag 5 juli 2013 08:46 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ik dacht altijd dat je zo'n nette jongen was, maar sinds gisteren ben je een boefje
quote:
quote:
quote:
Dit is best wel gay.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 08:46 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ik dacht altijd dat je zo'n nette jongen was, maar sinds gisteren ben je een boefje
Laat ons lekker gay zijn jonge homo.quote:
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 08:49 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Laat ons lekker gay zijn jonge homo.
Ga elkaar lekker pijpen ofzo.quote:
Ik hou niet zo van mensen die hun eigen fantasieen projecteren op een anderquote:
Wie weet, we gaan eerst gezellig martini drinken op het terras.quote:
Precies, ergens tussen Wolluk en Breda. Tilburg dusquote:Op vrijdag 5 juli 2013 08:58 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Wie weet, we gaan eerst gezellig martini drinken op het terras.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 08:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van mensen die hun eigen fantasieen projecteren op een ander
Herkenbaarquote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:17 schreef Patje1987 het volgende:
Buh wil een team met Neymar, Pelle en Vidal. Even puzzelen.
Dat is gewoon het leukste om te doen in FUT
Spelen (online) word ik toch naar van
Ga huilen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:00 schreef Reemi het volgende:
Over twee uur boeken inleveren en dan nooit meer naar die school. Ik zou blij moeten zijn maar ik baal toch een klein beetje.
topertje. Zeker kijkenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:06 schreef poker4lifee het volgende:
over 6 dagen komt deze geniale film uit
[ afbeelding ]
kan niet wachten
Al is het maar om Tara Reid te zienquote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:06 schreef poker4lifee het volgende:
over 6 dagen komt deze geniale film uit
[ afbeelding ]
kan niet wachten
Zou dr mn bed niet uitschoppen hoorquote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:10 schreef Zhano het volgende:
[..]
Buh, is maar een zielig hoopje tegenwoordig...
Nee.. Wil ik dat?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:14 schreef Zhano het volgende:
[..]
Heb je dr recent nog gezien, na alle drugs en mislukte plastische chirurgie?
Frank van Mosselveld.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:19 schreef Shygirl18 het volgende:
3x raden wie er op RCB komt
[ afbeelding ]
Lekker tiem. Eboue is baas.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:19 schreef Shygirl18 het volgende:
3x raden wie er op RCB komt
[ afbeelding ]
Mosselveld.quote:
Op de pc?quote:
Geen ideequote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:31 schreef Lindgren. het volgende:
Goedemorgen, baasjes.
Waar is Toefjes eigenlijk? [ afbeelding ]
Al even niet gezien. Heb hem gister nog gewhatsappt maar ook geen reactie op. Straks istie deaud ofzoquote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:31 schreef Lindgren. het volgende:
Goedemorgen, baasjes.
Waar is Toefjes eigenlijk? [ afbeelding ]
Voel me al wat beter, maar had vandaag sowieso vrij.quote:
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:33 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Al even niet gezien. Heb hem gister nog gewhatsappt maar ook geen reactie op. Straks istie deaud ofzo
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:34 schreef DannyDeko het volgende:
Vast een repost: http://www.dumpert.nl/med(...)nlijk_ontstaan_.html
Ik vind m wel goed
Tenzij zn moeder niet lang meer te leven heeft dan zou ik zeggen "Ma ik ben er een keertje niet bijquote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:38 schreef Fuszy het volgende:
Heb ik eergisteren een vakantie geboekt, 5 dagen naar Londen, en nu komt die vriend ineens. SHIT! valt precies op de 50ste verjaardag van mijn moeder.![]()
Dus even kijken of we het om zouden kunnen boeken. Simpele rekensom komt uit op ongeveer ¤ 300,- aan extra kosten.En dan is het hotel nog gratis om te boeken
![]()
Ja ze wilde graag dat hij er bij was en hij zelf ook. 50 jaar is dan wel weer bijzonder natuurlijk. Normale verjaardag prima weet je. Nu had ze gezegd, dat wanneer het te duur werd we het sowieso niet moesten doen. Die 300 euro was te duur natuurlijk. Hadden we een derde persoon voor mij kunnen nemenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:42 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Tenzij zn moeder niet lang meer te leven heeft dan zou ik zeggen "Ma ik ben er een keertje niet bij"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo dus dit noemen ze nou twitter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |