abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128620292
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 13:08 schreef pnxsinned het volgende:
Hoeveel aannames kunnen er in 1 topic staan. Begrijp TS zijn eerste reacties wel op sommige hier.
@TS: Welcome to Fok!
De aannames kloppen redelijk in deze.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  PR en moderator vrijdag 5 juli 2013 @ 14:42:35 #152
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_128621341
quote:
Hoeveel aannames kunnen er in 1 topic staan. Begrijp TS zijn eerste reacties wel op sommige hier.
Jij zou ook een laptop naar Nigeria sturen? :')
Fuck the EBU.
pi_128621447
TS is dom
PWBF
pi_128623902
quote:
Je verwart aannames met een feit: nooit in zee gaan met een Nigeriaanse koper want de kans dat je nou net de ultiem kleine kans hebt getroffen een betrouwbaar persoon te hebben gevonden weegt niet op tegen het risico van de aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid dat je naar je geld kan fluiten.
pi_128628436
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 15:45 schreef Deshain het volgende:

[..]

Je verwart aannames met een feit: nooit in zee gaan met een Nigeriaanse koper want de kans dat je nou net de ultiem kleine kans hebt getroffen een betrouwbaar persoon te hebben gevonden weegt niet op tegen het risico van de aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid dat je naar je geld kan fluiten.
Ik weet er alles van. Maar je kunt niet aan nemen dat iedereen hiervan op de hoogte is. Hier doelde ik dan ook op.
  vrijdag 5 juli 2013 @ 18:22:52 #157
315433 ZwartmetSuiker
Kennis = macht
pi_128629375
Gewoon het geld afwachten.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
  Moderator vrijdag 5 juli 2013 @ 20:15:34 #158
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_128639785
Geld van de nigeriaan cashen (onwaarschijnlijk maar toch) en vervolgens de laptop aan een ander verkopen. Laat ze zelf maar is voelen hoe het is !!
  vrijdag 5 juli 2013 @ 22:39:43 #160
347224 SiennaForrest
Dat bepaal ik zelf wel uit!
pi_128640301
Ja ik ben 't met TS eens dat het wel om vooroordelen gaat. En ik heb 'n bloedhekel aan vooroordelen. Maar er zijn ook uitzonderingen... Nigerianen die hebben wat dat betreft bij mij een uitzondering. En al helemaal als ze iets willen kopen.

Nee het is mooi van TS om uit te gaan van het goede van de mens, echt je bent een goed mens als je ervan uit gaat dat deze man goede intenties heeft en de enige eerlijke zou zijn. Maar je bent ook naief. Dat is geen zonde, maar dat zou wel eens zonde van je laptop kunnen zijn.

De kans is ergggg groot dat het hier een scam betreft. Maar je weet het pas zeker als je het doet. Dus als ik jou was zou ik het gewoon doen. Probeer en gij zult ontdekken. En het zou leuk zijn als je hier eerlijk zult verslaggeven van hoe de situatie verloopt.

Hoe gaaf zou het zijn als het bij jou goed zou gaan en jij die ene eerlijke treft, dat zou haast om een wonder gaan, die man zouden we moeten eren. Nee echt!

Maar stel je eens voor dat je uit Nigeria komt, en je bent een eerlijk persoon. Dan heb je ook een klote-leven. Op heel de wereld neemt niemand je meer serieus. Ga je dan ook maar scammen, of ga je emigereren? Damn wat fuck...
''Ware rust is niet afwezigheid van beweging, het is evenwicht in de bewegingen.'
pi_128640824
Uiteraard zijn er ook in Nigeria eerlijke mensen.
Die kopen hun laptop dan meestal op de plaatselijke markt.
  vrijdag 5 juli 2013 @ 22:53:02 #162
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_128641119
quote:
3s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 22:48 schreef sig000 het volgende:
Uiteraard zijn er ook in Nigeria eerlijke mensen.
Die kopen hun laptop dan meestal op de plaatselijke markt.
Of krijgen hem van hun vader in België, die hem ongezien via marktplaats koopt *O*
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_128641325
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 22:53 schreef Leandra het volgende:

[..]

Of krijgen hem van hun vader in België, die hem ongezien via marktplaats koopt *O*
Die vaders laten er wat teveel opsturen en daarom zijn ze op de markt in Lagos nog goedkoper dan op MP.
  vrijdag 5 juli 2013 @ 23:02:49 #164
407021 BBQboy
Altijd bewust
pi_128641718
Het verbaast mij hoeveel van dit soort spam e-mail van nigerianen nog dagelijks komt, naiviteit in de wereld is eeuwig blijkt maar weer...
pi_128647270
quote:
Op vrijdag 5 juli 2013 00:44 schreef sig000 het volgende:
Die laptop hier op het forum in vraag en aanbod (V&A) zetten.
Ben je 'm zo kwijt.
Het kwijt worden van de laptop is dan ook het probleem niet.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-07-2013 01:02:53 ]
  zaterdag 6 juli 2013 @ 09:58:51 #166
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_128651386
Het betreft hierom scam, nooit op ingaan.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  zaterdag 6 juli 2013 @ 10:04:19 #167
256140 RhytmicalRemedy
'Respect few,fear none
pi_128651457
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 00:29 schreef HetKlusKonijn het volgende:

[..]

:')

ONZ is een paar deuren verderop. :W
Op zondag 6 juni 2010 12:30 schreef Flounder het volgende:
'Jezus, je bent een echte Nederlander he?'
Op maandag 5 november 2012 01:17 schreef tarantism het volgende:
'speciaal ingelogd om deze post te eren _O_ :D'
pi_128652107
godver TS, heb je wel eens van google gehoord?
There are only 151 Pokémon.
pi_128652639
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 10:50 schreef Eenskijken het volgende:
Tja, hoe vaak ik dat wel niet zie "GOOGLE NOU EENS VERREKTE SUFKUT"

Op kantoor, "Waar staat xxx afkorting voor, weet jij dat?" tegen een andere kantoor miep.
10min later hebben ze het er nog over, terwijl de startpagina al google is :')
pi_128652758
Gewoon doen hoor TS ^O^

What could go wrong?
Ik doe wel vaker zaken met Nigerianen waar ik een mailtje van krijg en ik woon nu op de Bahama's *O*
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_128652786
Naja ik snap dat je niet alle (ongbelangrijke) dingen gaat opzoeken maar als je iets echt niet vertrouwt (met geldzaken) , dan kan een simple 'nigerian scam' search al genoeg zijn. Volgens mij hebben de nederlandse banken ook al officiële waarschuwingen uitgegeven voor dit soort dingen.

En het is gewoon te obvious... c'mon..
There are only 151 Pokémon.
  Milf zaterdag 6 juli 2013 @ 11:36:17 #172
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_128652808
Dit topic :')
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_128653088

Nigeriaanse hit, ik begin steeds meer respect voor die Nigerianen te krijgen _O_
Gvd, hoe kunnen mensen hier toch intrappen. _O_
pi_128653106
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 10:50 schreef Eenskijken het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Nigeriaanse_oplichting
TS, lees even de eerste voorbeeldbrief..

zaterdag 6 juli 2013 @ 23:43:59 #175
363016 NemapoAlcharios
For mother Russia!
pi_128673187
ok sorry jullie hadden gelijk :@ :Y :')
maar ik vind mezelf helemaal niet naďef eerlijk gezegd, ik heb gewoon minder ervaring met marktplaats denk ik dan de meesten hier. forumnerds... maar goed hier is de rest van de conversatie voor wie het nog wil lezen. (ik was ongeveer bij pagina 4 van dit topic er al helemaal van overtuigd dat het een scam was, misschien dat ik gewoon graag die laptop wil verkopen maar dat gaat echt niet mijn gezonde verstand te boven)

nigeriaan:
I am just coming from my Bank now and i am glad to tell you that i have make the payment for your item and i just check my Account now and i found out that the money have been deducted from my account and i hope you should have receive a confirmation e-mail from my Bank and the name of my Bank is Citi Bank So please get the item shipped today and email Citi Bank the tracking number on the receipt given to you at the post office After you have shipped the package or scan the receipt and email it to Citi Bank.This is what Citi Bank will use to manually verify the shipment of the item and immediately transfer the money into your Bank account.Waiting to hear from you soonest when you have send the item and if there is any problem please do let me know

nigeriaan:
I am just coming from my Bank now and i am glad to tell you that i have make the payment for your item and i just check my Account now and i found out that the money have been deducted from my account and i hope you should have receive a confirmation e-mail from my Bank and the name of my Bank is Citi Bank So please get the item shipped today and email Citi Bank the tracking number on the receipt given to you at the post office After you have shipped the package or scan the receipt and email it to Citi Bank.This is what Citi Bank will use to manually verify the shipment of the item and immediately transfer the money into your Bank account.Waiting to hear from you soonest when you have send the item and if there is any problem please do let me know

ik:
you want me to send the item before i have receive the money? i am kind of careful with this on online trading. Therefore we should use a middleman like you propose, but I have used middleman before and received back my package because something went wrong during the delivery, thereby losing the money for sending the item. can you send me the money for shipment into my account first?

nigeriaan:
Hallo Hartelijk dank voor uw mail ja ik kan 100% begrijpen wat je bedoelt en ik wil niet u uw object helemaal verloren zodat wat toevallig is dat uw geld in mindering heeft gebracht op mijn bankrekening en het is klaar om te worden op uw bankrekening en ik u verzekeren dat er echt niets is te vrezen als ik ben iemand die u kunt vertrouwen. Ik ben een verantwoordelijke vrouw met echtgenoot en kinderen en ik hebben ook een goede baan als arts, zodat ik niet uw vertrouwen voor welke reden verraden zou. Ik wil dat je te voelen veilig hier want ik ben een echte persoon en ik beloof u dat u uw geld hebben zal zo snel als je deed wat ze zeiden dat je moet doen is dat niet mijn bank wilt gebruiken voor om het even wat bij allen is alleen voor hen te beschermen van zowel de koper als de verkoper van fraude die er nu pls proberen te begrijpen me en ik beloof u dat ik niet u laten zal dageraad zult u uw geld en mijn man hebben ook zal hebben zijn object zo hoop van u te horen zodra nadat u het item hebt stuur en niet vergeet om e-mail de ontvangst aan mijn Bank als de gevraagde
(ik moest best wel lachen om deze)

ik:
Oh gaan we weer nederlands praten? Ik snap heel goed dat ik ik het geld ontvang als ik het verzendbewijs stuur naar de bank, als ik de laptop verstuurd heb. Het is alleen belangrijk dat u betaald voor de verzendkosten van tevoren, omdat het dus fout zou kunnen gaan. ik zal het pakketje sturen nadat u het geld overgemaakt hebt ( ¤34,30) naar (...). Ik wil dus wel dat u van tevoren de verzendkosten betaald.
ok i'll repeat this in english in case you don't understand the dutch (really you should talk english as well, your dutch is not very comprehensive). I want you to pay me the money for the shipping beforehand. I will send the laptop after you have transferred the ¤34,30 into my bank account.

nigeriaan:
Thanks to the mail,sending money for shipping is a good deal but I can't because the total amount has already been deducted from my account and will be in your bank account as soon as you get back to my bank with the shipment proof you really have nothin to worry about,all you just have to do is to follow the bank instruction ,hope to hear from you soon.

ik:
sorry this is not possible, i want to see the money in my bank account first. i'll send it back to you when the middle man has made the transaction, it's either this or i don't send the package.
I am very sorry but this is just the only option for me. because if i send it and something goes wrong the laptop will be send back and i have lost the cost for shipping. therefore you have to pay me for this first.
if you don't want this contact your bank and they will give you back your money.

ik:
so will you still pay for the shipping? i went to the post office this afternoon but they adviced me to let you pay for the shipment before i send it. Or is the deal off?

nigeriaan:
Hello,well i do understand and appreciate your you concern like i said before you have nothing to worry about because the money has been deducted from my account,all you have to do now is to go to the post office and send the item to the required address,then you have to e-mail the barcode which will be given to you at the post office to my bank and i can guaranty you that you will get the money within 24 hours because this is an international transfer all this are to protect the seller are the buyer you know we have to be careful with any Internet sales because we do not know each other only the bank can fight for us if there is cheating because the bank have my full information and they can locate me and you of course i want us to give it a try because this is actually the first time i and buying goods online so i do not want to make any mistake that is why i am following the banks order and i will be glad if you can do the same hope to hear from you soon.

ik:
ok so you will send the ¤34,30 first for shipping cost? i will send it back after i receive the 360 euro payment ofcourse. If you won't i will sell the laptop to someone else. You have to understand i have to go through a lot of trouble to send it all the way over to nigeria. that's why you have to pay for shipping first. i might as well sell it to someone in the netherlands where i won't have to be involved in international shipping costs which might cause me to lose 34 euro.

nigeriaan:
u can sell it

ik: (ik weet het, ik liet me een beetje gaan hier maar ik wens hem echt dingen toe, en vind het best wel kut dat dit al zo lang bestaat maar dat er blijkbaar niks tegen gedaan wordt)
*Puts on highwayman mask*
"Hello, i am the wallet inspector, can i see your wallet?*

how fucking obvious do you think you are? do you really think i am this dumb? just know i'll report you to the police. I hope they will take action against you. you have to scam because you are poor filthy Nigerian scum. Too bad you live in such poor conditions where you have to scam to make a living. Being poor is no excuse for scamming, you'd be better of dead!

nigeriaan:
Go to hell stupid smelling Dutch do u think I will just send you my money idiot

ik:
you are the cancer in this world, at least i have money so i don't have to scam people like you do. live your live in poverty and agony. so long good sir!

jammer dat ik hem niet heb kunnen scammen. als ik hem echt het gevoel had geven dat ik het zou opsturen voor 37 euro was het misschien wel gelukt.
ik kan geen spoilers lezen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')