Ik ben er van overtuigd dat hopp en hubbard de twee zijn waar we nog veel van gaan horen de komende jaren.quote:
zie in hopp meer dan die hubbardquote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:00 schreef icloud het volgende:
[..]
Ik ben er van overtuigd dat hopp en hubbard de twee zijn waar we nog veel van gaan horen de komende jaren.
Ik ben er van overtuigd dat de nieuwe mvg hier tussen zit.
heeft denk ik met de stijl te maken, grip van Hopp is veel losser, hubbard staat er maar stijf bijquote:
Ik weet niet waar jij je info vandaan haalt maar zijn dochter(naomi) en ook zijn vrouw zijn het die de kapsels verzinnen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 08:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als grootste fan van Snakebite moet je toch wel weten dat zijn vrouw de kapsels van Wright verzorgt. Valt me erg tegen van je, San.
maar de vrouw is kapster. Meldt Jacques al tijden nog een bronquote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:05 schreef SanAnt het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij je info vandaan haalt maar zijn dochter(naomi) en ook zijn vrouw zijn het die de kapsels verzinnen.
[ afbeelding ]
Weltrusten aan alle en gogo Jelle(geen pedo ,alleen een X een foto´tje gestuurd)
http://www.dailymail.co.u(...)s-crazy-haircut.htmlquote:Wright is known for showing off a collection of weird and wonderful hairstyles, which change at every tournament. They are created by his wife, Joanne, who is a professional hairdresser.
En jij hebt opeens vertrouwen in de RTL bendequote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
maar de vrouw is kapster. Meldt Jacques al tijden
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:07 schreef SanAnt het volgende:
[..]
En jij hebt opeens vertrouwen in de RTL bende![]()
![]()
![]()
![]()
Wat denk je over Michael Smith. Ik vind hem geen gekke speler. Ik zie wel potentie in hem. Verder ben ik het met je eens dat Hopp meer potentie heeft dan Hubbard.quote:
Michael Smith is een groot talent inderdaad, alleen heb ik niets met zijn uitstraling en uiterlijk. Dik vies ventje met zijn tattoo's alleszquote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:23 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Wat denk je over Michael Smith. Ik vind hem geen gekke speler. Ik zie wel potentie in hem. Verder ben ik het met je eens dat Hopp meer potentie heeft dan Hubbard.
Nooit. Michael was bijzonder die deed dingen op zijn 17de wat niemand ooit had/heeft gedaan.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:00 schreef icloud het volgende:
[..]
Ik ben er van overtuigd dat hopp en hubbard de twee zijn waar we nog veel van gaan horen de komende jaren.
Ik ben er van overtuigd dat de nieuwe mvg hier tussen zit.
Eens en Newton-Klaasen kan ook wel een kraker worden. Ik ga voor Haavisto,Nicholson,Hamilton,King,Newton,Mike, Lewis en Painter. Kan zomaar de zoveelste Mvg- King worden. Die zien elkaar echt te vaak de laatste tijd.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:11 schreef Limburgman het volgende:
Jani Haavisto v Justin Pipe
Max Hopp v Paul Nicholson
Andy Hamilton v Terry Jenkins
Ronnie Baxter v Mervyn King
Wes Newton v Jelle Klaasen
Michael van Gerwen v Kurt Van De Rijck
Adrian Lewis v Mensur Suljovic
Kevin Painter v John Part
M'n voorspellingen voor vanavond: Pipe, Nicholson, Hamilton, King, Newton, Van Gerwen, Lewis, Part.
Allemaal mooie partijen, maar ik denk dat Hamilton/Jenkins, Baxter/King en Painter/Part de spannendste zullen worden
Pipe zijn broer is afgelopen week overleden, die zal vast in een emotionele dip zitten. Haavisto vind ik wel een aardige speler die het zeer goed heeft gedaan op WK Landen en het Anderson op het PDC WK nog even lastig maakte.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:48 schreef icloud het volgende:
Ik twijfel nog tussen jani en pipe en painter/part, iemand advies over deze twee partijen?
Kurt de rijk is een 1?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:51 schreef icloud het volgende:
Jani Haavisto - Justin Pipe
Max Hopp - Paul Nicholson
Andy Hamilton - Terry Jenkins
Ronnie Baxter - Mervyn King
Wes Newton - Jelie Klaasen
Michael Van Gerwen - Kurt Van de Rijk : 1
Adrian Lewis - Mensur Suljovic
Kevin Painter - John Part
Hier wilde ik op gokken, twijfel alleen nog ivm painter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |