Zo dat zijn teksten. Die kan in een tegeltje.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:26 schreef Ajacied422 het volgende:
rot toch op vincent
roepen ze altijd van ik weet waar het aan ligt en ik ga er keihard aan werken, volgende keer is het nog steeds hetzelfde.
Omdat zijn dochter hem van een alternatieve haarstijl voorziet ,is het gelijk een mongool???quote:
De Pipe uit?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
en die is down na het overlijden van zijn broer vorige week
Als grootste fan van Snakebite moet je toch wel weten dat zijn vrouw de kapsels van Wright verzorgt. Valt me erg tegen van je, San.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 04:56 schreef SanAnt het volgende:
[..]
Omdat zijn dochter hem van een alternatieve haarstijl voorziet ,is het gelijk een mongool???
Ik zie liever hem op tv dan die vieze dikke zwijnen![]()
+ hij is gewoon goed aan het gooien (op gisteren na dan)
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 08:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als grootste fan van Snakebite moet je toch wel weten dat zijn vrouw de kapsels van Wright verzorgt. Valt me erg tegen van je, San.
Zo jij bent wel een hele goeie fan. En na een clown nu ook al voor een pedo?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:27 schreef SanAnt het volgende:
GvD SnakeBite eruit![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Gelukkig lag ik lekker te slapen dus de game gemist .
Dan maar Jelle supporten.
Had Barney anders echt in de shit gekomen als die Duitser de dubbels raakte. Barney moet wel met veel beter om de hoek komen om Thornton op zij te zetten. Webster was ook een groot drama zoals verwacht. Wade kijkt meer uit naar het potje tegen Caven.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:21 schreef hafcfan het volgende:
Wat waren die laatste 2 partijen matig zeg. Vooral die Duitser maakte er een potje van.
Het probleem is dat ik een groot fan van paultje ben maar tegelijkertijd ook een zwak voor hopp heb, ik gun het hem zo om eens goed te winnen en goed door te breken.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vind die eerste partij meer verschrikkelijk dan hopp nicho
hubbard wordt imo te veel gehypedquote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:54 schreef icloud het volgende:
[..]
Het probleem is dat ik een groot fan van paultje ben maar tegelijkertijd ook een zwak voor hopp heb, ik gun het hem zo om eens goed te winnen en goed door te breken.
Vind het trouwens jammer dat hubbart niet meedoet, een van de grotere aanstormende talenten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |