Hoezo?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:06 schreef icloud het volgende:
Ik heb respect voor zijn doorzettingsvermogen maar deze man moeten ze tegen zichzelf in bescherming nemen.
hadden ze priestley ook in bescherming moeten nemen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:07 schreef icloud het volgende:
Dit is toch niks, het is veel te langzaam, hij houd de wedstrijd op en frustreert het proces.
Ja begeven moment moet je kiezen voor een goede pot.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
hadden ze priestley ook in bescherming moeten nemen.
Dan sla ik alle wedstrijden met hem over. Ongetwijfeld een aardige vent, maar niet de speler die mij het meest aanspreekt qua gooistijl.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Pipe in de premier league? die gaat binnen de kortste keren een potje kooivechten met wat mensen uit de publiek.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Pipe in de premier league? die gaat binnen de kortste keren een potje kooivechten met wat mensen uit de publiek.
God allemachtig wat idiote fedachten pipe in de plquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:13 schreef Ajacied422 het volgende:
ik blijf kijken, puur omdat het darts is.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:14 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Dan sla ik alle wedstrijden met hem over. Ongetwijfeld een aardige vent, maar niet de speler die mij het meest aanspreekt qua gooistijl.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik blijf kijken, puur omdat het darts is.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:22 schreef hafcfan het volgende:
Pedo Jelle heeft hem sneller stijf voor de PC dan Pipe.
enige potje op tv was dan oo ktegen ovensquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:40 schreef hafcfan het volgende:
Deze Hopp zal best een talent zijn, maar op de vloer en op tv heb ik hem nog niet veel zien doen. Volgens mij ook geen tour card gehaald.
Nu zit het hem weer niet tegen qua loting.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
enige potje op tv was dan oo ktegen ovens
hamilton dacht ik.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:43 schreef hafcfan het volgende:
Tegen wie moet de winnaar? Die gaat er sws af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |