quote:
Harmeling zat nog niet bij Mart toch?quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:25 schreef Redefine het volgende:
Zou Edwin na het einde van deze week nog bij Bibe le Velo gaan zitten? Aangezien Rob Harmeling ook overal zit.
Rob komt later deze ronde nog.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:28 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Harmeling zat nog niet bij Mart toch?
(al zal die vast nog eens langs komen)
Gelukkig. De chemie tussen hem en Mart is mooi. Bij andere programma's komt hij wat minder uit de verf heb ik het idee.quote:
Op Rob zijn bingo kaart stat: "Dat doet pijn Mart."quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Gelukkig. De chemie tussen hem en Mart is mooi. Bij andere programma's komt hij wat minder uit de verf heb ik het idee.
Zeker de moeite waard om te kijken. Minimaal om met een schuin oog naar te kijkenquote:
Top ga ik dan dus maar doen als het weer een saaie etappe wordtquote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:21 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zeker de moeite waard om te kijken. Minimaal om met een schuin oog naar te kijken
Bidden vanaf 4u. Slapen om 20.45.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat een vieze man nu op nederland 1.
Gelukkig compenseert DeMart dit straks weer.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat een vieze man nu op nederland 1.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |