En dan krijg je een bak omerta-geld van TSquote:Op vrijdag 5 juli 2013 07:22 schreef Piger het volgende:
Ik denk dat ik een website opzet met negatieve reviews over TS. Is dat smaad?
Dat het om feiten gaat sluit laster per definitie uit, maar smaad nog niet.quote:
wordt dit dan gezien als een soort pyramid scheme?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 08:23 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
En dan krijg je een bak omerta-geld van TS![]()
En dan ga ik een website opzetten met negatieve reviews over jou
Mwah, als hij duizend(en) euro's hiermee heeft verloren op een onterechte manier, kan ik hem geen ongelijk geven.quote:
sssh je mag die naam hier niet noemenquote:
WGR / 'Bedreigd' om negatieve reviews offline te halenquote:Op maandag 15 juli 2013 23:35 schreef Rio het volgende:
[..]
Heb ik niet op mijn ultrahippe smartphone..
wel op pagina 1quote:Op maandag 15 juli 2013 23:35 schreef Rio het volgende:
[..]
Heb ik niet op mijn ultrahippe smartphone..
Naam van het bedrijf in kwestie heb ik maar weggehaald, alhoewel iedereen weet over welk bedrijf dit gaat.quote:Beste bezoeker, onlangs heb ik op deze blog een aantal berichten geplaatst waarin ik een geschil met *** beschreef. Naar aanleiding hiervan ben ik opnieuw in contact gekomen met *** en zijn we tot een passende oplossing gekomen. Bedankt voor uw bezoek.
Ik hoop echt dat je verschrikkelijk hard genaaid wordt. Tyfus. Wat ben jij een goedkoop iemand. Idealen en anderen behoeden voor het leed dat jou is aangedaan is blijkbaar minder belangrijk dan geld. Jij gaat het later echt niet maken in je leven. Je zou je eigen zusje nog bezwangeren als je er maar genoeg geld voor kreeg. Ik walg van je.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:04 schreef eentweedrievraag het volgende:
Nogmaals; over een aantal dagen komt er een verklaring op de website. Jullie kunnen dan alles lezen over het hoe & waarom.
Er is een passende oplossing gevonden, het is niet nodig om hier over door te gaan.
Maar hij zo zijn geld terug krijgen?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:48 schreef Faux. het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat je verschrikkelijk hard genaaid wordt. Tyfus. Wat ben jij een goedkoop iemand. Idealen en anderen behoeden voor het leed dat jou is aangedaan is blijkbaar minder belangrijk dan geld. Jij gaat het later echt niet maken in je leven. Je zou je eigen zusje nog bezwangeren als je er maar genoeg geld voor kreeg. Ik walg van je.
kusje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |