Weet niet of er nog behoefte is aan een deel 2? Zo niet dan wordt het vanzelf wel geslotenquote:Hallo allen.
Ik heb een slechte ervaring gehad met een bedrijf, waardoor ik financiële schade ben opgelopen. Ik maakte de fout om de positieve reviews over het bedrijf te geloven. Wat is hier fout aan? Nou, alle positieve reviews staan op hun eigen website en zijn niet te controleren.
Ik heb zo duizenden euro's verloren. Ik plaatste eerst een negatieve review, ik heb deze weggehaald omdat mij werd verteld dat er een compensatie tegenover zou staan. Dit is nooit gebeurd. Ik heb dus besloten om een website toe te wijden aan mijn ervaring met dit bedrijf, en er overal op het internet reviews over te paatsen. Momenteel staat mijn website, dus een negatieve review over een bedrijf, op de 1e pagina van google wanneer er naar reviews wordt gezocht.
Nu nam het bedrijf contact met mij op en zij vertelden mij dat ik mijzelf een plezier zou doen als ik de website offline haal en alle reviews verwijder. Ze dreigden met juridische & financiele gevolgen, en dat wat ik doe 'smaad' is en illegaal. Ze willen dus dat ik alle negatieve reviews z.s.m. offline haal. Wat ik ervoor terug krijg? Ze zijn er heel vaag over, maar waarschijnlijk is het weer niets.
Nu is mijn vraag: mag een bedrijf dit zomaar doen, en is het schrijven van negatieve reviews - zelfs wanneer je zegt dat het oplichters zijn (zolang maar duidelijk is dat het de mening van een persoon is), verboden / tegen de wet?
Of proberen zij nu gewoon alle negatieve reviews te censureren en zo nietsvermoedende studenten te lokken?
Negatieve ervaringen over computerprobleemquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:02 schreef n00b13 het volgende:
Echt een hekel hieraan he...
We moeten TS eigenlijk aan de schandpaal nagelen. Foto alles...
Waarom eigenlijk pas over een aantal dagen?quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:04 schreef eentweedrievraag het volgende:
Nogmaals; over een aantal dagen komt er een verklaring op de website. Jullie kunnen dan alles lezen over het hoe & waarom.
Er is een passende oplossing gevonden, het is niet nodig om hier over door te gaan.
eeerst moet het nog gestort worden, maar TS is skeptisch hierover omdat het bedrijf in het verleden ook al beloftes heeft gemaakt.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:05 schreef rene90 het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk pas over een aantal dagen?
computerprobleem wil de spanning er een beetje inhouden.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:05 schreef rene90 het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk pas over een aantal dagen?
quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:06 schreef Maax het volgende:
[..]
eeerst moet het nog gestort worden, maar TS is skeptisch hierover omdat het bedrijf in het verleden ook al beloftes heeft gemaakt.
Maar dat toegeven in dit topic wilt hij niet
Owja... Je zit een partij stampij te schoppen van hier tot Tokio en nu is het ineens niet nodig om erover door te gaan. Je had van tevoren moeten bedenken dat het zo niet werkt natuurlijkquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:04 schreef eentweedrievraag het volgende:
Nogmaals; over een aantal dagen komt er een verklaring op de website. Jullie kunnen dan alles lezen over het hoe & waarom.
Er is een passende oplossing gevonden, het is niet nodig om hier over door te gaan.
Misschien heeft hij toch die geheimhoudingsverklaring getekend in ruil voor geld?quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:14 schreef CherryOnTop het volgende:
TS mag waarschijnlijk niet openbaar maken dat het bedrijf financieel zwicht voor klachten.
zijn naam is makkelijk vindbaar als je een whois op het domeinnaam uitvoert. maar goed, wat heb je er aan, is niet alsof TS echt wat verkeerds heeft gedaan.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:02 schreef n00b13 het volgende:
Echt een hekel hieraan he...
We moeten TS eigenlijk aan de schandpaal nagelen. Foto alles...
of hij krijgt een boete als hij daadwerkelijk door gaatquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:47 schreef Azerdion het volgende:
[..]
Misschien heeft hij toch die geheimhoudingsverklaring getekend in ruil voor geld?
Behalve dat hij homo's aan de schandpaal nagelt op internet:quote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:02 schreef Adames het volgende:
[..]
zijn naam is makkelijk vindbaar als je een whois op het domeinnaam uitvoert. maar goed, wat heb je er aan, is niet alsof TS echt wat verkeerds heeft gedaan.
echt, he..quote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:24 schreef VacaLoca het volgende:
Godver, dat ik hier tijd aan verspilt heb.
TS
Nee is op feiten gebaseerdquote:Op vrijdag 5 juli 2013 07:22 schreef Piger het volgende:
Ik denk dat ik een website opzet met negatieve reviews over TS. Is dat smaad?
En dan krijg je een bak omerta-geld van TSquote:Op vrijdag 5 juli 2013 07:22 schreef Piger het volgende:
Ik denk dat ik een website opzet met negatieve reviews over TS. Is dat smaad?
Dat het om feiten gaat sluit laster per definitie uit, maar smaad nog niet.quote:
wordt dit dan gezien als een soort pyramid scheme?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 08:23 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
En dan krijg je een bak omerta-geld van TS![]()
En dan ga ik een website opzetten met negatieve reviews over jou
Mwah, als hij duizend(en) euro's hiermee heeft verloren op een onterechte manier, kan ik hem geen ongelijk geven.quote:
sssh je mag die naam hier niet noemenquote:
WGR / 'Bedreigd' om negatieve reviews offline te halenquote:Op maandag 15 juli 2013 23:35 schreef Rio het volgende:
[..]
Heb ik niet op mijn ultrahippe smartphone..
wel op pagina 1quote:Op maandag 15 juli 2013 23:35 schreef Rio het volgende:
[..]
Heb ik niet op mijn ultrahippe smartphone..
Naam van het bedrijf in kwestie heb ik maar weggehaald, alhoewel iedereen weet over welk bedrijf dit gaat.quote:Beste bezoeker, onlangs heb ik op deze blog een aantal berichten geplaatst waarin ik een geschil met *** beschreef. Naar aanleiding hiervan ben ik opnieuw in contact gekomen met *** en zijn we tot een passende oplossing gekomen. Bedankt voor uw bezoek.
Ik hoop echt dat je verschrikkelijk hard genaaid wordt. Tyfus. Wat ben jij een goedkoop iemand. Idealen en anderen behoeden voor het leed dat jou is aangedaan is blijkbaar minder belangrijk dan geld. Jij gaat het later echt niet maken in je leven. Je zou je eigen zusje nog bezwangeren als je er maar genoeg geld voor kreeg. Ik walg van je.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:04 schreef eentweedrievraag het volgende:
Maar hij zo zijn geld terug krijgen?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:48 schreef Faux. het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat je verschrikkelijk hard genaaid wordt. Tyfus. Wat ben jij een goedkoop iemand. Idealen en anderen behoeden voor het leed dat jou is aangedaan is blijkbaar minder belangrijk dan geld. Jij gaat het later echt niet maken in je leven. Je zou je eigen zusje nog bezwangeren als je er maar genoeg geld voor kreeg. Ik walg van je.
kusje.
Dat is niet bekend nog. TS zwijgt als een graf. (Of ligt nu in een graf, dat weten we natuurlijk ook niet).quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:51 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Maar hij zo zijn geld terug krijgen?
Of heeft hij een hoop zwijggeld gekregen.
Dat laatste.quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:51 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Maar hij zo zijn geld terug krijgen?
Of heeft hij een hoop zwijggeld gekregen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |