Denk het ja.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:48 schreef Bitterlemon het volgende:
Misschien is ONZ wel "op" na al die jaren.
Die kwam toch ook klaar in zo'n mokkel terwijl ze toen net zei dat ze niet aan 'birth-control' zat ?quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat ene filmpje met die dikke man met kleine piemel gezien dat die meiden echt fuuuucking ongeinteresseerd kijken omdat ze niet eens wat voelen van die piemel? Die man is echt zo goor
Uhm kan welquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:49 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Die kwam toch ook klaar in zo'n mokkel terwijl ze toen net zei dat ze niet aan 'birth-control' zat ?
quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:47 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nope. Niemand waardeert het meer, dus ik doe geen moeite meer.
Heb vaak genoeg echt topics gemaakt met moeite in een OP, die zakken gewoon weg.
Hier nog een keer stoned bedacht om op één dag een kwaliteitsinjectie te doen. Gewoon een week lang topics maken en dan op één moment los laten, kwaliteitstopics kicken van vroeger enzo....
Maar nee, ik ga daar niet meer mee aan de slag, het heeft toch geen zin
whehehehe bedoel je dan die ene van die gast die die meisjes betaalde en dat hij dat dan vanuit verschillende camerahoeken wilde filmen dus dat hij helemaal ging vertellen hoe ze moesten liggen, en dat die meiden daar dan idd echt zo lagen van 'uhh, ok..' en hij dan zei dat ze moesten kreunen enzo en ze dan in de lach schoten en echt mega nep gingen kreunen?quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat ene filmpje met die dikke man met kleine piemel gezien dat die meiden echt fuuuucking ongeinteresseerd kijken omdat ze niet eens wat voelen van die piemel? Die man is echt zo goor
Jaquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:49 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Die kwam toch ook klaar in zo'n mokkel terwijl ze toen net zei dat ze niet aan 'birth-control' zat ?
Geen idee, wacht ik DM je wel even dan weet je of ik dezelfde bedoelquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:51 schreef Moira. het volgende:
[..]
whehehehe bedoel je dan die ene van die gast die die meisjes betaalde en dat hij dat dan vanuit verschillende camerahoeken wilde filmen dus dat hij helemaal ging vertellen hoe ze moesten liggen, en dat die meiden daar dan idd echt zo lagen van 'uhh, ok..' en hij dan zei dat ze moesten kreunen enzo en ze dan in de lach schoten en echt mega nep gingen kreunen?![]()
quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:53 schreef Monopoly het volgende:
Ja, dat vieze filmpje kijken en ondertussen lekker in bed gaan liggen
Ik groet u allen broeders en zusters. Kort maar krachtig dagje op FOK!. Morgen weer een dag.
"Does that hurt?"quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:54 schreef Vaseline_ het volgende:
Hahaha ik ga stuk dat in het begin "Okay can you tell me what this is" en dat ie dan z'n pik afveegt
Het ligt toch ook gewoon echt niet lekker voor die meiden hoe hij zich er vol opgooit en vervolgens niet eens penetreert maar die piemel ervoor hangtquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:58 schreef Moira. het volgende:
[..]
"Does that hurt?"
".. No."
"Make some noise."
- "Oh, erhh, I don't make noises during sex."
"I first do some simulated sex."
- "So you like, don't really do it?"
"Sometimes I do, like right now."
*awkward sex moves*
Veeg me op
ik zou ook echt zoiets hebben van, wtf doe jijquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Het ligt toch ook gewoon echt niet lekker voor die meiden hoe hij zich er vol opgooit en vervolgens niet eens penetreert maar die piemel ervoor hangt
neh maar stuur maar, kijk wel mobielquote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ben je alweer thuis? Stuur ik je de link
Haha, baas.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:02 schreef Onorgineel het volgende:
[ afbeelding ]
oke sorry maar ik gaf zojuist een gniffeltje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |