Whehe, maar jij hebt vannacht wss wel geslapenquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:25 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Toen ik net in de schoolbankjens zat, verschil moet er zijn
schelequote:Op donderdag 4 juli 2013 23:20 schreef Monopoly het volgende:
Bagger kwaliteit foto's omdat webcam laptop
Zo ging de treinreis in de eerste klas er aan toe. Verschrikkelijk stoned en ook al aardig wat bier achter de kiezen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Afijn, overgestapt op Amersfoort zonder problemen. Op de stoptrein naar huis viel ik in slaap (vannacht niet geslapen dus die slaap kickte er in als een muthafuckah). En uiteraard net wakker worden als je weg rijdt van het station waar je moet uitstappen. Dus ik kon op het volgende station er uit, en wachten op de trein terug
Oh ja, toen ik compleet naar de klote van de drank en wiet wakker werd, kwam ik tot de conclusie dat de verkoudheid die ik probeerde te onderdrukken toch doorzette en ik nu dus zo verkouden als de pest benEn dat dat morgen en overmorgen nog harder door zal zetten, mijn lichaam kennende.
Gezellig dagje wel verder
Al mijn FB posts vandaag (op die van die portomonee na vanmorgen) waren gepost terwijl ik al onder invloed wasquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heb Mono z'n berichtjes zo gelezen dat ik dacht dat jij mee wasmaar ik stoned dus don't blame me
Ja, dat dan weer wel, ook zonder alcohol in m'n bloedquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:26 schreef Moira. het volgende:
[..]
Whehe, maar jij hebt vannacht wss wel geslapen
ik voel gewoon nog steeds al die wijn door m'n aderen stromen johquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:27 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Ja, dat dan weer wel, ook zonder alcohol in m'n bloed
ik heb eens 3x het rondje gereden, van begin tot eindstation en weer terug, je had die conducteur zien lachenquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Huh maar Moira is toch met je mee? Hoe val je dan in slaap en 't station missen?
dat jij het volhoudt na een nacht doorhalen man, ik doe het je niet na.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:20 schreef Monopoly het volgende:
Bagger kwaliteit foto's omdat webcam laptop
Zo ging de treinreis in de eerste klas er aan toe. Verschrikkelijk stoned en ook al aardig wat bier achter de kiezen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Afijn, overgestapt op Amersfoort zonder problemen. Op de stoptrein naar huis viel ik in slaap (vannacht niet geslapen dus die slaap kickte er in als een muthafuckah). En uiteraard net wakker worden als je weg rijdt van het station waar je moet uitstappen. Dus ik kon op het volgende station er uit, en wachten op de trein terug
Oh ja, toen ik compleet naar de klote van de drank en wiet wakker werd, kwam ik tot de conclusie dat de verkoudheid die ik probeerde te onderdrukken toch doorzette en ik nu dus zo verkouden als de pest benEn dat dat morgen en overmorgen nog harder door zal zetten, mijn lichaam kennende.
Gezellig dagje wel verder
Dat komt wel goed broeder. No worries.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:27 schreef Studeur het volgende:
2 sinaasappels, 2 bananen en een zootje aardbeien in de blender getyft waardoor ik nu een halve liter fruitshake heb om weg te atten.
daarnaast wat vitaminepillen van mn ma naar binnengegooid.
als dit niet goed voor me is weet ik het ook niet meer.
nicequote:Op donderdag 4 juli 2013 23:27 schreef Studeur het volgende:
2 sinaasappels, 2 bananen en een zootje aardbeien in de blender getyft waardoor ik nu een halve liter fruitshake heb om weg te atten.
hij zit hier alquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:28 schreef Studeur het volgende:
[..]
dat jij het volhoudt na een nacht doorhalen man, ik doe het je niet na.
ga je nu naar moira?
ook niet ff wakker maken ofzoquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:28 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
ik heb eens 3x het rondje gereden, van begin tot eindstation en weer terug, je had die conducteur zien lachen
true. ga ook niet meer blowen vanavond.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:28 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat komt wel goed broeder. No worries.
Neem ook lichamelijk rust. Ga een klein stukje lopen en dan ff strekken ofzo, beetje relaxen daarna en proberen slaap te vatten. Dan voel je je morgen echt stukken beter bro
Dat na het doorhalen is ook wel omdat ik het al tijden heb gedaan voorheen. Heb daar niet veel moeite mee.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:28 schreef Studeur het volgende:
[..]
dat jij het volhoudt na een nacht doorhalen man, ik doe het je niet na.
ga je nu naar moira?
Fruit, goeie, ff kiwi halenquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:27 schreef Studeur het volgende:
fuck thatquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:28 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat komt wel goed broeder. No worries.
Neem ook lichamelijk rust. Ga een klein stukje lopen en dan ff strekken ofzo, beetje relaxen daarna en proberen slaap te vatten. Dan voel je je morgen echt stukken beter bro
Als ik een nacht doorhaal kan ik het ene moment hebben dat ik de complete dag in een halve roes zit, waarbij als ik ga zitten ik bijna handmatig m'n oogleden omhoog moet houden, en de andere keer gaat 't weer primaquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:30 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat na het doorhalen is ook wel omdat ik het al tijden heb gedaan voorheen. Heb daar niet veel moeite mee.
Merk wel dat ik slomer ben, bepaalde dingen niet meer op de automatische piloot doe, en dat mijn evenwicht dan wel iets minder is. Maar no biggie verder op zich..
douchen, bazenplanquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:30 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
fuck that
gewoon 40 graden douchen en comaslapen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |