Maar als ik ziek was en gewoon rookte werd ik ook al misselijker dus misschien daardoor een beetjequote:Op donderdag 4 juli 2013 23:17 schreef Sardu het volgende:
[..]
Denk het. Alleen bij een flinke kater wil het nog wel eens een foute keuze zijn.
Dan moet ik er helemaal niet aan denkenquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:17 schreef Sardu het volgende:
[..]
Denk het. Alleen bij een flinke kater wil het nog wel eens een foute keuze zijn.
nee ik doe gewoon alsofquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:16 schreef Onorgineel het volgende:
Ben ik de enige die van een joint juist nog zieker word?
ohquote:guest-264026 changed nickname to stu
[11:09 PM] stu: SUP
[11:10 PM] stu left the room.
Zullen we samen lesbi zijn?quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja, ja. Zag wel hoe je naar me keek zondag, met die ubergeile oogjes van je.
Vaak lijkt het een goed idee, dan kom je er achter dat het misschien toch niet helemaal jofel is en ben je te laat.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:18 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Dan moet ik er helemaal niet aan denken
quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:20 schreef Monopoly het volgende:
Bagger kwaliteit foto's omdat webcam laptop
Zo ging de treinreis in de eerste klas er aan toe. Verschrikkelijk stoned en ook al aardig wat bier achter de kiezen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Afijn, overgestapt op Amersfoort zonder problemen. Op de stoptrein naar huis viel ik in slaap (vannacht niet geslapen dus die slaap kickte er in als een muthafuckah). En uiteraard net wakker worden als je weg rijdt van het station waar je moet uitstappen. Dus ik kon op het volgende station er uit, en wachten op de trein terug
Oh ja, toen ik compleet naar de klote van de drank en wiet wakker werd, kwam ik tot de conclusie dat de verkoudheid die ik probeerde te onderdrukken toch doorzette en ik nu dus zo verkouden als de pest benEn dat dat morgen en overmorgen nog harder door zal zetten, mijn lichaam kennende.
Gezellig dagje wel verder
qftquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:21 schreef Sardu het volgende:
[..]
Vaak lijkt het een goed idee, dan kom je er achter dat het misschien toch niet helemaal jofel is en ben je te laat.
Ditquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:21 schreef Sardu het volgende:
[..]
Vaak lijkt het een goed idee, dan kom je er achter dat het misschien toch niet helemaal jofel is en ben je te laat.
Haat aan die situatiesquote:
Huh maar Moira is toch met je mee? Hoe val je dan in slaap en 't station missen?quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:20 schreef Monopoly het volgende:
Bagger kwaliteit foto's omdat webcam laptop
Zo ging de treinreis in de eerste klas er aan toe. Verschrikkelijk stoned en ook al aardig wat bier achter de kiezen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Afijn, overgestapt op Amersfoort zonder problemen. Op de stoptrein naar huis viel ik in slaap (vannacht niet geslapen dus die slaap kickte er in als een muthafuckah). En uiteraard net wakker worden als je weg rijdt van het station waar je moet uitstappen. Dus ik kon op het volgende station er uit, en wachten op de trein terug
Oh ja, toen ik compleet naar de klote van de drank en wiet wakker werd, kwam ik tot de conclusie dat de verkoudheid die ik probeerde te onderdrukken toch doorzette en ik nu dus zo verkouden als de pest benEn dat dat morgen en overmorgen nog harder door zal zetten, mijn lichaam kennende.
Gezellig dagje wel verder
Correct, net als dat ik laatst op het moment dat ik fok (quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:22 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Haat aan die situatiesVooral die eerste seconde dat je dat realiseert
Dan heb je zo'n hekel aan de hele wereld
Nee, ik was met klasgenoten.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Huh maar Moira is toch met je mee? Hoe val je dan in slaap en 't station missen?
Huh hoezo zou ik met hem mee zijn gegaan?quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Huh maar Moira is toch met je mee? Hoe val je dan in slaap en 't station missen?
Ik had ook wel vies naar Vas willen kijken.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja, ja. Zag wel hoe je naar me keek zondag, met die ubergeile oogjes van je.
omdat jullie ntb zijnquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:23 schreef Moira. het volgende:
[..]
Huh hoezo zou ik met hem mee zijn gegaan?
Heb Mono z'n berichtjes zo gelezen dat ik dacht dat jij mee wasquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:23 schreef Moira. het volgende:
[..]
Huh hoezo zou ik met hem mee zijn gegaan?
Toen ik net in de schoolbankjens zat, verschil moet er zijnquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:25 schreef Moira. het volgende:
[..]
waarheid, maar ik ben om 8 uur lekker gaan slapen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |