voel me niet helemaal fit. zie spierwit toen ik in de spiegel keek. maar verder gaat het goedquote:
Ja stu het zit moira hartstikke dwars allemaalquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:11 schreef Moira. het volgende:
Waarom die [ afbeelding ] PI lieve Stu'tje?
welterusten oude kale wietjatterquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:11 schreef LompeHork het volgende:
Goed, ik ga m'n bed maar eens opzoeken![]()
quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:11 schreef Studeur het volgende:
[..]
voel me niet helemaal fit. zie spierwit toen ik in de spiegel keek. maar verder gaat het goed
Trustenquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:11 schreef LompeHork het volgende:
Denk dat ik nog wel wat kan leren, zo goed ben ik er ook niet in. Wel een keer lachen voor een meet inderdaad. Ben ooit in oostenrijk een meisje tegengekomen die fanatiek was met magic, om daarna met haar in de kroeg een paar handjes te spelen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:07 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nah, ik speelde altijd wel graveyard-decks, is een tijdje weg geweest maar door de game kom ik weer dingen tegen die nu gebruikt worden, blijkbaar wordt het weer populair.
Ik heb hier een stuk of 20 decks liggen en verder een shitload aan losse bende, misschien wel eens tof voor een meet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
nawww, knuffoltje voor jou danquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:11 schreef Studeur het volgende:
[..]
voel me niet helemaal fit. zie spierwit toen ik in de spiegel keek. maar verder gaat het goed
lolquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:11 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Ja stu het zit moira hartstikke dwars allemaal
Trusten horkjequote:Op donderdag 4 juli 2013 23:11 schreef LompeHork het volgende:
fucking slecht gegeten de hele week al. krijg weinig weg sowieso de eerste 3 dagen na xtc. en daarna dat 4fa, amper kater van maar eten smaakt nog steeds niet echt.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:13 schreef Moira. het volgende:
[..]
nawww, knuffoltje voor jou dan
Heb je wel goed gegeten en gedronken enzo? Lekker vruchtensapje of kopje thee en een broodje/maaltijd enzo
Klinkt als een bad tripquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:13 schreef Studeur het volgende:
jezus t voelt ook echt alsof al het bloed wegtrekt uit mn gezicht, vreemd.
misschien helpt wiet
ik voel me ook niet zo jofel vandaag dus heb net maar jointje opgestoken, is wel beterquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:13 schreef Studeur het volgende:
jezus t voelt ook echt alsof al het gezicht wegtrekt uit mn gezicht, vreemd.
misschien helpt wiet
Alles lekker?quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:15 schreef Vaseline_ het volgende:
asdasgdasggdagsgdagsgagdgghummeldepummel
oh dan heb je meer dan ik gegetenquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:14 schreef Studeur het volgende:
[..]
fucking slecht gegeten de hele week al. krijg weinig weg sowieso de eerste 3 dagen na xtc. en daarna dat 4fa, amper kater van maar eten smaakt nog steeds niet echt.
vandaag alleen 4 boterhammen, een banaan en een pizza weggekaand
meh we hebben ook echt bijna niks in huis.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:15 schreef Moira. het volgende:
[..]
oh dan heb je meer dan ik gegeten
neem ook ff wat suiker ofzo
Daar weet je heul niks van.quote:
Denk het. Alleen bij een flinke kater wil het nog wel eens een foute keuze zijn.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:16 schreef Onorgineel het volgende:
Ben ik de enige die van een joint juist nog zieker word?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |