Jointje, biertje erbij. Prima te doen.quote:
Oh dit is compleet andersquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:59 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, dat geloof ik.. Ik kan alleen maar pesten en kaartenhuis maken jwz
Oh zeker, maar dan wel gewoon een core-set ofzo, of wat we vroeger "classic" noemde, niet te moeilijk met bier/wiet op hoor.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:59 schreef Sardu het volgende:
[..]
Jointje, biertje erbij. Prima te doen.
Ja precies, niet te moeilijk maken.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:00 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh dit is compleet anders
[..]
Oh zeker, maar dan wel gewoon een core-set ofzo, of wat we vroeger "classic" noemde, niet te moeilijk met bier/wiet op hoor.
Ik ben gewoon vervelend met de kaartvariantquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:03 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ja precies, niet te moeilijk maken.![]()
Heb maar een paar vrienden die de kaartvariant spelen. 1 is ziek goed en de rest is prima tegen te spelen.
Mensen vernederenquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:04 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik ben gewoon vervelend met de kaartvariantik heb nog een dek uit de begindagen en ik schroom niet om mensen te vernederen, speel puur op m'n graveyard
Het voelt dan alsof ik een deegroller je aars in duw, krachtig. Ik denk niet dat je het tof vindtquote:
Whehe dat is bijna niet te doen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:04 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik ben gewoon vervelend met de kaartvariantik heb nog een dek uit de begindagen en ik schroom niet om mensen te vernederen, speel puur op m'n graveyard
Nou ik ben nu net bij de 2 vingers dus laten we ff rustig aan doen jo?quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:05 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Het voelt dan alsof ik een deegroller je aars in duw, krachtig. Ik denk niet dat je het tof vindt
Ja maar als iedereen dat steeds blijft roepen gaat er ook niemand heen hequote:
Nah, ik speelde altijd wel graveyard-decks, is een tijdje weg geweest maar door de game kom ik weer dingen tegen die nu gebruikt worden, blijkbaar wordt het weer populair.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:06 schreef Sardu het volgende:
[..]
Whehe dat is bijna niet te doen.![]()
Heb al mijn ouwe kaarten destijds weggedaan, nu alleen event decks en wat uitbreidingen hier en daar zodat het niet te moeilijk opstarten is tegen de wat mindere vrienden.
Oh sorryquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:06 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Nou ik ben nu net bij de 2 vingers dus laten we ff rustig aan doen jo?
Is altijd na een meet, trekt na een paar dagen/weken wel weer aanquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:07 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Ja maar als iedereen dat steeds blijft roepen gaat er ook niemand heen he
Nog nooit van dit verschijnsel gehoord, is iedereen zo van mekaar geschrokken, en wachten ze tot de gezichten een beetje vervaagd zijn en ze het weer aandurven ofzo?quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:08 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh sorrydat ging wel te rap ja.
[..]
Is altijd na een meet, trekt na een paar dagen/weken wel weer aan
Ja, is even aanwennen weerquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:09 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Nog nooit van dit verschijnsel gehoord, is iedereen zo van mekaar geschrokken tot de gezichten een beetje vervaagd zijn en ze het weer aandurven ofzo?
Fok usersquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:10 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, is even aanwennen weerenige groep waar ik nooit gemerkt heb is de groep in ABO, maar die kennen elkaar ook al wat langer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |