Stoners:quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: vaste users, en een paar onvaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef múrp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...
Ook te boeken voor feestjes en partijen
Wat gezien?quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:13 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ah, jou moest ik net hebben.
Heb je het gezien?![]()
![]()
Ja. 5 euro, skere man.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:16 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Op steam?
Heb nu ff geen zin om geld uit te geven
Maar misschien is het wel heel leuk en uitgebreid.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:20 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Hmmm moeilijk
Echt zijn ze skeer bij steam ofzo 5 euro vragen erom
"Ja nee ik ga ECHT minderen met de wiet hoor vanaf nu echt een paar keer per jaar"quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een stomme nerd die de shit rocked![]()
het is aan het uitsterven hier.quote:
quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
"Ja nee ik ga ECHT minderen met de wiet hoor vanaf nu echt een paar keer per jaar"
Ja doei monerrrr
quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:43 schreef LompeHork het volgende:
ik snap hier helemaal niks vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een stomme nerd die de shit rocked
Fuck the EBU.
Maar jij bent toch een nerd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een stomme nerd die de shit rocked
Sowieso is 3d fucked, ga hartstikke scheel zien daarvan.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
het is aan het uitsterven hier.![]()
lm is tof, maar 3d werkt tegen. Snelle spannende shit is veel slechter te volgenen wats met 20 min pauze
Jwz, ik ben die harde boii.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:46 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ach je hebt wel een sigismund gepoont..
Dat geeft een hoge status hoor
Voor je weet ben je pro en verdien je bakken met geldquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:47 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Jwz, ik ben die harde boii.right.
Ooit geprobeerd, toen ik nog een kleine hork was, ik kan je vertellen dat het geen reet verdiendquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:51 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Voor je weet ben je pro en verdien je bakken met geld
Is dat Magic: The Gathering?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een stomme nerd die de shit rocked
M'n zwager heeft een hele kast vol met die kaartjes![]()
serieus?quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:52 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ooit geprobeerd, toen ik nog een kleine hork was, ik kan je vertellen dat het geen reet verdiend
Yes.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:56 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Is dat Magic: The Gathering?
M'n zwager heeft een hele kast vol met die kaartjes
Baas!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een stomme nerd die de shit rocked
![]()
![]()
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
Oh, zijn kaartspelletjes?quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:57 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Sealed deck was ik wel aardig in, maar het faalde alsnog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |