SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links
Nederlandse Animal Crossing City Folk Site // http://www.nintendo.nl/NOE/nl_NL/games/wii/animal_crossing_lets_go_to_the_city_9586.html
Engelse site waar je je catalogus e.d. bij kan houden // http://www.animalcrossingcommunity.com/
Engelse site vol met informatie // http://www.animalxing.com
Engelse site vol met QR codes // http://qrcrossing.com/home/
Trailer New Leaf
[ Bericht 0% gewijzigd door Notorious_Roy op 05-07-2013 14:59:38 ]Echte mannen, harde bodem!
Ja, met uitzondering van de mensen die zich de afgelopen dagen gemeld hebben, moet ik nog ff doen. Maar om iemand als best friend te markeren moet je samen met diegene in een dorp (jouw dorp, het dorp van diegene, samen ergens op bezoek) zijn, en ik heb nog niet heel veel dorpjes bezochtquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:47 schreef disturbedmind het volgende:
[..]
Heb je wel iedereen hier toegevoegd?![]()
Als er een limiet op een kamer zit, dan zou dat wel erg jammer zijn...
true that!quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:57 schreef Yachiru het volgende:
[..]
Ja, met uitzondering van de mensen die zich de afgelopen dagen gemeld hebben, moet ik nog ff doen. Maar om iemand als best friend te markeren moet je samen met diegene in een dorp (jouw dorp, het dorp van diegene, samen ergens op bezoek) zijn, en ik heb nog niet heel veel dorpjes bezochtDus ja
Erik vindt mij geen best friendquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:58 schreef disturbedmind het volgende:
[..]
true that!
Mja ik zie jou tegenwoordig ook nooit meer online komen
Gyroids gaan voor 828 bells, btw.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:59 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Erik vindt mij geen best friend
Ik had de afgelopen dagen niet veel tijd idd, heb ik hier ook meerdere malen gezegdquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:58 schreef disturbedmind het volgende:
[..]
true that!
Mja ik zie jou tegenwoordig ook nooit meer online komen
Dan kan ik ze toch beter in de grond laten zittenquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:03 schreef NitraatPoep het volgende:
[..]
Gyroids gaan voor 828 bells, btw.
Je museum blijven vullenquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:04 schreef Vlaggenroof het volgende:
Ik vroeg me vandaag af. zit er een ending, al dan niet een aftiteling in de game?Het lijkt me dat er geen '' einde'' zit aan dit spel.
Wut? Wij zijn bestiesquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:59 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Erik vindt mij geen best friend
Gelukkig maarquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:03 schreef Yachiru het volgende:
[..]
Ik had de afgelopen dagen niet veel tijd idd, heb ik hier ook meerdere malen gezegdMaar de komende dagen heb ik als het goed is weer meer tijd, dus dan ben ik er weer hoor
Mijn winkels gaan op tijd dicht hoor, ik heb de beautiful town ordinancequote:Op donderdag 4 juli 2013 22:06 schreef disturbedmind het volgende:
[..]
Wut? Wij zijn besties
[..]
Gelukkig maar. Kan ik eindelijk weer clubben met jou in LOL en jouw winkels s'avonds laat leeg roven
Oh sh.. Ik dacht dat jij de night owl hadquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:07 schreef Yachiru het volgende:
[..]
Mijn winkels gaan op tijd dicht hoor, ik heb de beautiful town ordinance
Dat is de Wealthy Town ordinancequote:Op donderdag 4 juli 2013 22:22 schreef Vlaggenroof het volgende:
Ik las ook dat je bell boom ordinances had.. Wordt die later unlocked?
1 2 3 | Shops sell and buy items for 20% more Re-Tail's premium item list will increase to two The medals obtained on the Island increase |
Dat is de wealthy town ordinancequote:Op donderdag 4 juli 2013 22:22 schreef Vlaggenroof het volgende:
Ik las ook dat je bell boom ordinances had.. Wordt die later unlocked?
Noes, jij was eerder!quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:28 schreef disturbedmind het volgende:
[..]
Dat is de Wealthy Town ordinance
Benefits:
[ code verwijderd ]
Ik heb mijnn kokosnoten vanochtend geplukt.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:26 schreef KingLysandus het volgende:
Ze hebben zeker geen kokosnoten in dit deel?
Heb nog maar 2 Fok!ers in m'n lijst!
Ah dat is het dus... Bedankt. Die verrekte amerikaanse sites maken het ook zo lastig allemaalquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:28 schreef disturbedmind het volgende:
[..]
Dat is de Wealthy Town ordinance
Benefits:
[ code verwijderd ]
Heb me niet zo in dit deel verdiept. DS-versie heb ik helemaal kapot gespeeld.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:29 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Ik heb mijnn kokosnoten vanochtend geplukt.
Kokosnoten liggen op het eiland. ( eiland unlock je als je 2e upgrade van het huis hebt uitbetaald en dan 2 dagen wacht( tenzij je het doet net als mij en de 3ds klok 24 u vooruit zet.)quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:30 schreef KingLysandus het volgende:
[..]
Heb me niet zo in dit deel verdiept. DS-versie heb ik helemaal kapot gespeeld.
En als je de klok weer goed zet dat je Resetti op je kop krijgt?quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:31 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Kokosnoten liggen op het eiland. ( eiland unlock je als je 2e upgrade van het huis hebt uitbetaald en dan 2 dagen wacht( tenzij je het doet net als mij en de 3ds klok 24 u vooruit zet.)
Niet perse bij mij waren het bananen ipv kokosnoten!quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:31 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Kokosnoten liggen op het eiland. ( eiland unlock je als je 2e upgrade van het huis hebt uitbetaald en dan 2 dagen wacht( tenzij je het doet net als mij en de 3ds klok 24 u vooruit zet.)
quote:
Heb ik niet gehad. Enkel wat ik kreeg is dat sommige dorpbewoners gevoel hadden dat ze tijd hadden gereist ofzo.. Sowieso is Resetti niet zo aanwezig als bij vorige delen. Ik krijg alleen resetti bij foutmelding tijdens online ( en dan als plaatje.) als ik niet heb gesaved zegt Isabelle het. Wel in de intro kwam Resetti één keer voorbij, maar daar is alles mee gezegtquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:32 schreef KingLysandus het volgende:
[..]
En als je de klok weer goed zet dat je Resetti op je kop krijgt?
Dat tijdreizen verpest wel het spel! Schaam jequote:Op donderdag 4 juli 2013 22:31 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Ja, volgens mij zegt Resetti dat ook. Hij komt de eerste keer als er niet gesaved is langs maar daarna niet meer omdat hij geen werkplek meer heeft, arme knul.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:33 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Heb ik niet gehad. Enkel wat ik kreeg is dat sommige dorpbewoners gevoel hadden dat ze tijd hadden gereist ofzo.. Sowieso is Resetti niet zo aanwezig als bij vorige delen. Ik krijg alleen resetti bij foutmelding tijdens online ( en dan als plaatje.) als ik niet heb gesaved zegt Isabelle het. Wel in de intro kwam Resetti één keer voorbij, maar daar is alles mee gezegt
quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:34 schreef disturbedmind het volgende:
[..]
Dat tijdreizen verpest wel het spel! Schaam jeCheater!
Maar zo werkt het spel niet! Heb geduld!quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:35 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]maar het is zo verleidelijk in sommige situaties..
Je hebt toch wel als project zo'n '' reset home'' of iets wat erop lijkt. Heeft dat iets met hem te maken of niet?quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:35 schreef Yachiru het volgende:
[..]
Ja, volgens mij zegt Resetti dat ook. Hij komt de eerste keer als er niet gesaved is langs maar daarna niet meer omdat hij geen werkplek meer heeft, arme knul.
Het spijt me, vergeef me?quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:36 schreef disturbedmind het volgende:
[..]
Maar zo werkt het spel niet! Heb geduld!
Geloof me Resetti is nog goed aanwezig hoorquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:33 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Heb ik niet gehad. Enkel wat ik kreeg is dat sommige dorpbewoners gevoel hadden dat ze tijd hadden gereist ofzo.. Sowieso is Resetti niet zo aanwezig als bij vorige delen. Ik krijg alleen resetti bij foutmelding tijdens online ( en dan als plaatje.) als ik niet heb gesaved zegt Isabelle het. Wel in de intro kwam Resetti één keer voorbij, maar daar is alles mee gezegt
Vind je? Ik heb die behoefte eerlijk gezegd nog nooit gehad. Vorige week geloof ik wel een keertje iets een beetje verkloot, weet niet meer wat, maar ja, so be it.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:35 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]maar het is zo verleidelijk in sommige situaties..
Ja dat klopt. Die is morgen klaarquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:36 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Je hebt toch wel als project zo'n '' reset home'' of iets wat erop lijkt. Heeft dat iets met hem te maken of niet?
Jaaa, maar dan moet je wel eerst dat ding voor 'm bouwenquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:37 schreef disturbedmind het volgende:
[..]
Geloof me Resetti is nog goed aanwezig hoor
Je krijgt meer onkruid dacht ik. Verder niks raars gemerkt en heb vorige week 3 dagen vooruit gereist..quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:37 schreef Yachiru het volgende:
[..]
Vind je? Ik heb die behoefte eerlijk gezegd nog nooit gehad. Vorige week geloof ik wel een keertje iets een beetje verkloot, weet niet meer wat, maar ja, so be it.
Ik heb ook ergens gelezen dat het slecht is voor bomen/planten/gras/ik weet niet?
Dat wordt mn volgende project denk ik dan maar..quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:38 schreef Yachiru het volgende:
[..]
Ja dat klopt. Die is morgen klaar
[..]
Jaaa, maar dan moet je wel eerst dat ding voor 'm bouwen
Zorg dat je 100 % dinges hebt.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:39 schreef KingLysandus het volgende:
Ik heb niks te doen. Heb alleen een net en een schep. Ben paster eergisteravond begonnen. Kan niet even lekker vissen. En de winkels zijn dicht.
Dan moet je met elisabette blijven praten, zeg je dat je hobby vissen is en uiteindelijk verkoopt ze je die danquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:39 schreef KingLysandus het volgende:
Ik heb niks te doen. Heb alleen een net en een schep. Ben paster eergisteravond begonnen. Kan niet even lekker vissen. En de winkels zijn dicht.
Isabellequote:Op donderdag 4 juli 2013 22:40 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Dan moet je met elisabette blijven praten, zeg je dat je hobby vissen is en uiteindelijk verkoopt ze je die dan
Nou, ik vind die voordelen nu niet echt voordelenquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:41 schreef disturbedmind het volgende:
De pro's en cons van TTing:
Pro's
Allows the player to attend their favorite events e.g. Halloween.
Allows the player to receive mail sooner.
Allows the player to receive bank interest.
New villagers will move in sooner.
Fruit will grow on trees sooner.
Different items available at all stores.
Ability to catch out-of-season fish and bugs.
Fastforward through renovations.
Grass will regrow.
The player can get multiple songs without having to wait for next Saturday night.
Allows the player to get the Golden Shovel faster (Wild World and City Folk)
Cons
Villagers will move away faster.
There will be more weeds (using Wisp by finding his lamp can solve this).
Villagers will not remember who the player is.
Flowers will appear shrivelled or missing. (Wont happen if Keep Town Beautiful Ordinance is in effect, New Leaf.)
The player will miss out on some of items for sale in GracieGrace(CF), Able Sisters or Tom Nook's Store.
The player's mailbox may fill up, which will not allow for anymore mail until emptied.
The player will get Bed Hair.
Turnips will automatically rot.
Phineas will not appear for a while.
Turnip prices will stay low.
It takes away from the full effect of the game relating to real life.
Instead of normal chit chat, at first all villagers will go on and on about how long you were gone.
Cockroaches will appear in the player's home. (Wont happen if Keep Town Beautiful Ordinance is in effect, New Leaf.)
Growing trees will die if the player travels over two days.
Tom Nook's Store has the possibility of downgrading.
Tom Nook's catalog will no longer be available, with Tom Nook saying "It is all booked up".
Iemand op reddit had een post gemaakt, zo van: voor haar harde werk heb ik speciaal voor Isabelle een executive toilet laten bouwen, en dan een screenshot met een fire hydrant erbij, geniaal!quote:
Daarom gewoon lekker met de dag leven. Je weet van te voren dat het een "langzaam" en casual spel is, en ik vind het daarom wel iets hebbenquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:46 schreef Yachiru het volgende:
[..]
Nou, ik vind die voordelen nu niet echt voordelenHaalt wel een beetje de fun uit de game. Tuurlijk ben ik weleens ongeduldig en wil ik liever dat iets gisteren al klaar was, maar ja... Om daar nou van alles voor op het spel te gaan zetten...
[..]
Iemand op reddit had een post gemaakt, zo van: voor haar harde werk heb ik speciaal voor Isabelle een executive toilet laten bouwen, en dan een screenshot met een fire hydrant erbij, geniaal!
Is ook wel, maar ik had op dat moment alles al gedaan wat ik kón doen en ik wilde zooo graag naar het eiland..quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:48 schreef disturbedmind het volgende:
[..]
Daarom gewoon lekker met de dag leven. Je weet van te voren dat het een "langzaam" en casual spel is, en ik vind het daarom wel iets hebben
Oeh jij bent ook een redditer?
Patience little grasshopperquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:49 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Is ook wel, maar ik had op dat moment alles al gedaan wat ik kón doen en ik wilde zooo graag naar het eiland..
when does the narwhal bacon?quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:48 schreef disturbedmind het volgende:
[..]
Daarom gewoon lekker met de dag leven. Je weet van te voren dat het een "langzaam" en casual spel is, en ik vind het daarom wel iets hebben
Hmhm, eensch!quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:48 schreef disturbedmind het volgende:
[..]
Ik ben ook een lurkerquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:55 schreef Yachiru het volgende:
[..]
Hmhm, eensch!
Ehm, niet actief, meer een lurkerLach me rot soms
Geniale mensen daar!
Ja, vooral de comments inderdaad. En als ik ben uitgelachen denk ik: ik wou dat ik zo geniaal grappig wasquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:57 schreef disturbedmind het volgende:
[..]
Ik ben ook een lurker. Echt die comments ook altijd
. Ik moet mij zo vaak inhouden op het werk om niet te gaan lachen
Er zitten inderdaad echt geniale tussen! Maar soms ook best wel voorspelbaarquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:00 schreef Yachiru het volgende:
[..]
Ja, vooral de comments inderdaad. En als ik ben uitgelachen denk ik: ik wou dat ik zo geniaal grappig wasDat ben ik niet dus daarom post en reageer ik daar maar niet
Jaa, daar stond die screenshot bij iddquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:05 schreef disturbedmind het volgende:
[..]
Er zitten inderdaad echt geniale tussen! Maar soms ook best wel voorspelbaar
also http://www.reddit.com/r/animalcrossing![]()
In een envelop zitten?quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:06 schreef Yachiru het volgende:
Even on-topic: ik liep vandaag even in mijn dorpje en zag een item naast een boom liggen. Tenminste, dat dacht ik! Toen ik dichterbij kwam ging het er namelijk vandoor, het was een walking leafIk had mijn net helaas in een envelop zitten en toen ik dat eindelijk had was 'ie al weer weg, dus heb 'm niet gevangen
[..]
Jaa, daar stond die screenshot bij idd
of bomen schudden voor je dagelijkse 2 items (probeer ook de bees te vangen die je soms tegen komt, leveren 2500 bells each op)quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:09 schreef disturbedmind het volgende:
[..]
In een envelop zitten?![]()
Wat ook leuk is, is om die verloren spullen terug te brengen naar de eigenaar
Ja! Dat doe ik als ik meer ruimte nodig heb in mijn zakken. Ik zorg dat ik altijd wat brieven bij me draag, en daar stop ik dan mijn net in als ik mijn rondje bomen schudden en bloemetjes water geven ga doenquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:09 schreef disturbedmind het volgende:
[..]
In een envelop zitten?![]()
Wat ook leuk is, is om die verloren spullen terug te brengen naar de eigenaar
Goede tip!quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:15 schreef Yachiru het volgende:
[..]
Ja! Dat doe ik als ik meer ruimte nodig heb in mijn zakken. Ik zorg dat ik altijd wat brieven bij me draag, en daar stop ik dan mijn net in als ik mijn rondje bomen schudden en bloemetjes water geven ga doen
Volgens mij heb ik die vanavond meegenomen en bij mij in mijn huis opgehangen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:56 schreef lizardtattoo het volgende:
Meme ik heb een kruidenrekje achtergelaten voor in je keuken
je stopt je net weg tijdens het rondje bomen schudden? Dat is niet slim, kan je niet de bij vangen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:15 schreef Yachiru het volgende:
[..]
Ja! Dat doe ik als ik meer ruimte nodig heb in mijn zakken. Ik zorg dat ik altijd wat brieven bij me draag, en daar stop ik dan mijn net in als ik mijn rondje bomen schudden en bloemetjes water geven ga doen
Ja I know, maar dat lukt me sowieso al bijna nooit dus dat heb ik opgegevenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:32 schreef dekkered het volgende:
[..]
je stopt je net weg tijdens het rondje bomen schudden? Dat is niet slim, kan je niet de bij vangen.
Bedankt, ik doe het nu wel rustig aan met het afbetalen van de leningquote:
Dank!quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:56 schreef lizardtattoo het volgende:
Meme ik heb een kruidenrekje achtergelaten voor in je keuken
Dat ben ikquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:34 schreef JK het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die vanavond meegenomen en bij mij in mijn huis opgehangen.![]()
Wie is meme hier eigenlijk op het forum? En als je het rekje wilt, dan kom ik 'm dit weekend wel brengen.
zo moeilijk is het niet. zorg dat je net geselecteerd is. druk m weg zodat je aan de boom kan schudden.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:37 schreef Yachiru het volgende:
[..]
Ja I know, maar dat lukt me sowieso al bijna nooit dus dat heb ik opgegevenStomme bijen
Toevallig stond er bij mij een minitable in de re-tail.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:04 schreef baniekje het volgende:
Afgelopen dagen ben ik minder online geweest. Ik vang kittens op en het een paar zieke katjes die zorg nodig hebben en dus minder tijd.
De minimalist serie, die spaar ik en minitables zijn altijd welkom, en een lamp kan ik ook nog wel gebruiken. De sofa heb ik nog niet.
De dingen die op het pleintje liggen mogen meegenomen worden door liefhebbers, bomen die nog niet geplukt zijn mogen geplukt worden en koop alsjeblieft wat bij de retail.
De maanlander en de satelliet zijn er aanwezig.
Ik moet nog wat mensen uit de lijst toevoegen en dat ga ik doen zodra ik de kans heb.
Ah! Spacespul, tof. Had je al een tijdje toegevoegdquote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:04 schreef baniekje het volgende:
Afgelopen dagen ben ik minder online geweest. Ik vang kittens op en het een paar zieke katjes die zorg nodig hebben en dus minder tijd.
De minimalist serie, die spaar ik en minitables zijn altijd welkom, en een lamp kan ik ook nog wel gebruiken. De sofa heb ik nog niet.
De dingen die op het pleintje liggen mogen meegenomen worden door liefhebbers, bomen die nog niet geplukt zijn mogen geplukt worden en koop alsjeblieft wat bij de retail.
De maanlander en de satelliet zijn er aanwezig.
Ik moet nog wat mensen uit de lijst toevoegen en dat ga ik doen zodra ik de kans heb.
Hahah perfect!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:24 schreef MaximusTG het volgende:
Haha, ja dan met dit eronder:
http://www.myinstants.com/instant/psycho/
Dan kun je altijd nog dit doen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:26 schreef disturbedmind het volgende:
[..]
Hahah perfect!
Ik heb ook altijd een hekel aan die sea bass.. Die vang ik iets te vaak...
[ afbeelding ]
Haha die is leukquote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:27 schreef CapitalC het volgende:
[..]
Dan kun je altijd nog dit doen.
[ afbeelding ]
Fruit.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:01 schreef CapitalC het volgende:
Vraagje:
Als je bomen schud valt er toch niets uit bomen waar normaal fruit aan groeit?
Je weet dat je android op je pc kan draaien? (soort van emulator voor apps, is vooral gedesigned voor makers van apps maar iedereen kan het gebruiken)quote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:34 schreef disturbedmind het volgende:
Voor de mensen die een Android telefoon hebben en creatief (willen) zijn:
https://play.google.com/s(...)ndroid.dmoridesigner
ook uit fruitbomen kan het vallen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:01 schreef CapitalC het volgende:
Vraagje:
Als je bomen schud valt er toch niets uit bomen waar normaal fruit aan groeit?
quote:Two pieces of furniture, five beehives, and a multitude of 100 Bells are spawned in randomly chosen non-fruit trees at the start of each day, typically 6:00 AM.
wtf dat ik weet komt er bij mij ook uit de fruit bomen zooi..quote:
Ja klopt, maar moest je ergens zijn zonder je 3DS en geen laptop ofzo, dan kan je toch nog crea zijn op je telefoonquote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:10 schreef dekkered het volgende:
[..]
Je weet dat je android op je pc kan draaien? (soort van emulator voor apps, is vooral gedesigned voor makers van apps maar iedereen kan het gebruiken)
http://www.bluestacks.com/ is het programma
38 hierquote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:16 schreef disturbedmind het volgende:
Ik zou wel eens willen weten wat de gemiddelde leeftijd is van de Fokkers die AC spelen
Ik zal wel beginnen, Ik ben 26
ja klopt,maar was meer voor de mensen die niet wisten dat dat ook kan.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:17 schreef disturbedmind het volgende:
[..]
Ja klopt, maar moest je ergens zijn zonder je 3DS en geen laptop ofzo, dan kan je toch nog crea zijn op je telefoon
Als je een scallop vangt, komt pascal er om vragen, als je hem weggeeft, krijg je per post een item uit de pirate serie.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:37 schreef Lollertrolle het volgende:
Ik kwam net pascal tegen tijdens t zwemmen.
Wat was dat?
26.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:16 schreef disturbedmind het volgende:
Ik zou wel eens willen weten wat de gemiddelde leeftijd is van de Fokkers die AC spelen
Ik zal wel beginnen, Ik ben 26
Ok, dank jequote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:49 schreef NitraatPoep het volgende:
[..]
Als je een scallop vangt, komt pascal er om vragen, als je hem weggeeft, krijg je per post een item uit de pirate serie.
Werkt trouwens maar eens per dag.
Ik heb wel kersen maar dan moet je wachten tot vanmiddagquote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:04 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Ok, dank je
Heeft iemand een kersje voor mij trouwens? Inwoner vraagt erom
Ik. Mijn poort staat open.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:04 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Ok, dank je
Heeft iemand een kersje voor mij trouwens? Inwoner vraagt erom
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:10 schreef disturbedmind het volgende:
[..]
Ik heb wel kersen maar dan moet je wachten tot vanmiddag
Beide dank je. Kom eraan memequote:
Spaar je ruimte dingen reintji?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:12 schreef Reintji het volgende:
[..]
Ah! Spacespul, tof. Had je al een tijdje toegevoegd
Nah, vond t nie egt grappig eigenlijkquote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:41 schreef disturbedmind het volgende:
http://www.reddit.com/r/A(...)_and_lie_on_the_bed/
De comments![]()
![]()
![]()
Ja! Ook in Wild World, maar ik heb nu alleen nog maar de Saturn 5.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:41 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Spaar je ruimte dingen reintji?
Heb namelijk wel een moon en een moonrover voor je als je die nog niet hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaat lekker nu, gisteren Dream Suite, nu al bijna klaar met de museum uitbreiding. Kan ik straks mijn Gyroids kwijt. Heb nu 60 verschillende
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:00 schreef Reintji het volgende:
[..]
Ja! Ook in Wild World, maar ik heb nu alleen nog maar de Saturn 5.
Had je mij dan al toegevoegd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaat lekker nu, gisteren Dream Suite, nu al bijna klaar met de museum uitbreiding. Kan ik straks mijn Gyroids kwijt. Heb nu 60 verschillende
Omdat ik moet werken soms.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:39 schreef NitraatPoep het volgende:
Ik heb de laatste updates uit redah's lijst toegevoegd, maar waarom voegen mensen zichzelf daar wel toe, en registreren ze vervolgens niet de personen die er al tussen staan?
Heb alweer 12 niet bevestigde vrienden zo, kan ik er niet eens tussenuitmikken ook niet. Zucht.
Ahh..quote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:46 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Omdat ik moet werken soms.Gedeelte heb ik al wel gedaan, jou o.a. nog niet nee.
Moet ik er eentje komen brengen?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:47 schreef KingLysandus het volgende:
Ik heb nog steeds geen hengel!Insecten vangen wordt saai.
Vanavond doe ik de rest.quote:
Ja, in de middag veel, zoals nu, en tussen 6 en 22 onregelmatig, en van 22 tot 02 meestal.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:48 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Vanavond doe ik de rest.
Jij bent ook vaak laat online toch? Dan zal je me regelmatig zien.
lol, voor niks.quote:
Zal ik je die vanavond komen brengen.quote:
10 dagen en 15 items of bepaald aantal bells besteed. Maar gieter koop je in de gardenshop.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:49 schreef KingLysandus het volgende:
[..]
Wanneer breiden ze in dit deel de winkel uit?
Tof. Wat je vind in het dorp mag je hebben trouwens, incl. fossils en fruit etc. Ik maak niet altijd een volledig rondje.quote:
Die koop ik iedere dag leeg sinds ik 'm heb.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:50 schreef NitraatPoep het volgende:
[..]
10 dagen en 15 items of bepaald aantal bells besteed. Maar gieter koop je in de gardenshop.
dan heb jij dus bijlen!!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:51 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Die koop ik iedere dag leeg sinds ik 'm heb.
Yep, stond gisteren even beteuterd te kijken toen ie al snel brak en ik hele plannen had voor een boomgaard.quote:
Ja, in theorie weet ik hoe het moet maar het lukt me te vaak niet omdat ik dan toch net m'n net weer niet onder de snelknop heb, te vroeg druk waarna je eventjes blijft staan etc.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 03:03 schreef dekkered het volgende:
[..]
zo moeilijk is het niet. zorg dat je net geselecteerd is. druk m weg zodat je aan de boom kan schudden.
Zie je de bij zooi komen REN! zorg dat je net selecteert en zorg dat je A drukt wanneer je ongeveer verwacht dat ze bijna je beeld binnen komen vliegen.
Ja dat kloptquote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:37 schreef disturbedmind het volgende:
Als Cyrus wakker is en je hebt een compleet dino fossiel in je zakken dan maakt hij er een miniatuur van
En je spulletjes uit de lovely serie worden zoooooo pretty als je ze met een ruby heenbrengt...quote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:56 schreef Yachiru het volgende:
[..]
Ja, in theorie weet ik hoe het moet maar het lukt me te vaak niet omdat ik dan toch net m'n net weer niet onder de snelknop heb, te vroeg druk waarna je eventjes blijft staan etc.
[..]
Ja dat kloptHij kan ook een muziekdoos voor je maken, als je hem een giant clam (dacht ik?) en een liedje van K.K. slider brengt
Ik registreer alleen de mensen die ik hier zie praten.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:39 schreef NitraatPoep het volgende:
Ik heb de laatste updates uit redah's lijst toegevoegd, maar waarom voegen mensen zichzelf daar wel toe, en registreren ze vervolgens niet de personen die er al tussen staan?
Heb alweer 12 niet bevestigde vrienden zo, kan ik er niet eens tussenuitmikken ook niet. Zucht.
ik ben niet zo actief op het forum. dat is een beetje het probleem.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:57 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Ik registreer alleen de mensen die ik hier zie praten.
Rest vind ik onzin
Oh serieus? Ik had die serie vroeger altijd, maar toen ik er nu wat van in m'n huisje had staan vond ik het ineens niet meer zo mooi. Misschien eens m'n ruby's bewaren danquote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:57 schreef NitraatPoep het volgende:
[..]
En je spulletjes uit de lovely serie worden zoooooo pretty als je ze met een ruby heenbrengt...
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:00 schreef Reintji het volgende:
[..]
Ja! Ook in Wild World, maar ik heb nu alleen nog maar de Saturn 5.
ik heb ook nog iets van de ruimte liggen. weet alleen even niet zo wat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaat lekker nu, gisteren Dream Suite, nu al bijna klaar met de museum uitbreiding. Kan ik straks mijn Gyroids kwijt. Heb nu 60 verschillendeEvery war is different, every war is the same.
Jou heb ik als t goed is dekkeredquote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:59 schreef dekkered het volgende:
[..]
ik ben niet zo actief op het forum. dat is een beetje het probleem.
Je verkoopt je gems?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:59 schreef Yachiru het volgende:
[..]
Oh serieus? Ik had die serie vroeger altijd, maar toen ik er nu wat van in m'n huisje had staan vond ik het ineens niet meer zo mooi. Misschien eens m'n ruby's bewaren dan
Ik heb alleen nog maar de tafel, wallpaper, en nu de ruby-redesigned lamp met customdesign lampekap, maar ga t dus wel weer verzamelen, lol.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:59 schreef Yachiru het volgende:
[..]
Oh serieus? Ik had die serie vroeger altijd, maar toen ik er nu wat van in m'n huisje had staan vond ik het ineens niet meer zo mooi. Misschien eens m'n ruby's bewaren dan
ik heb ook nog niet iedereen toegevoegd. omdat kut werk.. Zou makkelijker zijn als je een toetsenbord aan je ds kan hangen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:59 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Jou heb ik als t goed is dekkered
Ja, ik was eigenlijk niet echt van plan om veel dingen te laten customizen omdat er zoveel toffe nieuwe series zijnquote:
Niet beschikbaar omdat?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:02 schreef Yachiru het volgende:
[..]
Ja, ik was eigenlijk niet echt van plan om veel dingen te laten customizen omdat er zoveel toffe nieuwe series zijnDe princess serie is ook echt heel mooi, maar die is nu niet beschikbaar
Maar misschien dat ik ze nu dan toch maar ga bewaren. Alleen, in welke kast, alles zit vol
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Enjoy.Dringend verzoek om elke opmerking van deze gebruiker met een flinke pot zout te nuttigen.
ah ok (ik weet t allemaal niet, vraag t ook maar puur)quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:07 schreef Yachiru het volgende:
[..]
In de guide zag ik dat het alleen in de lente te koop is? Bij Gracie Grace geloof ik.
Maar hij isafschuwelijk lelijk moeras, wrm zou je die willen hebbenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:36 schreef moeraskikker het volgende:
Als iemand nog iets van de ballon-serie overheeft? Ik heb de tafel, lamp, bank en bed. Een extra bank is welkom en de rest van de serie ook.![]()
ik heb nog gyroids, nintendospullen van fortune cookies en perfect oranges.
I'm sexy and I know it...quote:
Naja, als ik een catapult kan kopen dan zal ik wel kijken of ik wat voor je kan vindenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:48 schreef moeraskikker het volgende:
Ik vind dat tot nu toe het mooist, mermaid, sleek, roccoco vind ik allemaal niks, haha.
nook verkoopt katapult in dordtquote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:52 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Naja, als ik een catapult kan kopen dan zal ik wel kijken of ik wat voor je kan vinden
hoiquote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:57 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Ik registreer alleen de mensen die ik hier zie praten.
Rest vind ik onzin
Zal je toevoegen danquote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:25 schreef boik het volgende:
[..]
hoi
dacht praat ff want heel actief ben ik ook niet :p
Ik wilde mee maar mijn dongle was weer moeilijk aan het doenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:38 schreef disturbedmind het volgende:
Weetje er gebeurde zonet iets heel beschamend!
Ik ging met Yachiru naar haar eiland maar meestal worden mijn darmen altijd wat onrustig als ik vaar en je raad het al, ik liet een scheetje!. Gelukkig is Kapp'n een goede wingman dus die zei dat het zijn boot was
ik heb ook de tafel, lamp en de bank maar ik heb ook nog de tv en de klok voor jequote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:36 schreef moeraskikker het volgende:
Als iemand nog iets van de ballon-serie overheeft? Ik heb de tafel, lamp, bank en bed. Een extra bank is welkom en de rest van de serie ook.
Ik heb wel belang bij de Modern wood stool en de Modern End Tablequote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:22 schreef Metonae het volgende:
Even een lijstje van de dingetjes die ik tot nu toe bij elkaar heb gevonden.
Alpine Closet
Modern End Table
Super Toilet
Modern Wood Stool
Blue Certificate
Manneken Pis ()
Blue Falcon
Palm-Tree Lamp
Volleyball Net
Stripe Closet
Upright Vacuum
Conveyor-belt sushi
Ranch Wardrobe
Righty Desk
Raccoon Figurine
Heb nog niet bepaald een thema voor mn huis gekozen
wetsuit nodig king?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:23 schreef KingLysandus het volgende:
Bedankt voor de kokosnoot Nitraat! Volgende keer neem ik wel een presentje mee.
Ik hoef alleen nog. De lamp en vanity en chest.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:32 schreef CapitalC het volgende:
Spaart er iemand die mermaid spullen, ik heb nu de vloerbedekking op mijn eiland.
Picverzoek, ben ook benieuwdquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:56 schreef Hamster. het volgende:
Vandaag mijn fairy tale bridge afbetaald. Ben benieuwd morgen
Heb mn gate opengezet. Haal maar opquote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:52 schreef disturbedmind het volgende:
[..]
Ik heb wel belang bij de Modern wood stool en de Modern End Table![]()
Haha, dat was ik! Ben inmiddels niet meer zo bruin, het was steeds bewolkt of het regende als ik overdag speelde, en ik was voornamelijk 's avonds onlinequote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:26 schreef NitraatPoep het volgende:
En maar weer even een fotoverslagje van de afgelopen tijd.. Gewoon, omdat het kan.
En iemand wiens naam ik steeds vergeet, maar die wel poepiebruin is:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:38 schreef disturbedmind het volgende:
Weetje er gebeurde zonet iets heel beschamend!
Ik ging met Yachiru naar haar eiland maar meestal worden mijn darmen altijd wat onrustig als ik vaar en je raad het al, ik liet een scheetje!. Gelukkig is Kapp'n een goede wingman dus die zei dat het zijn boot was
Wil ik zien!!! Mijn huis is ook in fairy tale-stijl en ik hoop dat mijn bewoners ook snel met ideetjes voor fairy tale-spul in het dorp komenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:56 schreef Hamster. het volgende:
Vandaag mijn fairy tale bridge afbetaald. Ben benieuwd morgen
Sta ik wel in de lijst? Vreemd dit!quote:Op zaterdag 6 juli 2013 15:26 schreef Lollertrolle het volgende:
Kan iemand anders yachiru joinen op t moment?
zal t zo ff proberen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 15:32 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Ik zie je wel staan ja.
Krijg 018-0511 error
En nu?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 15:32 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Ik zie je wel staan ja.
Krijg 018-0511 error
ik ben onderweg..quote:
Das mij allemaal te technisch. Ik herstart mn laptop wel even (met dongle)quote:Op zaterdag 6 juli 2013 15:41 schreef NitraatPoep het volgende:
[..]
ik ben onderweg..
volgens mij zit het probleem in jouw router. las op internet iets over de poorten oid. misschien je 3ds een aangewezen adres geven ofzo?
damn resettiquote:Op zaterdag 6 juli 2013 15:42 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Das mij allemaal te technisch. Ik herstart mn laptop wel even (met dongle)
yeah.quote:
dan heb jij gelukquote:Op zaterdag 6 juli 2013 15:50 schreef Yachiru het volgende:
[..]
Hij had wel gesaved, je halo ligt hier nog
Ik heb de fairy tale fence! Mijn poort staat open (ik ben afwezig).quote:
Oh yay! Ik kom er zo aan! Turnips gaan hier voor 134 Bellsquote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:20 schreef Laatmaar- het volgende:
[..]
Ik heb de fairy tale fence! Mijn poort staat open (ik ben afwezig).
Heeft iemand nog interessante turnip prijzen (boven de 107 bells)? Heb ze nog steeds niet kunnen verkopen.
Ah nee, Resettiquote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:26 schreef Laatmaar- het volgende:
Dan ga ik ze bij jou verkopen nadat je de fence hebt.
Heb er vast wel wat voor je nitraat.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:26 schreef NitraatPoep het volgende:
Mocht iemand trouwens ruby's vinden in zijn ore-steen, dan wil ik ze wel graag overnemen. Mag zowel tegen de verkoopprijs bij retail, als ruilen tegen een andere ore.
Ik heb er 2, heb jij nog golden nuggets?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:26 schreef NitraatPoep het volgende:
Mocht iemand trouwens ruby's vinden in zijn ore-steen, dan wil ik ze wel graag overnemen. Mag zowel tegen de verkoopprijs bij retail, als ruilen tegen een andere ore.
Komen eraan!quote:
2 stuksquote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:36 schreef Hamster. het volgende:
[..]
Ik heb er 2, heb jij nog golden nuggets?
[..]
Komen eraan!
Nog een keer proberenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:35 schreef Yachiru het volgende:
[..]
Nee, was aan het wachten op de trein en toen kwam 'ie ineens.
ahhh, pretty.. is je poort open?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:39 schreef Hamster. het volgende:
[..]
Ik wil!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gaaf!quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:39 schreef Hamster. het volgende:
[..]
Ik wil!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je hebt mijn friendcode niet geregistreerdquote:
Heb er ook 2 voor je nitraatquote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:45 schreef NitraatPoep het volgende:
[..]
Je hebt mijn friendcode niet geregistreerd
cool, kan ik die vanavon halen? moet eigenlijk NU de deur uit...quote:
Ow, ik ben de rest van de avond weg.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:47 schreef NitraatPoep het volgende:
[..]
cool, kan ik die vanavon halen? moet eigenlijk NU de deur uit...
Ah ik heb je geregistreerd en poort staat open! Anders vanavond maar ff kijkenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:47 schreef NitraatPoep het volgende:
[..]
cool, kan ik die vanavon halen? moet eigenlijk NU de deur uit...
Ik zag volgens mij net de fence bij iemand.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 14:41 schreef Yachiru het volgende:
Ik ben ook nog op zoek naar de fairy tale door en fence voor m'n huisje, mocht iemand deze bij Nook's Homes tegenkomen, dan hoor ik dat graag zodat ik even langs kan komen
Was afwezigquote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:57 schreef KingLysandus het volgende:
[..]
Ben er weer.Sta je daar de hele dag?
Tissues naast je bed?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:03 schreef Laatmaar- het volgende:
[..]
Was afwezig3DS zit naast mijn beeldscherm.
Mooi, dan is die van mij daar geblevenquote:
Ik heb belang bij de love seat, de lamp heb ik al.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:30 schreef Reintji het volgende:
Nitraat/Yachiru
Heb wel mermaid kunnen vinden in de streetpass huisjes maar dat is niet te koop. Verder alleen nog een lovely love seat en lovely lamp!
Als ze te koop zijn, gewoon waar je ook vloer en wandkleden, en swimsuits en dergelijke kan kopen. Zal straks even voor je kijken of mijn eiland ze te koop heeft.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:43 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Mooi, dan is die van mij daar gebleven![]()
Waar kan ik trouwens die hibiscus bush kopen op het eiland?
Daarom maak ik meer poppetjes aan, kun je meer designs gebruiken.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:55 schreef disturbedmind het volgende:
Beetje jammer dat je de designs in je zakken moet houden als je ze eenmaal op de muur plaats, anders zijn ze weer van je muur...
Wat slim!quote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:57 schreef NitraatPoep het volgende:
[..]
Daarom maak ik meer poppetjes aan, kun je meer designs gebruiken.
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:52 schreef NitraatPoep het volgende:
[..]
Ik heb belang bij de love seat, de lamp heb ik al.
niet over de loveseat kwijlenquote:
Ok bestel ik die!quote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:52 schreef NitraatPoep het volgende:
[..]
Ik heb belang bij de love seat, de lamp heb ik al.
[..]
Als ze te koop zijn, gewoon waar je ook vloer en wandkleden, en swimsuits en dergelijke kan kopen. Zal straks even voor je kijken of mijn eiland ze te koop heeft.
Ik ben er half weer, zal even kijken of ik naar hamster en lollertrolle kan.
edt; ik heb vandaag ook geen hibiscus shoots.
Oh ja, ergens wist ik dat je die serie niet zomaar kan kopen, staat ook niet in de Nook catalog. Ben je stiekem misschien wel een Stained-Glass Lamp tegengekomen?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:30 schreef Reintji het volgende:
Nitraat/Yachiru
Heb wel mermaid kunnen vinden in de streetpass huisjes maar dat is niet te koop. Verder alleen nog een lovely love seat en lovely lamp!
ik heb de stained glass lamp. idd erg mooi, tiffanystyle. zal hem meenemen volgende keer.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 18:15 schreef Yachiru het volgende:
[..]
Oh ja, ergens wist ik dat je die serie niet zomaar kan kopen, staat ook niet in de Nook catalog. Ben je stiekem misschien wel een Stained-Glass Lamp tegengekomen?Die zag ik bij Kitt in huis, erg mooi!
Ooh ja graag!quote:Op zaterdag 6 juli 2013 18:17 schreef NitraatPoep het volgende:
[..]
ik heb de stained glass lamp. idd erg mooi, tiffanystyle. zal hem meenemen volgende keer.
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 18:47 schreef disturbedmind het volgende:
Even een kleine impressie van mijn huisje wat ik tot nu toe heb aan series:Erg gaaf, met die schilderijen ook. Ik heb geloof ik wat modern spul, even voor je kijken. vanavond online?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dringend verzoek om elke opmerking van deze gebruiker met een flinke pot zout te nuttigen.
Jazekerquote:Op zaterdag 6 juli 2013 18:49 schreef NitraatPoep het volgende:
[..]
Erg gaaf, met die schilderijen ook. Ik heb geloof ik wat modern spul, even voor je kijken. vanavond online?
Ik open de mijne wel even danquote:Op zaterdag 6 juli 2013 18:51 schreef Onama het volgende:
Nogmaals, ik heb de Modern End Table en normale Table, die mag je wel hebben/ruilen.
Verder niemand online met de poort open?
Nee. Maar denk dat ik switch van cabana naar minimalist of exotic. Vind maar een paar dingen van cabana leuk.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 18:39 schreef Yachiru het volgende:
[..]
Heb je de cabana table al? Die is op mijn eiland.
Ik had enkel de end table, en niet eens meer in bezit, dus weinig zin, ga t wel voor je in de gaten houden.quote:
Dus hoef er geen voor je mee te nemen dan?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 18:55 schreef Reintji het volgende:
[..]
Nee. Maar denk dat ik switch van cabana naar minimalist of exotic. Vind maar een paar dingen van cabana leuk.
ja, ben wel afk.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:00 schreef Hamster. het volgende:
Nitraat doe jij je poort open? Ik moet zo weg en anders moet ik iedereen er weer uitgooien :p
Neuh thanks!quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:01 schreef Yachiru het volgende:
[..]
Dus hoef er geen voor je mee te nemen dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |