Een verhaallijn waarbij Jef echt bij betrokken is. Vind ik bij voorbaat al interessanter dan een heleboel andere verhaallijnen in de huidige soap!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat was een goed verhaal in Jef zijn saaie levenEn het vreemdgaan van Rikki was toen ook natuurlijk
Vond ik ook geen leuke verhaallijn nee, was het alweer een beetje vergetenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:16 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Een verhaallijn waarbij Jef echt bij betrokken is. Vind ik bij voorbaat al interessanter dan een heleboel andere verhaallijnen in de huidige soap!![]()
Al was die verhaallijn met die Frederique wel een beetje erg saai!
Laura als chef van de rozenboom is trouwens wel weer leuk tegenwoordig. in combinatie met Lorena. Ze doet in elk geval weer wat ook tof dat ze Mike zijn evil plannetje gelijk doorheeft.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:16 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Een verhaallijn waarbij Jef echt bij betrokken is. Vind ik bij voorbaat al interessanter dan een heleboel andere verhaallijnen in de huidige soap!![]()
Al was die verhaallijn met die Frederique wel een beetje erg saai!
Vind ik ook wel erg logisch ja. Ik was van mening Mike.. Maar sinds ik iemand op FB zag zeggen dat Monica tegen Aysen ook een goeie optie is sta ik daar het meeste achter. Dit omdat ze volgens mij ook geen vaste rol in de serie heeft en Aysen haar personage wel een beetje dood gebloed is qua verhaallijnen iddquote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:16 schreef TheVulture het volgende:
Het meest logische is gewoon dat het Aysen is die sterft... haar rol is echt het meest uitgespeeld van iedereen: iedereen kotst haar uit, potentiele daders genoeg dus en bovendien is haar opvolger bij de recherche al benoemd
en dan is Monica de dader... ik geloof echt niet dat ze twee vaste karakters gaan opofferen...
Overalquote:
al gekregen van mikey toch bedanktquote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
OveralWoop Woop. GTST 05-07 torrent intypen.
--
S23E220. Wist niet dat een seizoen van GTST precies 220 afleveringen had. Weer wat geleerd na 14 jaar
Dat vind ik ook wel ja!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Laura als chef van de rozenboom is trouwens wel weer leuk tegenwoordig. in combinatie met Lorena. Ze doet in elk geval weer wat ook tof dat ze Mike zijn evil plannetje gelijk doorheeft.
Daar heb je een goed punt.. Sowieso Biancaquote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waarom doen de Bouwhuisjes trouwens niet mee aan het huwelijks feest en het springen? Tim is de vriend van Rikkie en Bianca de collega van Nuran. Van Tim valt nog iets te zeggen gezien hij net uit coma is maar verder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hoe weet je dat dat celine is? en waarom duikt zij opeens op in allerlaatste aflevering?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:59 schreef icloud het volgende:
[..]
Hoe weet je dat dat celine is? en waarom duikt zij opeens op in allerlaatste aflevering?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]hahahahah sorry maar zei je nu nieuw personage?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik verslikte me even ik dacht dat jij "nieuwe personage"zei
Ken je het cv van celine?en ze speelt trouwens vanaf september weer in een of andere musical.
R.I.P DTS.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
Screenshots van het ongelukkige personageDe sprong is door een stuntman gedaan, vandaar die grote kin en weinig van het gezicht te zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
Screenshots van het ongelukkige personagemega tobySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
Je hebt idd gelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat ze lief en hot is gooien we er maar een pic in.![]()
Hier nog tweequote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:10 schreef icloud het volgende:
[..]
Je hebt idd gelijk.
Omdat ze lief en hot is gooien we er maar een pic in.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je trouwens eerder zei over Celine haar cv.. Kijk eens naar die van Willeke Alberti, Joep Sertons en Cynthia Abma.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |