Te oud? Hier zitten er juist meiden van die leeftijd of ouder achter de kassa.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:57 schreef Lutte het volgende:
*Zeer verrassend* afgewezen bij KruidvatNu solliciteren voor bliepmiep bij de Jumbo, daar ben ik al helemaal te oud voor maar ach
Een krat, dat is ook wel een idee!quote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:35 schreef Lutte het volgende:
[..]
Beneden in de aanbouw staat zo'n houten schappen kast, daar staan de schoenen voor veel gebruik.
Ik heb op m'n kamer nog een kast en een krat met schoenen
En in de zomer gaan de winter schoenen in een krat op zolder en andersom.
Daar zat ik ook al aan te denken, meisjes hier zijn echt wel 18/19/20.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:35 schreef Miniem het volgende:
[..]
Te oud? Hier zitten er juist meiden van die leeftijd of ouder achter de kassa.
Nee, ik nietquote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:00 schreef Pisces29 het volgende:
Vaduz en Bos, één van jullie al de bio van Guardiola gelezen toevallig?
Als je op je zestiende begonnen bent, kicken ze je er niet op de dag dat je achttien wordt uit. Maar als je al achttien bent aangenomen worden is moeilijker, van iemand van zestien hebben ze langer profijt en is twee jaar lang goedkoper.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:35 schreef Miniem het volgende:
[..]
Te oud? Hier zitten er juist meiden van die leeftijd of ouder achter de kassa.
woordspelingenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:28 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
De woordspelingen en intelligente grapjes.Ja, altijd gaaf met die gasten.
Gewoon proberen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:50 schreef Lutte het volgende:
[..]
Als je op je zestiende begonnen bent, kicken ze je er niet op de dag dat je achttien wordt uit. Maar als je al achttien bent aangenomen worden is moeilijker, van iemand van zestien hebben ze langer profijt en is twee jaar lang goedkoper.
Nope, waar moet ik kijken. O daar. De bio: ik ook niet. Eens zien of ik hem kan vinden.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:30 schreef Pisces29 het volgende:
Vaduz, heb je nog mijn vraag over Guardiola gelezen?
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:52 schreef oh-oh het volgende:
Kijk mijn gekke banaantje!
Ze mag er alleen maar mee spelen als ik erbij ben natuurlijk, maar echt elke keer gaat dat ding om en af
Oh, wat grappig!quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:22 schreef Bos81 het volgende:
Over biografieën gesporken, Visje
Dat boek over Dick Advocaat wat een tijd terug voor een prikkie bij de Action lag,, is opnieuw uitgebracht en aangevuld met nieuwe (recente) informatie.
Alleen al daarom vind ik het elke keer weer een sensatiequote:
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:37 schreef Barbaaf het volgende:
Yep, veilig in z'n kist. Er komt nog wel eens een vitrine voor, kaal aan de muur vind ik eigenlijk niks.
Stort je in het feestgedruis!quote:Op zondag 7 juli 2013 01:46 schreef oh-oh het volgende:
Godnondeju, ik wilde op tijd naar bed vanaaf maar er is hier ergens een heeeeeeeel luidruchtig feestje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |