abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie FP donderdag 4 juli 2013 @ 19:43:54 #1
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_128592201

Welkom bij het grote Fok! Datingsite-ervaringen topic!
Hou je van daten? Vind je mensen leuk en het andere geslacht dus ook? Wil je gewoon een beetje ouwehoeren over je avonturen op datingsites en de dates die daar uit voortvloeren? Welkom!

Vind je het andere geslacht eng en durf je de cassiere nog niet eens aan te kijken? Laat staan een normaal gesprek met een lekkertje te voeren? Probeer het eens hierrr en hopelijk tot ziens. Of niet.

Woon je in Den Haag en wil je dat graag tot ENORM vervelens toe laten weten? Het boeit werkelijk niemand geen reet en ook dat kan elders. Evenals reacties die louter uit debiele smileys bestaan en verder geen enkele toegevoegde waarde hebben overigens, begin een poezie album.

Discussies over BMI en maximum gewicht bij je droompartner in spé? Na voor de 6.000.000ste keer op herhalingsoefening te gaan hier doet dat de ogen enigszins bloeden, dus daarrr gaarne. Serieus.

PUA-adventures, ook graag niet in dit topic. Nobody cuuuuuuuurrrrrrrrrrrs.

Oh. En dat gemekker over welke datingsites er nu zoal beschikbaar zijn? Lees de OP, blinde.

Datingsites:
Alternatief Daten, • Badoo, • E-Matching, • FOK! Fotoboek, • Friendscout24, • Knuz, • Lexa, • next·lover, • OKcupid, • Pepper, • Paiq, • Parship, • Relatieklik, • Relatieplanet, • Singlesplace, • Tagged

• En tot slot wordt er in dit topic en via het FoBo ook flink gedate!

De Daters
Datelijst is achterhaald en niemand houdt hem bij, dus de daters vind je in dit topic *O* Zij die enkel bitchen over het niet krijgen van een date overigens ook *O*

Sommige mannen houden van skinny vrouwen. Maar vrees niet chubbies. Als je een lief koppie hebt, zijn er ook mannen die jou willen douwen. Zoveel mannen zoveel voorkeuren. We hoeven het er niet weer over te hebben.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie FP donderdag 4 juli 2013 @ 19:46:42 #2
Brabo Bastard
pi_128592310
Laatste post in het vorige topic:

quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 19:43 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Hij werd ijskoud gedumpt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
pi_128592457
Waarom deed je je bril niet af?
  Moderator / Redactie FP donderdag 4 juli 2013 @ 19:51:37 #4
Brabo Bastard
pi_128592496
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 19:50 schreef Deckard het volgende:
Waarom deed je je bril niet af?
Want?
"Omae wa mou shindeiru."
pi_128592702
pi_128593134
Ik ben wel even klaar met daten.. -O- Pff, wat kom ik de laatste tijd toch veel rare figuren tegen.. :(. Om een voorbeeld te geven: Een die wel graag antwoorden wil op haar vragen, ga ik vragen stellen, weigert ze gewoon te antwoorden.. En vervolgens gaan mekkeren ):O dat er geen dialoog opgang komt.. Goh wat raar..

OK, het is er één uit duizenden, maar ik ben er wel even klaar mee..
pi_128593282
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 20:07 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Ik ben wel even klaar met daten.. -O- Pff, wat kom ik de laatste tijd toch veel rare figuren tegen.. :(. Om een voorbeeld te geven: Een die wel graag antwoorden wil op haar vragen, ga ik vragen stellen, weigert ze gewoon te antwoorden.. En vervolgens gaan mekkeren ):O dat er geen dialoog opgang komt.. Goh wat raar..

Volgens mij ben je nog niet eens begonnen met daten.
pi_128593303
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 20:07 schreef weethetevennietmeer het volgende:

Op wat voor vragen wilde ze geen antwoord geven dan? :)
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
  donderdag 4 juli 2013 @ 20:54:42 #9
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_128595092
Als je je door zoiets al uit het veld laat slaan ben je denk ik emotioneel ook niet stabiel genoeg om uberhaupt te daten. :')
Gourmetten of steengrillen?
pi_128597444
Hai, kom ook even binnenvallen :)
Ervaringen met RP en met lexa (free membership *jeej, 3 dagen*). Waarom reageren er zulke kansloze figuren die niet eens m'n profiel lezen? Vind het belachelijk dat je zoveel geld moet betalen voor diensten die verder niet gecontrolleerd worden! Kent iemand hier een betere datingsite dan de 2 genoemde?
  Moderator / Redactie FP donderdag 4 juli 2013 @ 21:48:37 #11
Brabo Bastard
pi_128597648
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 21:44 schreef DClab het volgende:
Hai, kom ook even binnenvallen :)
Ervaringen met RP en met lexa (free membership *jeej, 3 dagen*). Waarom reageren er zulke kansloze figuren die niet eens m'n profiel lezen? Vind het belachelijk dat je zoveel geld moet betalen voor diensten die verder niet gecontrolleerd worden! Kent iemand hier een betere datingsite dan de 2 genoemde?
Wanhopige mannen vooral. Doe je niks aan.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_128597875
Jaaaa, dat zal inderdaad wel zo zijn! Maar wat denken ze te bereiken met standaard berichtjes naar vrouwen waarvan ze het profiel niet eens hebben gelezen? doe dan op z'n minst je halve minuut huiswerk zodat je je standaard berichtje kan tweaken met wat passende details....
  Moderator / Redactie FP donderdag 4 juli 2013 @ 21:58:11 #13
Brabo Bastard
pi_128598153
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 21:52 schreef DClab het volgende:
Jaaaa, dat zal inderdaad wel zo zijn! Maar wat denken ze te bereiken met standaard berichtjes naar vrouwen waarvan ze het profiel niet eens hebben gelezen? doe dan op z'n minst je halve minuut huiswerk zodat je je standaard berichtje kan tweaken met wat passende details....
Zoals ik al zei, wanhopig. Die zien een vrouwmens en worden meteen een stel Neanderthalers die hopen dat ze beet hebben. En dan kan die halve minuut ze niks schelen, en gaan ze eerder op je foto of foto's af.
"Omae wa mou shindeiru."
  donderdag 4 juli 2013 @ 22:03:55 #14
134738 HaerdenC
Allround Kluskabouter
pi_128598523
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 21:52 schreef DClab het volgende:
Wel ik zal je de andere kant van de medaille tonen ... ik ben ook tijdje ingeschreven geweest op paar sites (twoo, rendez-vous) en ik deed wel moeite om alles netjes te lezen, te wikken en te wegen en tijd te nemen om een net berricht te versturen. Van de 30 zijn er 4 die iets terug gestuurd hebben. 1 tje een nette conversatie maar woonde veel te ver, en had een gewicht dat letterlijk 2 keer het mijne was. De andere altijd een antwoord van maximum 10 woorden. 1 zei kortweg dat ze het berricht niet gelezen had omdat ze veel te veel berrichtjes kreeg ... over standaard zinnetjes gesproken :)

Ben dus ook geen lid meer op dat soort sites nu sins kort wel op paiq maar dat is als Belg ook geen succes :) denk dat ik maar gewoon eens ga buiten komen en sociale dingen doen :)
Minds are like parachutes, they work best when open!
  donderdag 4 juli 2013 @ 22:19:55 #15
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_128599494
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 22:03 schreef HaerdenC het volgende:

[..]

Wel ik zal je de andere kant van de medaille tonen ... ik ben ook tijdje ingeschreven geweest op paar sites (twoo, rendez-vous) en ik deed wel moeite om alles netjes te lezen, te wikken en te wegen en tijd te nemen om een net berricht te versturen. Van de 30 zijn er 4 die iets terug gestuurd hebben. 1 tje een nette conversatie maar woonde veel te ver, en had een gewicht dat letterlijk 2 keer het mijne was. De andere altijd een antwoord van maximum 10 woorden. 1 zei kortweg dat ze het berricht niet gelezen had omdat ze veel te veel berrichtjes kreeg ... over standaard zinnetjes gesproken :)

Ben dus ook geen lid meer op dat soort sites nu sins kort wel op paiq maar dat is als Belg ook geen succes :) denk dat ik maar gewoon eens ga buiten komen en sociale dingen doen :)
Je zit pas een paar dagen op Paiq toch. Hebben ze in België verder geen serieuze datingsites dan?

Het klopt overigens wel dat vrouwen erg veel berichtjes krijgen, dat is hier al heel vaak geconstateerd. Maar dat betekent niet dat we een origineel bericht niet waarderen, het is gewoon nogal een brij van "Hey hey!" tot aan "Ik ben een papa van twee bloedjes en hou jij ook zo van gezelligheid?" Daarom stuur ik ook liever zelf het eerste berichtje. Je hebt 30 vrouwen een bericht gestuurd, best veel, vond je die echt allemaal zo leuk dan?
  donderdag 4 juli 2013 @ 22:23:31 #16
134738 HaerdenC
Allround Kluskabouter
pi_128599721
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 22:19 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Je zit pas een paar dagen op Paiq toch. Hebben ze in België verder geen serieuze datingsites dan?

Het klopt overigens wel dat vrouwen erg veel berichtjes krijgen, dat is hier al heel vaak geconstateerd. Maar dat betekent niet dat we een origineel bericht niet waarderen, het is gewoon nogal een brij van "Hey hey!" tot aan "Ik ben een papa van twee bloedjes en hou jij ook zo van gezelligheid?" Daarom stuur ik ook liever zelf het eerste berichtje. Je hebt 30 vrouwen een bericht gestuurd, best veel, vond je die echt allemaal zo leuk dan?
30 op 2 jaar dat is hooguit 2 per maand :) vind ik best een redelijk getal toch ...
pi_128599740
Oh, dat is ook niet tof dan van de andere kant gezien. Snap het dan deels wel, maar denk dat veel vrouwen toch afhaken wanneer ze zo'n standaard bericht krijgen...
  donderdag 4 juli 2013 @ 22:24:11 #18
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_128599769
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 22:23 schreef HaerdenC het volgende:

[..]

30 op 2 jaar dat is hooguit 2 per maand :) vind ik best een redelijk getal toch ...
Zeker..dat stond er ook niet bij :) Maar nooit een date uit voortgekomen?
pi_128599789
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 22:23 schreef DClab het volgende:
Oh, dat is ook niet tof dan van de andere kant gezien. Snap het dan deels wel, maar denk dat veel vrouwen toch afhaken wanneer ze zo'n standaard bericht krijgen...
Een vrouw heeft gewoon aandacht nodig, vanaf het eerste bericht.
  donderdag 4 juli 2013 @ 22:25:24 #20
134738 HaerdenC
Allround Kluskabouter
pi_128599823
quote:
14s.gif Op donderdag 4 juli 2013 22:24 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Zeker..dat stond er ook niet bij :) Maar nooit een date uit voortgekomen?
1tje maar die heb ik in een eerder topic al eens beschreven :-) moeilijke eter, veel regeltjes, pak jonger en echt generatie verschil, vooroordelen ...
pi_128599859
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 22:24 schreef Dr.Hilfiger het volgende:

[..]

Een vrouw heeft gewoon aandacht nodig, vanaf het eerste bericht.
Niet eens zozeer de aandacht, maar we'll graag interesse
  donderdag 4 juli 2013 @ 22:26:47 #22
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_128599886
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 22:25 schreef HaerdenC het volgende:

[..]

1tje maar die heb ik in een eerder topic al eens beschreven :-) moeilijke eter, veel regeltjes, pak jonger en echt generatie verschil, vooroordelen ...
Ah..ik dacht dat die via facebook was. Mja, er moeten toch wel meer en leukere vrouwen zijn dan dat?
  donderdag 4 juli 2013 @ 22:27:46 #23
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_128599934
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 22:23 schreef DClab het volgende:
geef gewoon toe dat de foto het verschil maakt, niet die lettertjes die iemand typt.
  Moderator / Redactie FP donderdag 4 juli 2013 @ 22:28:25 #24
Brabo Bastard
pi_128599965
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juli 2013 22:26 schreef DClab het volgende:

[..]

Vooral gemeende interesse.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_128600013
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juli 2013 22:26 schreef DClab het volgende:

[..]

Ik denk dat dat redelijke synoniemen zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')