quote:
Want?quote:
Volgens mij ben je nog niet eens begonnen met daten.quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:07 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Ik ben wel even klaar met daten..Pff, wat kom ik de laatste tijd toch veel rare figuren tegen..
. Om een voorbeeld te geven: Een die wel graag antwoorden wil op haar vragen, ga ik vragen stellen, weigert ze gewoon te antwoorden.. En vervolgens gaan mekkeren
dat er geen dialoog opgang komt.. Goh wat raar..
OK, het is er één uit duizenden, maar ik ben er wel even klaar mee..
Op wat voor vragen wilde ze geen antwoord geven dan?quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:07 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Ik ben wel even klaar met daten..Pff, wat kom ik de laatste tijd toch veel rare figuren tegen..
. Om een voorbeeld te geven: Een die wel graag antwoorden wil op haar vragen, ga ik vragen stellen, weigert ze gewoon te antwoorden.. En vervolgens gaan mekkeren
dat er geen dialoog opgang komt.. Goh wat raar..
OK, het is er één uit duizenden, maar ik ben er wel even klaar mee..
Wanhopige mannen vooral. Doe je niks aan.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:44 schreef DClab het volgende:
Hai, kom ook even binnenvallen
Ervaringen met RP en met lexa (free membership *jeej, 3 dagen*). Waarom reageren er zulke kansloze figuren die niet eens m'n profiel lezen? Vind het belachelijk dat je zoveel geld moet betalen voor diensten die verder niet gecontrolleerd worden! Kent iemand hier een betere datingsite dan de 2 genoemde?
Zoals ik al zei, wanhopig. Die zien een vrouwmens en worden meteen een stel Neanderthalers die hopen dat ze beet hebben. En dan kan die halve minuut ze niks schelen, en gaan ze eerder op je foto of foto's af.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:52 schreef DClab het volgende:
Jaaaa, dat zal inderdaad wel zo zijn! Maar wat denken ze te bereiken met standaard berichtjes naar vrouwen waarvan ze het profiel niet eens hebben gelezen? doe dan op z'n minst je halve minuut huiswerk zodat je je standaard berichtje kan tweaken met wat passende details....
Wel ik zal je de andere kant van de medaille tonen ... ik ben ook tijdje ingeschreven geweest op paar sites (twoo, rendez-vous) en ik deed wel moeite om alles netjes te lezen, te wikken en te wegen en tijd te nemen om een net berricht te versturen. Van de 30 zijn er 4 die iets terug gestuurd hebben. 1 tje een nette conversatie maar woonde veel te ver, en had een gewicht dat letterlijk 2 keer het mijne was. De andere altijd een antwoord van maximum 10 woorden. 1 zei kortweg dat ze het berricht niet gelezen had omdat ze veel te veel berrichtjes kreeg ... over standaard zinnetjes gesprokenquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:52 schreef DClab het volgende:
Jaaaa, dat zal inderdaad wel zo zijn! Maar wat denken ze te bereiken met standaard berichtjes naar vrouwen waarvan ze het profiel niet eens hebben gelezen? doe dan op z'n minst je halve minuut huiswerk zodat je je standaard berichtje kan tweaken met wat passende details....
Je zit pas een paar dagen op Paiq toch. Hebben ze in België verder geen serieuze datingsites dan?quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:03 schreef HaerdenC het volgende:
[..]
Wel ik zal je de andere kant van de medaille tonen ... ik ben ook tijdje ingeschreven geweest op paar sites (twoo, rendez-vous) en ik deed wel moeite om alles netjes te lezen, te wikken en te wegen en tijd te nemen om een net berricht te versturen. Van de 30 zijn er 4 die iets terug gestuurd hebben. 1 tje een nette conversatie maar woonde veel te ver, en had een gewicht dat letterlijk 2 keer het mijne was. De andere altijd een antwoord van maximum 10 woorden. 1 zei kortweg dat ze het berricht niet gelezen had omdat ze veel te veel berrichtjes kreeg ... over standaard zinnetjes gesproken![]()
Ben dus ook geen lid meer op dat soort sites nu sins kort wel op paiq maar dat is als Belg ook geen succesdenk dat ik maar gewoon eens ga buiten komen en sociale dingen doen
30 op 2 jaar dat is hooguit 2 per maandquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:19 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Je zit pas een paar dagen op Paiq toch. Hebben ze in België verder geen serieuze datingsites dan?
Het klopt overigens wel dat vrouwen erg veel berichtjes krijgen, dat is hier al heel vaak geconstateerd. Maar dat betekent niet dat we een origineel bericht niet waarderen, het is gewoon nogal een brij van "Hey hey!" tot aan "Ik ben een papa van twee bloedjes en hou jij ook zo van gezelligheid?" Daarom stuur ik ook liever zelf het eerste berichtje. Je hebt 30 vrouwen een bericht gestuurd, best veel, vond je die echt allemaal zo leuk dan?
Zeker..dat stond er ook niet bijquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:23 schreef HaerdenC het volgende:
[..]
30 op 2 jaar dat is hooguit 2 per maandvind ik best een redelijk getal toch ...
Een vrouw heeft gewoon aandacht nodig, vanaf het eerste bericht.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:23 schreef DClab het volgende:
Oh, dat is ook niet tof dan van de andere kant gezien. Snap het dan deels wel, maar denk dat veel vrouwen toch afhaken wanneer ze zo'n standaard bericht krijgen...
1tje maar die heb ik in een eerder topic al eens beschreven :-) moeilijke eter, veel regeltjes, pak jonger en echt generatie verschil, vooroordelen ...quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:24 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Zeker..dat stond er ook niet bijMaar nooit een date uit voortgekomen?
Niet eens zozeer de aandacht, maar we'll graag interessequote:Op donderdag 4 juli 2013 22:24 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Een vrouw heeft gewoon aandacht nodig, vanaf het eerste bericht.
Ah..ik dacht dat die via facebook was. Mja, er moeten toch wel meer en leukere vrouwen zijn dan dat?quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:25 schreef HaerdenC het volgende:
[..]
1tje maar die heb ik in een eerder topic al eens beschreven :-) moeilijke eter, veel regeltjes, pak jonger en echt generatie verschil, vooroordelen ...
geef gewoon toe dat de foto het verschil maakt, niet die lettertjes die iemand typt.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:23 schreef DClab het volgende:
Oh, dat is ook niet tof dan van de andere kant gezien. Snap het dan deels wel, maar denk dat veel vrouwen toch afhaken wanneer ze zo'n standaard bericht krijgen...
Vooral gemeende interesse.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:26 schreef DClab het volgende:
[..]
Niet eens zozeer de aandacht, maar we'll graag interesse
Ik denk dat dat redelijke synoniemen zijn.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:26 schreef DClab het volgende:
[..]
Niet eens zozeer de aandacht, maar we'll graag interesse
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |