Dus.....quote:Bedankt voor je bestelling!
Ik denk dat beide kopen de beste oplossing isquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:16 schreef Stormqueen het volgende:
ik vind die eerste veel meer vavavoom en heeft langere mouwen, dus beter te combineren.
Die tweede is gewoon en tricot shirt met een andere halslijn.
Ja e-mail contact met haar gaat als een malle! Jij hebt er ook gehad toch?quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:37 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Zij is ook echt super aardig en gul met review lakjes
Ja maar ik heb er nog geen tijd voor gehad dus pas 1 gedaan, na het weekend ga ik pas verder daarmee want er hebben eerst nog wat andere voorrangquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:38 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja e-mail contact met haar gaat als een malle! Jij hebt er ook gehad toch?
Sowieso zijn glitters niet makkelijk om swatch rondes mee te houdenquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:40 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja maar ik heb er nog geen tijd voor gehad dus pas 1 gedaan, na het weekend ga ik pas verder daarmee want er hebben eerst nog wat andere voorrangMaar t zijn erg mooie lakjes
daarom wissel ik het ook af maar moet straks 4 merken achter elkaar en t is allemaal glitter FMLquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:41 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Sowieso zijn glitters niet makkelijk om swatch rondes mee te houden.
Mhehe, wat heb je allemaal nog staan dan?quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
daarom wissel ik het ook af maar moet straks 4 merken achter elkaar en t is allemaal glitter FML
U make me proudquote:Op donderdag 4 juli 2013 20:32 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Gaat naar de stad voor een telefoonhoesje
Komt terug met 6 Anny texturenlakjes
![]()
Ja ok en een telefoonhoesje
atm heel veel, ik heb een aparte lade in mijn alex kast voor de lakjes waar nog reviews voor moeten worden geschreven, en geen idee nog hoe k er doorheen ga ploegenquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:45 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Mhehe, wat heb je allemaal nog staan dan?
Normaal roep ik dan "ik wil best helpen" maar heb zelf nog genoeg te doen haha!quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:47 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
atm heel veel, ik heb een aparte lade in mijn alex kast voor de lakjes waar nog reviews voor moeten worden geschreven, en geen idee nog hoe k er doorheen ga ploegen
/firstworldbloggerproblems
Nee joh, ik doe soberso niet aan andere handen op mijn sitequote:Op donderdag 4 juli 2013 21:48 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Normaal roep ik dan "ik wil best helpen" maar heb zelf nog genoeg te doen haha!
quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:50 schreef IJsdraakje het volgende:
Dat je zo van heel hoog naar wat minder ridicuul hoge hakken gaat en dat opeens eitjes zijn om op te lopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |