dat heb k tijdje terug gedaan maar ondertussen alweer velen nieuwe besteldquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik was m'n schoenen eens aan het doorspitten.
Haha nee dat bedoelde ik ook nietquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:51 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee joh, ik doe soberso niet aan andere handen op mijn site
Nummer 1quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:08 schreef PriemGirl het volgende:
http://topvintage.nl/nl/vintage-retro/lauren-top-in-red-sateen
Of
http://topvintage.nl/nl/vintage-retro/sophia-top-red
En deze want die wil ik al lang:
http://topvintage.nl/nl/v(...)miss-fancy-top-black
Bwehehehe.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:53 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dat heb k tijdje terug gedaan maar ondertussen alweer velen nieuwe besteld
Ik las trouwens mijn zin na en bedacht mijzelf hoe controlfreak ik ben als t om mijn site gaatquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:54 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Haha nee dat bedoelde ik ook niet!
ik heb besloten dat k alleen nog max 10 koop, te laag vind ik niet mooi maar op 12 krijg ik echt last van voeten en rug dus dat doe ik gewoon niet meer, ik loo pdan toch niet op de schoenenquote:
en 2304239 slippersquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
Al die hakhoogtes
Ik heb twee soorten schoenen: Platte schoenen en ERMAGERD HET HEEFT EEN HAK schoenen
Ik heb drie ridicuul hoge, maar die zijn meer voor als ik niet teveel hoef te lopen. (Al zijn die blauwe maddens daar wel de vermoeiendste van, de andere zijn sleehak of geheel dichte schoen, dus da's makkelijker). De rest is 8 of 9 ofzo en da's best relaxed lopen qua hoogte.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:00 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik heb besloten dat k alleen nog max 10 koop, te laag vind ik niet mooi maar op 12 krijg ik echt last van voeten en rug dus dat doe ik gewoon niet meer, ik loo pdan toch niet op de schoenen
plus k zit er aan te denken om louboutins te halenALLEEN ZIJN ZE ONLINE UITVERKOCHT
ik vind 10 heerlijk lopen met hakkenquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb drie ridicuul hoge, maar die zijn meer voor als ik niet teveel hoef te lopen. (Al zijn die blauwe maddens daar wel de vermoeiendste van, de andere zijn sleehak of geheel dichte schoen, dus da's makkelijker). De rest is 8 of 9 ofzo en da's best relaxed lopen qua hoogte.![]()
En m'n mietjeshakken waar ik in principe de hele avond op kan staan, tenzij blauwe maddens.
Die vallen onder platte schoenenquote:
Goeie hoogte idd.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:04 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik vind 10 heerlijk lopen met hakken
EHMYGEWRDquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Die vallen onder platte schoenen![]()
Hoewel ik ook slippers met een verhoging erin heb, DUS DAT IS EEN HAK!
Volgens die redenatie heb ik bijna alleen maar hakken.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Die vallen onder platte schoenen![]()
Hoewel ik ook slippers met een verhoging erin heb, DUS DAT IS EEN HAK!
nee man das geen hakquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
Deze, alleen dan andere kleur:
[ afbeelding ]
Dat is een hak
Dan zijn mijn new rocks ook hakken.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
Deze, alleen dan andere kleur:
[ afbeelding ]
Dat is een hak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |