Ja heel erg onverstaanbaar he...quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:41 schreef Gehenna het volgende:
Ik vind 'm wel leuk
Ze zingt wel ineens een stuk minder verstaanbaar soms
Niet dan? Grotendeels is het prima hoor, maar ik versta er in het refrein niets meer van na 'Nee joh..'quote:
Ja. was geen sarcasme. Ben het met je eensquote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:31 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Niet dan? Grotendeels is het prima hoor, maar ik versta er in het refrein niets meer van na 'Nee joh..'
hehe, het is altijd een beetje gissen met diequote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:31 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja. was geen sarcasme. Ben het met je eens
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:47 schreef Bol_Wan het volgende:
Mensen met vaste PI's zijn maar onduidelijk. Pas ze gewoon aan op de toon van je post mensen.
PIs zijn overrated. Ik kijk er nooit naar bij andere users. Vind dat ze maar niet gebruikt moeten worden uberhaupt, vandaar dat ik hem standaard heb ingesteld.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:47 schreef Bol_Wan het volgende:
Mensen met vaste PI's zijn maar onduidelijk. Pas ze gewoon aan op de toon van je post mensen.
Oké, hier ben je me even kwijt.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:57 schreef Norrage het volgende:
[..]
Vind dat ze maar niet gebruikt moeten worden uberhaupt, vandaar dat ik hem standaard heb ingesteld.
Soort protest-PIquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Now which way do we go?" - Dorothy Gale
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Now which way do we go?" - Dorothy Gale
Wonderbaarlijk.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:14 schreef Z het volgende:
Helaas biedt TTK / [Richtlijn]. Interpunctiepunten. Versie 1.01. geen uitsluitsel over PI gebruik.
Nquote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:42 schreef Bol_Wan het volgende:
Overigens klopt die van Noobie wel natuurlijk. Die is altijd cool
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:55 schreef DO2 het volgende:
De PI wordt juist zwaar onderschat... De PI geeft meteen aan wat de toon is van de reactie die je plaatst.
Als iedereen zich er een beetje aan zou houden, voorkom je daarmee een hoop misverstanden.
Die standaard PI's zijn echt reteirritant.
Ik moet altijd maar gissen naar de (onder)toon die erachter schuil gaat.
Ik bedoel, dbb zal 't allemaal volkomen aan z'n reet roesten () en Norrage is altijd blij (
).
Ja, dat kan dus niet, he!
Gebruik dan alleen een PI wanneer je er absoluut zeker van bent dat je een bepaalde toon wil meegeven aan je post,
en houd de rest neutraal, stelletje autisten,.
Ik ben ook altijd blijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |