Cloak, soort elektronische versie van Peter Adams denk ik. Beiden ken ik niet goed.quote:
Ja, voorjaar 2012. Moet kunnen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:11 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Volgens mij nog wel ouder. Maar goed, album wordt wel vet lijkt me
Do I wanna is zo lekker aanstekelijk
Ah, das wel kwalijk jaquote:
Ah, maar eens checken dan. Nog niet eerder gezien in dit topic. Wie kwam er mee? Toch niet DO2? Indie(n) ja, gewoon negeren. Die gozer spoort niequote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:12 schreef Felagund het volgende:
[..]
Cloak, soort elektronische versie van Peter Adams denk ik. Beiden ken ik niet goed.
Melt Yourself Down, Eleanor Friedberger, Jangwar Ma, These New Puritans, Oblivians. Lijstje kan eigenlijk oneindig lang worden.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:12 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ah, das wel kwalijk ja![]()
Fuck Buttons en Haxan Cloak zaten op het randje. Ik zat ook te denken aan Jon Hopkins.
2012, die is overigens al gehyped genoeg geweest. Snap totaal niet wat iedereen er zo geweldig aan vond, het was wel goed, maar meer niet.quote:
Blijkbaar. Lukte me niet het album af te luisteren.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:14 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Zit je nou te haten op de nummers met AlunaGeorge en Eliza
Ja hoor. Er is geen haat in indieland.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:15 schreef Felagund het volgende:
Atoms for Peace moet ik ook nog luisteren. Ben ik nog welkom hier?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb van die top 20 bijna alles geluisterd. Even checkenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:15 schreef Felagund het volgende:
Atoms for Peace moet ik ook nog luisteren. Ben ik nog welkom hier?
Yorke was een held in de '90 hoor. Beetje de [vul maar in] van deze tijd. Kan me geen helden bedenken van de afgelopen 10 jaarquote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:27 schreef Kerftminister het volgende:
Atoms for Peace ga ik niet eens luisteren. Als ik ooit gevangen raak door Taliban-strijders en ze willen informatie ontrafelen door te martelen moeten ze Thom Yorke uitnodigen voor een privé-concert, brrrrr.
Ezra Koenigquote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:32 schreef Moody het volgende:
[..]
Yorke was een held in de '90 hoor. Beetje de [vul maar in] van deze tijd. Kan me geen helden bedenken van de afgelopen 10 jaar
Is dat het aantal keer dat je het album hebt afgespeeld? Of totaal aantal plays?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:30 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik heb van die top 20 bijna alles geluisterd. Even checken
1. Daft Punk (28 plays)
2. Vampire Weekend (40 plays)
3. The National (4 plays)
4. Nick Cave (24 plays)
5. Qotsa (10 plays)
6. Depeche Mode (59 plays)
7. Board of Canada (2 plays)
8. Portugal. The Man (18 plays)
9. Atoms for Peace (6 plays)
10. Kurt Vile (0 plays)
11. Primal Scream (26 plays)
12. Peace (27 plays)
13. Savages (11 plays)
14. Mbv (15 plays)
15. James Blake (4 plays)
16. Miles Kane (11 plays)
17. Mikal Cronin (9plays)
18. Rhye (10 plays)
19. Phosphorescent (14 plays)
20. Laura Marling (2 plays)
21. Sigur Ros (13 plays)
Ik ben echt zo Indie
Alleen wat er echt is blijven hangen is misschien net iets meer dan de helft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |